"Vastaamon tietomurrosta epäiltynä vangittu suomalaismies on aiemmin saavuttanut maailmanlaajuista julkisuutta rikollisilla teoillaan. Epäilty on vuonna 1997 syntynyt Julius Kivimäki, joka tosin tätä nykyä käyttää toista etunimeään Aleksanteri."
https://yle.fi/uutiset/3-12669102
Aika paljon aiheuttanut pahaa tekemisillään. Toivottavasti rangaistus tulee olemaan sen mukainen. Miksei voisi käyttää taitojaan ennemmin hyvän tekemiseen?
Espoolainen 25-vuotias mies hakkeroi Vastaamon tiedot, hakkeroinut ennenkin
14
189
Vastaukset
- Anonyymi
SUPO:lle töihin heti. USA:ssa CIA palkkaa kaikki kiinni jääneet hakkerit heti
- Anonyymi
Siinä on rokkitähtiainesta. VKK:n ehdokkaaksi heti
- Anonyymi
Perussuomalaisissa on jo paikka valmiina.
- Anonyymi
Miksi tekee rikoksia kun palkkaa voisi saada?samasta työstä
- Anonyymi
Rikoksista ei huoli maksaa veroa, ja rikollisethan laskee, etteivät koskaan jää kiinni.
- Anonyymi
Kuinka moni voi tarkkailla laillisesti tietojamme ja hyödyntää tietojaan?
- Anonyymi
Moni
- Anonyymi
Pahinta olisi, jos Kiinan tapainen diktatuuri vahtisi sanomisia, liikkumisia tai muuta tiedonvälitystä.
- Anonyymi
ihan isänsä näköinen
- Anonyymi
Käsittääkseni vasta epäily koska oikeuden tuomiota ei ole tullut ja siksi ihmettelenkin, että nimi ja kuva julkaistaan lehdessä.
- Anonyymi
Onpa tosiaan erikoista kun paljastettu näin paljon, vaikka vasta epäillään. Entä jos kyseistä henkilöä ei tuomita?
- Anonyymi
Kuka on sen vuotavan lakimies tietääkö kukaan?
- Anonyymi
Minulla olisi hyvä idea rikoselokuvaksi. Siinä kolme nuorta hakkeria levittää kiristyshaittaohjelmia, mutta vahingossa uhriksi valikoituukin mafiapäällikkö. Loppu onkin arvattavissa, yksi hakkereista löytyy nyljettynä, toinen päätyi satama-altaaseen kytkettynä betoniporsaaseen ja kolmas hyppää junan alle koska ei kestä enää elää pelossa...
- Anonyymi
rfwesd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749