Arvovalta & Jasper Pääkkönen?

Anonyymi-ap

Ensiksi, kuka on tuo heppu, ei kuulu minun tuttavapiiriini? Onko se autonkuljettaja, jääkiekkoilija vai peräti tangokunkku? Ja miten tuo arvovalta ilmenee?
https://yle.fi/uutiset/74-20002479

11

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hehe. Putleri ois hoidellu tuon padon paljon coolimmin parilla ohjuksella

• Anonyymi

Samalla loppuu myös turha mussutus, paitsi täsyin hulluilta

• Anonyymi

Pelkästään filmitähti-näyttelijä ja kalastusharrastelija. Hyvä että uskalsi avata suunsa ja tehdä ehdotuksia luonnonvesistöjen puolesta! Hieno juttu, saamme ehkä lohta Laatokasta!

• Anonyymi

Onhan J.Pääkkönen mukana myös Helsingin saunaravintola Löylyssä, jonka rakentamisessa onkin sovellettu korkeinta ympäristötietoisuuden tasoa. Rakentamiseen käytettiin venäläistä puuta, onhan sillä parhaat sertifikaatit. Venäjä on kaiken kaikkiaan tunnettu ylivertaisesta ympäristötietoisuudestaan ja asiakirjojen 100% luotettavuudesta. Suomesta peräisin oleva puu taas on mitä lie ahneiden maajusssien luonnolta ryöstämää. Tässäkin Punatähti on Johtotähti.

Vaikuttaisi siltä, että J.Pääkkösen "sertifioinnissa" suomalainen kalastaja ja puuntuottaja ovat täysin rupusakkia, elleivät suorastaan kansanvihollisia...

• Anonyymi

Olisit lukenut tuon laittamasi linkin niin ei tarvisi kysellä. Näyttelijä

• Anonyymi

Näytti aika nuorelta. Ei taida sitä arvovaltaa kuitenkaan olla siinä mitoissa missä todellisilla näyttelijä konkareilla sitä tosiasiallisesti on.
        Näillä nuorilla on omat luulonsa että kuinka suuria tekijöitä ja sankareita olisivat, mutta tosiasiallisesti ei näitä tunne kuin nuorin sukupolvi.
        Todelliset elävät legendat ovat paljon tunnetumpia nimiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytti aika nuorelta. Ei taida sitä arvovaltaa kuitenkaan olla siinä mitoissa missä todellisilla näyttelijä konkareilla sitä tosiasiallisesti on.
        Näillä nuorilla on omat luulonsa että kuinka suuria tekijöitä ja sankareita olisivat, mutta tosiasiallisesti ei näitä tunne kuin nuorin sukupolvi.
        Todelliset elävät legendat ovat paljon tunnetumpia nimiä.

Jos et tunne Jasper Pääkköstä, niin se osoittaa vain sinun heikkoa yleistietämystäsi.
        Pääkkönen on esiintynyt isossa roolissa mm. Spike Leen elokuvassa BlacKkKlansman.
        Suomessa hän on näytellyt lukuisia rooleja, mutta monille hän on tunnettu ennen kaikkea lohi- ja taimenjokien pelastajana ja vastuullisen kalastuksen saarnamiehenä.
        Fiksun tuntuinen kaveri joka tavalla. Eikä edes ihan nori. Yli nelikymppinen jo selvästi.

Veikkaisin, että näyttelijänä ulkomailla Suomen tunnetuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tunne Jasper Pääkköstä, niin se osoittaa vain sinun heikkoa yleistietämystäsi.
        Pääkkönen on esiintynyt isossa roolissa mm. Spike Leen elokuvassa BlacKkKlansman.
        Suomessa hän on näytellyt lukuisia rooleja, mutta monille hän on tunnettu ennen kaikkea lohi- ja taimenjokien pelastajana ja vastuullisen kalastuksen saarnamiehenä.
        Fiksun tuntuinen kaveri joka tavalla. Eikä edes ihan nori. Yli nelikymppinen jo selvästi.

Veikkaisin, että näyttelijänä ulkomailla Suomen tunnetuin.

Ihanko Pääkkönen itse siinä kommentoi?

• Anonyymi

Kaikkien alojen asiantuntija.

• Anonyymi

Kaloja rääkkäävä catch and release -kalastaja

• Anonyymi

Katuja lakaiseva pellehermanni kyseessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1348
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1161
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1119
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1007
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      934
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      910
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      81
      765
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      729
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      54
      699
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      632
    Aihe