Miksi ei salaiset kansiot tule enää suomessa? Ainakaan peruskanavilla.
Ja kun niitä on tehty ainakin 9 tuotantokautta, että kaikkia ei ole lähellekkään nähty.
Ja minä onneton jäin sarjaan kokkuun kun se loppui, ehdin nähdä 2 viimeistä jaksoa :D.
Miksi
5
647
Vastaukset
- mulder
30.5 alkaa subtv:ltä x-files ekasta jaksosta lähtien!!!!
- scully
on ne kaikki näytetty kolmosella, jotain vuodesta 94 lähtien. Sää oot heränny liian myöhään :)
Mut nyt tulee tosiaan uusintana alusta - x_boy89
Itse jäin sarjaan koukkuun vasta kuudennen kauden viimeisen jakson(Biogenesis) jälkeen.
Mutta sen vain sanon, että jos pidit 9-kauden jaksoista, pidät myöskin 100-prosenttisesti aikaisemmista kausista. Sarjan taso nimittäin laski tosi paljon seiskakauden loputtua.- Amerest
Minä olen ollut sarjan fani aina ensimmäisestä jaksosta saakka. Taisinpa olla tuolloin kuutosluokalla. Muistan vieläkin elävästi, kun opettajamme mainitsi asiasta seuraavana päivänä "Siellähän on joku uusi ufosarja alkanut...", en tiedä sitten hänen faniutumisen asteestaan ko. sarjaa kohtaan, mutta itelle kyllä kolahti aikoinaan.
Ja tuo on kyllä totta, että loppua kohden taso laski ja paljon. Jossain vaiheessa taisin lopettaakin katsomisen kokonaan, mutta viimeisen kauden katsoin jälleen melkein kokonaan ja kyllä siellä joukossa silti muutama hyväkin jakso oli. Mutta hienoa, että alkavat taas alusta. Saadaan ehkä muutama uusi fani sarjalle! :) - Helzi
Amerest kirjoitti:
Minä olen ollut sarjan fani aina ensimmäisestä jaksosta saakka. Taisinpa olla tuolloin kuutosluokalla. Muistan vieläkin elävästi, kun opettajamme mainitsi asiasta seuraavana päivänä "Siellähän on joku uusi ufosarja alkanut...", en tiedä sitten hänen faniutumisen asteestaan ko. sarjaa kohtaan, mutta itelle kyllä kolahti aikoinaan.
Ja tuo on kyllä totta, että loppua kohden taso laski ja paljon. Jossain vaiheessa taisin lopettaakin katsomisen kokonaan, mutta viimeisen kauden katsoin jälleen melkein kokonaan ja kyllä siellä joukossa silti muutama hyväkin jakso oli. Mutta hienoa, että alkavat taas alusta. Saadaan ehkä muutama uusi fani sarjalle! :)Muutama fani... No kaipa minut voi luetella nyt näihin "uusiin faneihin" kun jäin koukkuun sarjasta ensimmäisen kauden kuudennesta jaksosta lähtien (olisin katsonut aijemminkin mutta kun boksi tuli vasta silloin). Harmittaa vaan kun jaksot tulevat niin myöhän eikä nauhoitukset aina onnistu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426