Timo Soini kertausharjoituksiin!

Anonyymi-ap

18

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soini on todellinen ryssävihaaja ja Ukrainan puolustaja. Naisten turva

• Anonyymi

Ei enää mitään soiniabortointia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaakko että suakaan ei olis olemassa jo abortti olis ollu sallittua ja kannatat siksi aborttia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöhäis abortti on hyvä asia. Abortti pitää sallia kaiken ikäisille. Mitä myöhemmin, sen parempi

• Anonyymi

Siinä on esikuva suomen nuorisolle

• Anonyymi

koska ALOITTAJA on ollut kertauksissa ? Veikkaan että EI KOSKAAN koska hän on VAPAUTUSMIES !

• Anonyymi

Ite olin 20v sitten ja kohta 50 mittarissa. Mihinkään pyssyleikkeihin en enää lähde, hainkin vapautusta reservistä. Loppujen lopuksi on yksi hailee tuhoutuuko Suomi EU:n vai Venäjän kautta, ehkäpä kallistunkin hiemman Venäjän suunnalle.

• Anonyymi

Se on joku NATO raukka sivari viherpersu. Soini ei todellakaan ole mikään sellainen. Siksi juuri se ei ole enää persu.

• Anonyymi

Soini is Back!

• Anonyymi

Päkk in pisnes

• Anonyymi

timppa tarvii toto kassaan täytettä ja ostaa uusia laukka hevosia joilla hylättyjä lähdöt kaikki

• Anonyymi

Hei, kukaan ei ole täydellinen, vai oletko itse täydellinen?

• Anonyymi

Soini on ikuinen muhkura, ei sille mitään voija.

• Anonyymi

Ninjailee kuitenkin metsässä valmiina puolustamaan isänmaata. Mitä sinä teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ninjailee kuitenkin metsässä valmiina puolustamaan isänmaata. Mitä sinä teet?

En tiedä olen Sivari
        en todellakaan tiedä
        olen vapaa päivät
        ja illat
        harmittaako

t. Avaaja

Merry Christmas everyone! Hope you all had a wonderful year! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä olen Sivari
        en todellakaan tiedä
        olen vapaa päivät
        ja illat
        harmittaako

t. Avaaja

Merry Christmas everyone! Hope you all had a wonderful year! :)

Ei. Mitä se mulle kuuluu mitä sinä teet? Suomi on vapaa maa. Sotiemme veteraanit sotivat tämän maan vaapaksi, jotta sinä saat tehdä mitä sinä itse haluat.

• Anonyymi

Toivottavasti Soini on seuraavissa eduskuntavaaleissa ehdokkaana. Tuo menneisyyden mies ei pääse läpi ja se hyvin kruunaa Soinin uran. Ensin persu, sitten sininen, lopuksi kepuli tai kristillinen.

• Anonyymi

Takin kääntäminen ja omaa kansaa vastaan kääntyminen on pahinta mitä kansakunnan luottamuksen saanut voi tehdä.
        En ikinä äänestä Soinia, vaikka sinänsä oli vääryys mitä Persut tekivät Soinille vanhan SMP puolueen uudelleen ylös nostajalle.
        Koska Soini itse osoittautui petturiksi ei puoluettaan, vaan kansaa kohtaan, on Soinin aika ikuisesti ohi.
        Ellei sitten lupaa asioista mitään tietämättömille nuorille kannabista vapaaksi ja vaikka 50 euroa kuukaudessa biletysrahaa, silloin voi vielä nousta idioottien kustannuksella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      2834
    2. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      2333
    3. Lapulais poika.

Onko tämä Lapualais poika jäänyt naisiin, kun hyvin pidellään ei malta lähtiä kotia. Tavataan sanoa. Mitä sitä äiteelle soittelemaan, kun naiset pite
      Lapua
      56
      2009
    4. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      96
      1711
    5. Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. M
      Iisalmi
      63
      1500
    6. Hyvää iltaa miehelle

Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)
      Ikävä
      175
      1283
    7. Haluaisin kertoa sulle

Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?
      Tunteet
      91
      1069
    8. Sofia ei tee enää lomareissuja

Jostain syystä häntä ei enää kiinnosta Dubain ja Espanjan lomat eikä edes Leville vaivaudu. Mitä lie tapahtunut?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1054
    9. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      54
      969
    10. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      59
      969
    Aihe