Kadutko kaivattusi kohtaamisessa jotakin

Anonyymi-ap

Olisitko tehnyt jotain toisin?

71

1205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä. Olisin voinut olla säikäyttämättä häntä pois. Täysin ajattelematon teko.

• Anonyymi

Kyllä mutta se on mennyttä

• Anonyymi

Kadun että tapasin hänet liian nuorena.

• Anonyymi

Ei ole kaivattua on vain ikävä.

• Anonyymi

Ei kaivattua mutta ikävä on kumminkin!? Itse ikävää siis vain kaipailet!? Ihmismieli on joskus todella ihmeellinen! =-O

• Anonyymi

Aina voi jossitella... Elämä menee niin kuin on tarkoitettu.

• Anonyymi

Elämä rölli menee niin kuin sen suttaat menemään.

Jos toimit miten sattuu ja sotket menemään niin semmonen se elämäs sit on. Yks umpisolmuinen kaaos.

• Anonyymi

Ei ole mitään tarkoitusta.

Elämä menee kuten SINÄ TEET.

Jälkikäteen voi tosiaan jossitella tai kertoa miten "elämä meni kuten pitikin", paskat housussa eläen mitään tekemättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälkikäteen voi tosiaan jossitella tai kertoa miten "elämä meni kuten pitikin", paskat housussa eläen mitään tekemättä.

Höpö höpö. Elämä menee juurikin, niin kuin se on tarkoitettu. En kadu mitään. Jotain olen jättänyt tekemättä ja jotain tehnyt. Menneisyydessä en halua elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoisia valheita. Niin miten se elämä voi mennä kuin itse sen teet kun jo heti alkuun yli 9 vuotta pakollista?

• Anonyymi

Olisin ehkä voinut jäädä odottamaan siihen ulos ja katsoa että oliko se todella hän ;)

• Anonyymi

Eihän ne asiat katumalla muutu. Olen vain surullinen. Joskus miettinyt että minun on täytynyt olla edellisessä elämässäni joki hirviö. Kun ansaitsen näin paljon kärsimystä ja paskaa. En oikeastaan enää edes kaipaa ketään tiettyä ihmistä. Kaipaa vaan turvaa ja huolenpitoa. Joskus vielä sais tuntea itsensä ihmiseksi.

• Anonyymi

tämä. en ole koskaan saanut kokea sitä mutta jos saisin, pitäisin kiinni tai koittaisin eheyttää jos olisin menettänyt sellaisen.

• Anonyymi

Ei ole tarvinnut koskaan katua. Ensimmäinen kohtaaminen meni lähes kuten olin jo etukäteen hänelle viestissäni vihjaissut eli 30/30/30. Alunperin se taisi kyllä olla 60/60/60.

Kun saavuin hänen (n) luokseen, niin hän oli valmistautunut aloittamaan ensimmäisen kohtaamisen/ tapaamisen kahvittelulla, mutta minä vein ja hän "vikisi" ja hän ehti vain kysyä "mitä, mitä"? Voi että miten hän olikin ihana ihminen.

Se oli täydellinen alku vuoden pituiselle polulle, jota saatiin yhdessä kulkea.

Sen ensimmäisen kohtaamisen/tapaamisen jälkeen todennäköisesti meillä molemmilla oli hiukan pää pyörällä, että miten asiat voivatkin soljua kivasti eteenpäin, kun vain uskaltaa heittäytyä mukaan.

m

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa

Harmittiko?🤔

• Anonyymi

Arvaa vaan ... no olisi pitänyt....😒

• Anonyymi

Ja viimeksi tänään yritit taas silti samaa?

• Anonyymi

Sanoa oikeita asioita suoraan?

• Anonyymi

En kadu mitään. Ainut asia mitä kadun on se että en voinut olla oma itseni hänen lähettyvillä. Jännitin ja ahdistuin mutta sillekään en voinut mitään.

• Anonyymi

Mä sua ihailin ja jouduin katseleen kun lähdit karkuun. Ja miten kaikki sitten menikään.😢

Puran vain, ei välttämättä just sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sua ihailin ja jouduin katseleen kun lähdit karkuun. Ja miten kaikki sitten menikään.😢

Ehkä hänkin (n) ajattelee, että lähdin karkuun, mutta silloin ei todellakaan ollut siitä kysymys, vaan sen hetkinen tilanne sai minut tuntemaan, että hän toivoi minun poistuvan ja niin sitten tein.

Tein pikaistuksissani silloin ison virheen ja sitä kadun syvästi. Olisi pitänyt selkeyttää ja puhua asioista, miltä silloin tuntui.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle minä kirjoitin mutta voihan tuo sopia useammalle tapaukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kyllä harmitti,olen huono palstaileen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihailin myös, karkasin silti ja nyt harmittaa 😢

• Anonyymi

En, olin aina aito ja oma itseni. Enempää en olisi voinut olla.

• Anonyymi

Joko on kaikki ohi? Toivossa on hyvä elää tai torstai on toivoa täynnä! Niin oli minulle muutama viikko sitten kun oli torstai... Olen miettinyt kaikenlaista ehkä hän ( mies) oli minulle jonkinlainen oljenkorsi, joka petti minut ensin. Tuli vasta monen vuoden päästä käymään.ja silloin hmm. teimme sitä sun tätä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko on kaikki ohi? Toivossa on hyvä elää tai torstai on toivoa täynnä! Niin oli minulle muutama viikko sitten kun oli torstai... Olen miettinyt kaikenlaista ehkä hän ( mies) oli minulle jonkinlainen oljenkorsi, joka petti minut ensin. Tuli vasta monen vuoden päästä käymään.ja silloin hmm. teimme sitä sun tätä...

Taas.. luulin että olit jo oppinut..eikös käynyt samalla tavalla aiemminkin??

• Anonyymi

En aio ajatella ihmisten kohtaamista suorituksena. Kehityskeskustelut on erikseen ja muissa hommissa.

• Anonyymi

Terve asenne

• Anonyymi

Totta! Hieno asenne, siten sinunkaan ei tarvitse kehittyä ihmisten kohtaamisessa tai suorittaa mitään.

Siinä vain odottelet.

• Anonyymi

Kolmas tapaaminen olisi saanut jäädä tapahtumatta

• Anonyymi

En, tein parhaani. Niin hyvin kuin nyt näin etänä sähköiselle ilmoitustaululle kirjoittelulla vain voi! Ei suostunut puheluihin, ei mihinkään sähköisiin yksityisviesteihin, vain tänne halusi itselleen ihailua ja itseään kaivattavan. Ensimmäisen ja viimeisen kerta ensiyhteydenotosta kun odotan tai edes kysyn ketään netin kautta sekuntia - kuutta vuorokautta pidempään treffeille! Ja ensimmäinen ja viimeinen kerta että kahta kertaa kysyn.

"Nimimerkillä:"

- Ei edes applikaation vaan treffisivuston kautta aikoinaan tunnin sisällä ensitutustumisesta onnistuneille tärskyille mennyt (nykyisillä älypuhelimilla ja deittiapplikaatioilla mahdollista vaikka heti suoraan kun kohtaa jossain. Sattuipa joskus aikoinaan sellainen S24:kin/ruokaravintolasta mukaan kun sievä naamansa oli jääny sivuilta mieleen) -

• Anonyymi

Ja huom! Itse ehdotin kohtaamista steissillä tunnin päästä. Matkaan meni suurinosa ajasta! Tuolloin larusta ei päässyt metrolla vaan ruohiksesta vasta jossa usein etenkin ruuhka-aikoina kannatti jopa usein vaihtaa bussista metroon ja toisinkin päin. Treffipäivä oli tyyliin ma-to ja oli jo iltama.

• Anonyymi

Selväksi tuli,olisin kyllä halunnut keskustella asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selväksi tuli,olisin kyllä halunnut keskustella asiasta.

Liian myöhään.

• Anonyymi

Haen uudet kaivettujen sijaan. Jouluvalot nääs,

• Anonyymi

Sama juttu😳

• Anonyymi

Chekkonen sanoi asian hyvin biisissä Parempi mies. Vois olla myös parempi nainen. Aina jossitella, mut ylpeys minut tähän toi...

• Anonyymi

Olisin vuonna 14 pysäyttänyt pyörän ja kurvannut takaisin.

• Anonyymi

Mahdollisesti.

• Anonyymi

En, aito kohtaaminen aidoin tuntein on rehellisin.

• Anonyymi

Kadun sitä, että jänistin. Välttelin häntä työpaikallani, kun en uskaltanut kaikkien nähden näyttää tunteitani. Siihen se sitten kaikki päättyikin.

• Anonyymi

Kadun kyllä, etten ehdottanut että nähtäis uudelleen samassa paikassa...harmittaa🥺

• Anonyymi

Oliko naiselta miehelle? k-m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko naiselta miehelle? k-m

Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Voihan kaduttaakin, mutta sekin on ihan hyvä piirre. Pystyy muuttumaan parempaan suuntaan. Toki oikein kova rakastuminen voi aiheuttaa lukkotilan, ettei oikein osaa toimia niin kuin järjellä ajateltuna pitäisi.

No, tämäkin kuuluu elämään ja kasvuun. Eihän siinä ole kyse mistään pahan teosta toiselle sentään.

Ainahan kaksi ihmistä voivat kohdata koska vain uudelleen.

• Anonyymi

Niin, törmäähän ne astroiditkin maahan muutaman kerran vuodessa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, törmäähän ne astroiditkin maahan muutaman kerran vuodessa..

No, Suomi tai sen tietty osa, kaupunki jne. ei ole sentään niin avara kuin avaruus, onneksi. Tsemppiä!

• Anonyymi

Joo, olisin pyytänyt numeroa. Nyt en saa enää yhteyttä :(

• Anonyymi

Henkinen väkivalta pahempaa kuin fyysinen

Netissä tapahtuva sanallinen on todellista , vahingoittavaa

Sattuu ihan yhtä paljon kuin oikeassa elämässä

Tuomittavaa ja rikollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkinen väkivalta pahempaa kuin fyysinen

Netissä tapahtuva sanallinen on todellista , vahingoittavaa

Sattuu ihan yhtä paljon kuin oikeassa elämässä

Tuomittavaa ja rikollista

Totta, mutta enemmän vahinkoa aiheuttaa paskan puhuminen muualla. Toki netissäkin. Itse ainakin olen vaan oikaisut asioita.

• Anonyymi

Kadun sitä, että kaipasin häntä tai ainakin niin pitkään.. T

• Anonyymi

Vaikka kuinka yrittäisi unohtaa, niin mikäli on riittävän syvästi ja pitkään ehtinyt tuntea toisen ihmisen ja joka on päässyt vaikuttamaan myös omaan elämään, niin todennäköisesti ei koskaan voi sitä toista ihmistä unohtaa.

Niin itselleni on käynyt.

m

• Anonyymi

Kadun sitä, että ehdotin hänelle yhtään mitään.

• Anonyymi

Etkö saanut sitten vastakaikua ehdotuksellesi kun kadut?

• Anonyymi

Eipä ole tarvinnut vielä ainakaan katua mitään.

• Anonyymi

Saamattomuutta ja ymmärrän miksi näin. Riittämättömyyden tunne tekee saamattomaksi.

• Anonyymi

Riittämättömyyden? Tahdoit liian kovasti jotain, mitä et sitten saanut? Ei kemiat kohtaa?

• Anonyymi

Ehkä on parhainta näin, sillä liikaa nuuhkivana horo saattaa tuottaa eläimellisiä ääniä, myös heilutella käsiänsä, kuin mikäkin puoliapina ennennäkemättömiä tilanteita kohdatessaan, rauhotus neiti pikkusen.
      Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
      https://m.youtube.com/watch?v=gLvM5Lkm54M

• Anonyymi

Olet yhtä sekaisin kuin Tuksu😳

• Anonyymi

Kohtaamiset oli ja meni ei tässä mitään voi tehdä muutenkaan.

• Anonyymi

Kadun kaikkea mitä silloin oli.

• Anonyymi

EI SITTEN MITAAN TAALLA SE MINUA TAAS HAUKKUU

• Anonyymi

Voi. Kaduttaa tosi paljon kun en ole saanut hänestä miestä itselleni. Ensin valehtelivat, että hänellä on tyttöystävä. Tyttöystävä olikin jollakin toisella. Vakoilin häntä. Sen jälkeen en käynyt sillä kylällä jossa hän asui moneen kymmeneen vuoteen. Kymmenien vuosien jälkeen olen nähnyt hänet työpaikallaan. On vapaa vieläkin. Muutaman sanan juttelin ja hän moikkaa joskus. Tosin myös toisiakin.Seksiä oli unelmissani.Jälkeenpäin tuntui unelta. Toisinaan tuntuu siltä, että hän on joku toinen henkilö, jolla on sama nimi kuin entisellä ihastuksellani. Intiimin suhteeseen voi päästä, mutta kuinka pääsee avovaimoksi? Täytyy vaan odottaa kuinka käy ja pääsenkö kilpailijoista eroon. Milloin kilpailijat tajuavat luovuttaa! En haluaisi ta**oon ryhtyä.

• Anonyymi

Miksi ne valehteli että sillä on tyttöystävä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ne valehteli että sillä on tyttöystävä?

Se oli vaan tapana silloin. Eräs mies piti kihlasormusta sormessaan. Voi olla myös väärinkäsitys. Erehtyivät henkilöstä, koska eivät ole kotoisin samalta kylältä. Tai sitten halusivat päästä eroon ihastuksesta, joten voisi olettaa ihastumisen olevan yksipuolista. Siltähän se tuntuukin. Sellainen nainenkin oli joka valehteli olevansa kihloissa. Piti varastettua sormusta. Tiesin kyllä, että ei hänellä ollut mitään kihlattua.En ole koskaan kysynyt syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli vaan tapana silloin. Eräs mies piti kihlasormusta sormessaan. Voi olla myös väärinkäsitys. Erehtyivät henkilöstä, koska eivät ole kotoisin samalta kylältä. Tai sitten halusivat päästä eroon ihastuksesta, joten voisi olettaa ihastumisen olevan yksipuolista. Siltähän se tuntuukin. Sellainen nainenkin oli joka valehteli olevansa kihloissa. Piti varastettua sormusta. Tiesin kyllä, että ei hänellä ollut mitään kihlattua.En ole koskaan kysynyt syytä.

No onpas tapoja. Eihän tuossa ole mitään järkee.

• Anonyymi

Ei ole kaivattua, jotain koin mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä eikä mitään suurta. Ei vaikuttanut eroon, nyt vaan kohti uusia juttuja. En tarvitse juuri nyt ketään, kiva jos tulee kohdalle ja voihan sitä vähän hakea. Ei kukaan halua olla yksin loppuelämää. Mutta ei mitään paineita, eikä mitään halua lähteä pakolla hakemaan ketään tai juoksemaan treffeillä. Uskon että joskus kohtaan jonkun ihanan miehen, siihen asti voin elää ilman miestä ja nauttia tästä ajasta. Vahvistaa omaa elämää ja pitkän suhteen jälkeen muistaa kuka on, ja miettiä mistä pitää, haluaa ja rehellisesti katsoa itseään ja elämäänsä. Mikä on hyvin, mitä voisi parantaa, mitkä asiat voi heittää pois. Luopua ei tarvitse, sekin on paljon 💗

• Anonyymi

Kaikki kaduttaa, vieläkin on haava auki vähän :(

• Anonyymi

Minä en kadu, oli ihana törmätä. Hieman vaan harmittaa hänen kuntonsa ja oma hyökkäys. Se olikin sitten siinä lopullisesti, enää ei tarvitse törmäillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      2497
    2. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      2009
    3. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      95
      1610
    4. Lapulais poika.

Onko tämä Lapualais poika jäänyt naisiin, kun hyvin pidellään ei malta lähtiä kotia. Tavataan sanoa. Mitä sitä äiteelle soittelemaan, kun naiset pite
      Lapua
      32
      1437
    5. Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. M
      Iisalmi
      31
      1239
    6. Hyvää iltaa miehelle

Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)
      Ikävä
      175
      1232
    7. Haluaisin kertoa sulle

Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?
      Tunteet
      89
      996
    8. Sofia ei tee enää lomareissuja

Jostain syystä häntä ei enää kiinnosta Dubain ja Espanjan lomat eikä edes Leville vaivaudu. Mitä lie tapahtunut?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      942
    9. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      58
      914
    10. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      54
      887
    Aihe