Helluntailaisuus ei pelasta (eikä kaste)

Anonyymi-ap

Helluntaiuskon mukaan kaste tekee helluntailaisesta paremman ja vanhurskaamman ihmisen?

Opilliset kasteet vievät kadotukseen

Matteuksen mukaan 5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

7

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helluntailaisuus on hengellinen lahko. Sen kaltaiset lahkot pitää kieltää lailla, samoin kuin lahkolaisten vaihtoehtoiset eheytys- ja parantumishoidot, jotka ovat vaaraksi ihmisten terveydelle.

• Anonyymi

Helluntaipastorikunnassa on monenlaista lupaajaa, "parantajaa" ja kaatajaa.
      Sanoisin tälläisiä ejsyttäjiksi ja hengellisiksi puoskareiksi.

• Anonyymi

Onko sinulla aloituksen tekijä trauma helluntailaisuudesta?

Onko jokin tapahtuma menneisyydessä aiheuttanut ongelman sinulle?

• Anonyymi

Aloittajan vauvakaste ei poista valehtelua!

• Anonyymi

Uudestikastettu haluaa taas kerran vauvoja

• Anonyymi

Jumalan Sanassa.....ei ole tälläisiä hell...untailaisia sanoja kuin upotus-kaste ja vauva-kaste.

• Anonyymi

Ei pelasta luterilaisuus, helluntailaisuus, buddhalaisuus. Vaan Jeesus Kristus. Vinttisi on todella pimeä. Olet nukkunut uskonnontunneilla, rippikoulussa, kuunnellessa sotilaspastoria. Olet juuri tyypillinen suomalainen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      53
      1709
    2. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1441
    3. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      73
      1437
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      107
      1251
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      50
      1029
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      974
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      77
      971
    8. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      864
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      803
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      39
      798
    Aihe