Hän kertoi asiasta näin:
"Isoa sydänleikkausta odottavat pikkulapset joutuvat jonottamaan jopa vuoden ja osa heistä on jouduttu leikkaamaan ulkomailla koska uuden Lastensairaalan teho-osastolla ei ole tarpeeksi hoitajia etc...".
Ongelma on järkyttävä ja on hienoa että Harkimo toi sen esiin.
Kirjoitin videonsa kommenttikenttään seuraavaa:
"Abortteja tehdään maassamme n. 7 - 8 000 kpl vuosittain. Näihin kyllä riittää lääkäreitä, hoitajia sekä rahaa aivan rajattomasti. Ei puhettakaan mistään vajeista. Tällaista vertailua ei tietenkään kukaan poliitikko uskalla tehdä julkisesti."
Hjalliksen moderaattori tai hän itse poisti viestini pikaisesti. Ymmärrän sen koska tuollaisen laukominen tai sen välittäminen olisi poliittinen itsemurha.
Minulla ei sellaista vaaraa ole joten annoinpahan hieman miettimisen aihetta asioiden tärkeysjärjestyksestä maassamme.
Hjallis tekee hyvää työtä niissä rajoissa kuin pystyy.
Hjallis esitti huolensa hoitovajeesta uudelle videollaan.
4
262
Vastaukset 4
- Anonyymi
Maassamme lintujen munien rikkominen on rikos.
Lapsialkioiden tappamisia yhteiskunta jopa suosittelee. Kaikkia sikiöiden ruumiita ei jauheta lihaksi vaan osa lähetetään lääkejättien käyttöön.
Pfizerin koronarokotteen tuoteselosteessa on maininta että se sisältää sikiöiden munuaista. Ajatelkaapas sitä! - Anonyymi
Mutta muistatko mitä hjallis harkimo puhui vaalitentissä?? Eikös hän puhunut siitä että terveyskeskuksia ja sairaaloita pitäisi lakkauttaa pienistä kunnista ja siirtää ne isoimpiin yksiköihin?? Mä nimittäin luulen että nuo hjalliksen puheet ei ainakaan sataneet hänen laariin.
- Anonyymi
hjallis vois antaa miljoonia oligarkkibisnes rahojaan ja auttaa lapsia.
- Anonyymi
Oikeasti hjallis tuskin on huolissaan köyhien hoitojonoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981057
- 119873
- 49869
- 145847
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184601- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47538- 80530
- 65526
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62524- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450- 41446
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446