Kuvia norjalaisesta vankilasta

Anonyymi-ap

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika pelottavalta paikalta näyttää! Eipä luulisi kenenkään venkulan tieten tahtoen tuollaiseen pyrkivän. Hui kamala!

      • Anonyymi

        Niin just. Näyttää ihan lasten päiväkodilta


    • Anonyymi

      Niihin mennään aivan tahallaan vaikka talveksi, kuten suomessa.
      Veronmaksajat hoitavat koko lystin.

      • Anonyymi

        Se rangaistus on vapauden menetys. Ihmisellä on kummallinen tarve liikkua vapaasti, ehkä käydä siellä ja täällä, ainakin suurimmalla osalla. Jotkut käyvät jopa patikoimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se rangaistus on vapauden menetys. Ihmisellä on kummallinen tarve liikkua vapaasti, ehkä käydä siellä ja täällä, ainakin suurimmalla osalla. Jotkut käyvät jopa patikoimassa.

        Vankilassa järjestettiin suunnistuskilpailut. Seuraavana vuonna ei järjestetty koska suurin osa edellisen kilpailun osallistujista ei ollut tullut vielä maaliin 😁 😆 😅 😂 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankilassa järjestettiin suunnistuskilpailut. Seuraavana vuonna ei järjestetty koska suurin osa edellisen kilpailun osallistujista ei ollut tullut vielä maaliin 😁 😆 😅 😂 🤣

        Olivatko ne Kanarian saarilla, siellä on suomalaisille outo maasto, jonka vuoksi vielä viipyvät ?


    • Anonyymi

      Nythän eletään jo 2020 lukua ,eikä enää mitään vankityrmä keskiaikaa vankiloissakaan niin kuin moni luulee.
      Jaaha,pitäiskö mennä Norjaan yrittää tehdä vaikka joku pankki -tai kaupan ryöstö ,jäädä tahallaan kiinni ja sanoa oikeudessa että haluan vankilaanne,olen köyhä ja sairas,auttakaa mua edes vähän,lepokotia tarvitsen ja ruokaa,lääkkeitä,en muuta.
      Ja eihän tuolta puutu muuta kuin saunaosasto ,kylpyläammeet ja alastomat naiset miehille ja päinvastoin sekä olutta , viinaa , tupakkaa ja huumeita niin paikkahan on köyhän ja rikkaankin paratiisi.

      Muuta ei kai ihminen tarvitsekaan elääkseen hyvinvoinnissa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sitten vielä rääkätään vartijalla kuin aloituksessa, se on pahinta!
      Tarkoituksella laittoivat kauniin blondin kuvaan.
      voi veljet

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan siistit vankilat, kyllä siellä kestää olla. Mutta minä kuitenkin suosittelisin enempi Venäjän vankiloita, siellä on viimeisen päälle mukavat oltavat, eikä yksinäisyys pääse yllättämään.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe