Elina Valtonen Haapalan haastattelussa kertoi (minkä kaikki asioista perillä olevat tietääkin), että natojäsenyyden myötä Suomen ulkopolitiikasta keskustellaan (päätetään) Washingtonissa.
Nyt kun seuraa uutisia sieltä, on trumppilaiset hullut pääsemässä valtaan sotahullujen demokraattien sijaan. Siis porukka, josta 50% uskoo että maa on litteä, tulee päättämään Suomen ulkopolitiikasta, tsiisus sentään ja eihän se pelkästään tuohon jää, siellä päätetään myös Suomen kauppapolitiikasta.
Ymmärtääkö suomalaiset mitä ovat tekemässä, siis oikeasti?
Olisiko vaan kannattanut ulko-ja turvallisuuspolitiikka, sekä kauppapolitiikka pitää omissa käsissä, tai no joo, osaksi EU:n käsissä. EU sentään edustaa sivistysvaltioita.
Tässä hieman esimakua, mitä saattaa olla tulossa: Suomi joutuu yhdysvaltain Venäjä-politiikan pelinappulaksi kuin myös toteuttamaan Usan etuja suhteessa Kiinaan.
Suomesta on kovaa vauhtia tulossa henkisesti kivikautta elävän supervallan vasalli, puudeli, hyödyllinen idiootti.
Nato, naurattaa jo valmiiksi
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749