Kyllä saisi tämä turha kellojen siirtely jo loppua, ja pysyttäisiin jatkossa aina kesäajassa, joka takaisi talvikuukausiksi yhden tunnin enemmän valoisaa aikaa ihmisten ulkoiluun ja lasten leikkimiseen ulkona.
Tämän viikon lopulla Suomi siirtyy jälleen raskaaseen ja pieään talviaikaan
9
93
Vastaukset
- Anonyymi
Koululaiset ovat jo nyt talviaikaan väsyneitä kun pitää herätä niin varhain ja sinä haluat herätyksen vielä tuntia aikaisemmaksi.
- Anonyymi
Siirtelystä halutaan luopua. Kun jäätäisi jo nyt pysyvästi kesäaikaan, niin sunnuntaina ei kelloja enää sirrettäisi mihinkään ja kaikki olisi hienosti.
- Anonyymi
Kansa vaatii pysyvää kesäaikaa!
- Anonyymi
Liikenneturvallisuus vaatii normaaliaikaa.
Aamun työmatkaliikenne olisi keskimäärin valoisampaan aikaan.
- Anonyymi
En minä siirtele kellojani mihinkään, ihme höpinöitä. Keittiön seinällä pysyy kesät talvet.
- Anonyymi
Kunpa Putin miehittäisi Suomen niin tämä iankakkinen kesäaikahölmöily loppuisi.
- Anonyymi
Itsenäinen maa voisi itse päättää kellojen kääntelystä. Mitä valitatte.
- Anonyymi
Mulla on kännykkä ollu koko kesän normaali eli talvi ajassa.
- Anonyymi
Aion pitää kelloni normaalissa kesäajassa jatkossakin, enkä siirrä sunnuntaina mihinkään. Valoisammat illat on paljon mukavampia kuin pimeät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37312395Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635437Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002675Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov162000Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167910Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271872No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74792Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746