Miten kelakyydeistä muka voisi vielä maksaa veroja, kun hinta on niin pieni, että juuri saa naftarahat ja itselle hieman ruokarahaa. Verot vielä, älkää naurattako!
Se on mahdotonta maksaa veroja
9
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla toimialoilla otetaan osa pimeänä. Se kuuluu yritystoimintaan. Taksialalla kyse on pikkusummista. Suurimmat veronkierrot alalla tehdään välitysyhtiöissä. Tuotot ohjataan veroparatiiseihin, mutta verottaja näpertelee vain julkisuushakuisesti pienten taksiyrittäjien kimpussa.
- Anonyymi
Itse olen ratkaissut tuon niin, etten aja kelakyytejä. Ei se sen vaikeampaa ole. Asiaa voi harjoitella ihan tolppa-ajossa : Jos sinulta kysytään, pääseekö kympillä Hki rautatieasemalta lentoasemalle, sanot vaan rohkeasti " ei". Asiakas voi pahoittaa mielensä ( vähän niinkuin välitysyhtiö, jollet suostu heidän neuvottelelmiin hintoihin) mutta älä huoli, kyllä seuraava asiakas maksaa sen pyydetyn hinnan.
- Anonyymi
Juurikin näin, Kela ja kympin kyydeillä ajaa itsensä konkurssiin.
- Anonyymi
Kyllä! Yhtä mahdotonta maksaa veroja kuin olla ajamatta Kelakyytejä.
- Anonyymi
Olitko kieltäytynyt olematta ajamatta kelakyytejä ennen toissavuoden alkupuolen neljättä kolmannesta?
- Anonyymi
Kela on suurin syy taksialan verovilppeihin.
- Anonyymi
? Mitä veroja? Kyllä se on ihan hyvä että itse elää lihavasti ja sitten verottaja jos sille nyt sattuu jäämään mitään…
- Anonyymi
No jos noin on, eikös kirjanpidossa vähennetä naftarahat sun muut, ja vasta siitä lopusta joudu pienen veron maksamaan? Ja Alvit saat takasin koska ostojen 24% alv on todennäköisesti isompi kuin kelakyytien 10% alv joten älä valita. Täysin verottomana ei kukaan voi mitään ansaita.
- Anonyymi
Tässä ei taas ajatella asiaa yhtään syvemmin.
Verottaja on yksi harvoja tulonlähteitä joista saa tekemättä mitään suuremman hyödyn mitä panostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705