Espoolainen 25-vuotias mies hakkeroi Vastaamon tiedot, hakkeroinut ennenkin

Anonyymi-ap

"Vastaamon tietomurrosta epäiltynä vangittu suomalaismies on aiemmin saavuttanut maailmanlaajuista julkisuutta rikollisilla teoillaan. Epäilty on vuonna 1997 syntynyt Julius Kivimäki, joka tosin tätä nykyä käyttää toista etunimeään Aleksanteri."
https://yle.fi/uutiset/3-12669102

Aika paljon aiheuttanut pahaa tekemisillään. Toivottavasti rangaistus tulee olemaan sen mukainen. Miksei voisi käyttää taitojaan ennemmin hyvän tekemiseen?

13

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SUPO:lle töihin heti. USA:ssa CIA palkkaa kaikki kiinni jääneet hakkerit heti

• Anonyymi

Siinä on rokkitähtiainesta. VKK:n ehdokkaaksi heti

• Anonyymi

Perussuomalaisissa on jo paikka valmiina.

• Anonyymi

Miksi tekee rikoksia kun palkkaa voisi saada?samasta työstä

• Anonyymi

Rikoksista ei huoli maksaa veroa, ja rikollisethan laskee, etteivät koskaan jää kiinni.

• Anonyymi

Kuinka moni voi tarkkailla laillisesti tietojamme ja hyödyntää tietojaan?

• Anonyymi

Moni

• Anonyymi

Pahinta olisi, jos Kiinan tapainen diktatuuri vahtisi sanomisia, liikkumisia tai muuta tiedonvälitystä.

• Anonyymi

ihan isänsä näköinen

• Anonyymi

Käsittääkseni vasta epäily koska oikeuden tuomiota ei ole tullut ja siksi ihmettelenkin, että nimi ja kuva julkaistaan lehdessä.

• Anonyymi

Onpa tosiaan erikoista kun paljastettu näin paljon, vaikka vasta epäillään. Entä jos kyseistä henkilöä ei tuomita?

• Anonyymi

Kuka on sen vuotavan lakimies tietääkö kukaan?

• Anonyymi

Minulla olisi hyvä idea rikoselokuvaksi. Siinä kolme nuorta hakkeria levittää kiristyshaittaohjelmia, mutta vahingossa uhriksi valikoituukin mafiapäällikkö. Loppu onkin arvattavissa, yksi hakkereista löytyy nyljettynä, toinen päätyi satama-altaaseen kytkettynä betoniporsaaseen ja kolmas hyppää junan alle koska ei kestä enää elää pelossa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1578
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      224
      763
    3. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      71
      725
    4. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      35
      718
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      58
      559
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      538
    7. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      538
    8. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      38
      516
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      507
    Aihe