Elämä on tylsää

Anonyymi-ap

En tiiä miten tää toimii ku en oo koskaan ennen laittanu tänne mitää mut ihasama. Mä oon 15 vuotias ja mua kyllästyttää elää. Ei mitenkää sillee et tappaisin itseni, mut jos mä jäisin vahingos auton alle ja kuolisin nii se ei haittais mua.

Eilen illalla Mä kysyin mun äidiltä et eikö se oo kyllästyny sen elämään kun se on elänyt jo yli 40 vuotta. Mun äiti ei tajunnu kunnol kysymystä, mut se sano et ei se oo. Nii mä vaan mietin et miten oon elänyt niin kauan ja oon vasta 15 ja sit vie ootettais et eläisin yli 70 vuotiaaks.

Mua vaa kyllästyttää ku joka päivä on samanlainen ja musta tuntuu et en pääse eteenpäin mun elämässä. Mul ei oo mitää tavallista pahempii ongelmii, mut musta tuntuu et oon yksin. Koulussa mulla on aika paljon kavereita ja vapaa-ajallaki löytyy muutama, kotona mulla menee hyvin paitsi muutama riita siellä sun täällä, oon läheinen mun siskojen kanssa ja mun äiti on yks mun parhaista kavereista. Musta tuntuu et oon itsekäs, ku mulla menee niin hyvin, mut silti oon kyllästynyt eikä haittais kuolla.

Tänään koulussa mä koitin kertoo mun parhaalle kaverille kaiken ton, mut se tais ottaa sen vitsinä.

Isona mä haluisin olla lentäjä mut se ei varmaa tuu onnistuu koska oon paska matikassa ja fysiikassa, musta tuntuu et mun näkö on huono ja oon varmaan liian lyhytkin. Mä haluisin myös mennä naimisiin ja saada ehkä kaks lasta ja asuu ulkomailla, koska en oo kerenny ees matkustaa muualla kun ruotsis ja seki oli tänä syksynä. Mut mua pelottaa et mikään noista ei tuu onnistuu koska en tiiä jaksanko elää yli 20 vuotiaaks.

Mut varmaan mulla on jotai mental health problems koska aattelin jo 11 vuotiaana et seuraava joulu tulis olee mun viimeinen.

1

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai ikään kuluu tuollainen pohdinta?Tämöinen sivusto ei oikein ole 15 vuotiaiden siusto.Koska et tiedä kuka vastaa,minkä ikäinen vastaja on.Teillä alaikäisillä on omat netti yhteydet ja sivut netissä.Ajatukillesi saat apua koulu psykolooki.Kanataa mennä.Nurisotalot tai ihan kirkon diakonisalta.Pitäsi tietä jos rippikoulun on käynnyt.Siellä on isoset ja heihin saa otaa kirkon kautta yhteys aihe.Jos ei vitsi puhua papille,diakonille?Sinulla on likaa aika.Et harasta mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe