Kyllä saisi tämä turha kellojen siirtely jo loppua, ja pysyttäisiin jatkossa aina kesäajassa, joka takaisi talvikuukausiksi yhden tunnin enemmän valoisaa aikaa ihmisten ulkoiluun ja lasten leikkimiseen ulkona.
Tämän viikon lopulla Suomi siirtyy jälleen raskaaseen ja pieään talviaikaan
9
59
Vastaukset
- Anonyymi
Koululaiset ovat jo nyt talviaikaan väsyneitä kun pitää herätä niin varhain ja sinä haluat herätyksen vielä tuntia aikaisemmaksi.
- Anonyymi
Siirtelystä halutaan luopua. Kun jäätäisi jo nyt pysyvästi kesäaikaan, niin sunnuntaina ei kelloja enää sirrettäisi mihinkään ja kaikki olisi hienosti.
- Anonyymi
Kansa vaatii pysyvää kesäaikaa!
- Anonyymi
Liikenneturvallisuus vaatii normaaliaikaa.
Aamun työmatkaliikenne olisi keskimäärin valoisampaan aikaan.
- Anonyymi
En minä siirtele kellojani mihinkään, ihme höpinöitä. Keittiön seinällä pysyy kesät talvet.
- Anonyymi
Kunpa Putin miehittäisi Suomen niin tämä iankakkinen kesäaikahölmöily loppuisi.
- Anonyymi
Itsenäinen maa voisi itse päättää kellojen kääntelystä. Mitä valitatte.
- Anonyymi
Mulla on kännykkä ollu koko kesän normaali eli talvi ajassa.
- Anonyymi
Aion pitää kelloni normaalissa kesäajassa jatkossakin, enkä siirrä sunnuntaina mihinkään. Valoisammat illat on paljon mukavampia kuin pimeät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14710863
- 525190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452393- 302093
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131671Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411502Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291204Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351156Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92925TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317872