Se on mahdotonta maksaa veroja

Anonyymi-ap

Miten kelakyydeistä muka voisi vielä maksaa veroja, kun hinta on niin pieni, että juuri saa naftarahat ja itselle hieman ruokarahaa. Verot vielä, älkää naurattako!

9

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikilla toimialoilla otetaan osa pimeänä. Se kuuluu yritystoimintaan. Taksialalla kyse on pikkusummista. Suurimmat veronkierrot alalla tehdään välitysyhtiöissä. Tuotot ohjataan veroparatiiseihin, mutta verottaja näpertelee vain julkisuushakuisesti pienten taksiyrittäjien kimpussa.

• Anonyymi

Itse olen ratkaissut tuon niin, etten aja kelakyytejä. Ei se sen vaikeampaa ole. Asiaa voi harjoitella ihan tolppa-ajossa : Jos sinulta kysytään, pääseekö kympillä Hki rautatieasemalta lentoasemalle, sanot vaan rohkeasti " ei". Asiakas voi pahoittaa mielensä ( vähän niinkuin välitysyhtiö, jollet suostu heidän neuvottelelmiin hintoihin) mutta älä huoli, kyllä seuraava asiakas maksaa sen pyydetyn hinnan.

• Anonyymi

Juurikin näin, Kela ja kympin kyydeillä ajaa itsensä konkurssiin.

• Anonyymi

Kyllä! Yhtä mahdotonta maksaa veroja kuin olla ajamatta Kelakyytejä.

• Anonyymi

Olitko kieltäytynyt olematta ajamatta kelakyytejä ennen toissavuoden alkupuolen neljättä kolmannesta?

• Anonyymi

Kela on suurin syy taksialan verovilppeihin.

• Anonyymi

? Mitä veroja? Kyllä se on ihan hyvä että itse elää lihavasti ja sitten verottaja jos sille nyt sattuu jäämään mitään…

• Anonyymi

No jos noin on, eikös kirjanpidossa vähennetä naftarahat sun muut, ja vasta siitä lopusta joudu pienen veron maksamaan? Ja Alvit saat takasin koska ostojen 24% alv on todennäköisesti isompi kuin kelakyytien 10% alv joten älä valita. Täysin verottomana ei kukaan voi mitään ansaita.

• Anonyymi

Tässä ei taas ajatella asiaa yhtään syvemmin.
      Verottaja on yksi harvoja tulonlähteitä joista saa tekemättä mitään suuremman hyödyn mitä panostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5670
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4254
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1866
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1435
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. 47
      1122
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      979
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      802
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      705
    Aihe