Oottako panneet saman merkille kuin minä?
Mun mielestä siis hänen kiltteyttä käyttää muut hyväksi. Hän ei osaa sanoa ei.
aki nikkisen poika ei ole kiero vaan kiltti jonka kiltteyttä muut käyttää hyväksi
9
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ai tarkoitatko hänen sukulaispoikaansa Henrikiä? Joku Ekholmin poikahan se oli.
Joo, voihan se olla noinkin. Ainokinhan häntä silloin uunotti.- Anonyymi
Joo henrikiä tarkoitan. Tää henrik seurusteli sen yhden naisen kanssa jonka kanssa meni välit poikki kun ei Henrik pystynyt sanomaan vastaan Aki nikkiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo henrikiä tarkoitan. Tää henrik seurusteli sen yhden naisen kanssa jonka kanssa meni välit poikki kun ei Henrik pystynyt sanomaan vastaan Aki nikkiselle.
Nythän niillä Danielan kanssa menis hyvin... mutta meinaako Noel ajaa Henrikin yli taas vaihteeksi?!?
- Anonyymi
Ihan tosissanneko keskustelette asiasta?
- Anonyymi
Eihän tämä keskustelu nyt niin tosikkomaista ole koko palstalla. Kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa.
- Anonyymi
Tämä se vasta kuullostaakin houkuttelevalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä se vasta kuullostaakin houkuttelevalta!
Se vasta olisi iiihanaa! Ai että!
- Anonyymi
Hyvä tarjous, mutta mitä maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tarjous, mutta mitä maksaa?
Maksaa Marinin aamiaisen verran, mätiä munia ja hernekeittoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141779Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411475- 781388
- 571216
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91190- 741105
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 82860