K-ketju on nostanut jumalattomasti elintarvikkeiden hintoja ja veti nyt historian kovimman tuloksen. Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä, että eikö K-kauppa voi tällaisena aikoina ajatella muuta kuin voittoja ! Asiakkaana olen tehnyt Prisman ja Citymarketin kesken hintavertailua. Miten onkin Citymarketissa ehditty nostamaan jokaisen elintarvikkeen hintoja enemmän kuin kilpailijat.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Minut yritettiin tappaa k-kaupassa k-kaupan myyjän toimesta. Hän oli selkeästi terroristi, ulkomailta tuotu. Alkoi riuhtoa jaloista ja huusin apua mutta jengi vaan käveli ohi. Poliisikin päästi sen terroristin vaan menemään ja minut oltiin heittämässä putkaan terroristin valheiden perusteella!Kärsin ainakin vuoden painajaisunista joissa miehet tulevat kaikenlaisten aseiden kanssa kohti mua ja kaikki haluavat tappaa mut!En suosittele k-kauppoja, voit päästä hengestäsi. Eivät he katso ketä palkkaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.375877- 102865
- 78652
- 50635
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei159635- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 31590
- 59580
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557