Elämä on tylsää

Anonyymi-ap

En tiiä miten tää toimii ku en oo koskaan ennen laittanu tänne mitää mut ihasama. Mä oon 15 vuotias ja mua kyllästyttää elää. Ei mitenkää sillee et tappaisin itseni, mut jos mä jäisin vahingos auton alle ja kuolisin nii se ei haittais mua.

Eilen illalla Mä kysyin mun äidiltä et eikö se oo kyllästyny sen elämään kun se on elänyt jo yli 40 vuotta. Mun äiti ei tajunnu kunnol kysymystä, mut se sano et ei se oo. Nii mä vaan mietin et miten oon elänyt niin kauan ja oon vasta 15 ja sit vie ootettais et eläisin yli 70 vuotiaaks.

Mua vaa kyllästyttää ku joka päivä on samanlainen ja musta tuntuu et en pääse eteenpäin mun elämässä. Mul ei oo mitää tavallista pahempii ongelmii, mut musta tuntuu et oon yksin. Koulussa mulla on aika paljon kavereita ja vapaa-ajallaki löytyy muutama, kotona mulla menee hyvin paitsi muutama riita siellä sun täällä, oon läheinen mun siskojen kanssa ja mun äiti on yks mun parhaista kavereista. Musta tuntuu et oon itsekäs, ku mulla menee niin hyvin, mut silti oon kyllästynyt eikä haittais kuolla.

Tänään koulussa mä koitin kertoo mun parhaalle kaverille kaiken ton, mut se tais ottaa sen vitsinä.

Isona mä haluisin olla lentäjä mut se ei varmaa tuu onnistuu koska oon paska matikassa ja fysiikassa, musta tuntuu et mun näkö on huono ja oon varmaan liian lyhytkin. Mä haluisin myös mennä naimisiin ja saada ehkä kaks lasta ja asuu ulkomailla, koska en oo kerenny ees matkustaa muualla kun ruotsis ja seki oli tänä syksynä. Mut mua pelottaa et mikään noista ei tuu onnistuu koska en tiiä jaksanko elää yli 20 vuotiaaks.

Mut varmaan mulla on jotai mental health problems koska aattelin jo 11 vuotiaana et seuraava joulu tulis olee mun viimeinen.

1

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai ikään kuluu tuollainen pohdinta?Tämöinen sivusto ei oikein ole 15 vuotiaiden siusto.Koska et tiedä kuka vastaa,minkä ikäinen vastaja on.Teillä alaikäisillä on omat netti yhteydet ja sivut netissä.Ajatukillesi saat apua koulu psykolooki.Kanataa mennä.Nurisotalot tai ihan kirkon diakonisalta.Pitäsi tietä jos rippikoulun on käynnyt.Siellä on isoset ja heihin saa otaa kirkon kautta yhteys aihe.Jos ei vitsi puhua papille,diakonille?Sinulla on likaa aika.Et harasta mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      4367
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1649
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1488
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1475
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1351
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1090
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe