Onko minkälaiset vaatikukset saada kuljettajakortti? Nyt on aikaa ajaa sairaseläkkeellä toimistotöistä. Aika ei kulu joten kertokkeepa. Kestääkö rikosrekisterissä paljon tahroja. Tai mistä löytää vaatimukset.
Suunnittelen taksinkuljettajaksi
14
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ei alalle ole enää mitään vaatimuksia. Kun olet alalla niitä on ja paljon. Jos olet kantasuomalainen ja ajat jonkun tunnetun keskuksen alla, töppäät jotain, saat laakista penalttia. Jos olet maahanmuuttaja, ajat tunnetun keskuksen väreissä sinua ei koske samat säännöt, koska taskussasi on aina ässä eli rasistikortti!
- Anonyymi
Jos Sinulla on apukoulun päästötodistuksessa uskonto 10 ja laskento 4, olet sopivin taksialalle.
- Anonyymi
Olet asian ytimessä!
- Anonyymi
Huom, kuljettajana vaan! Ei rahan vuoksi.
- Anonyymi
Minä olen suunnitellut taksinkuljettajaksi vaateripustimen. Tule kanssani tahraamaan se.
Terveisin: ikävä ihminen - Anonyymi
"sairaseläkkeellä toimistotöistä" ja ajat taksia
petoksen tunnusmerkit - Anonyymi
Katso trafi.com!
Turha trollisivulla on kysellä.- Anonyymi
Miten ihmeessä uskallat kutsua suoli24 trollisivuksi? Rasistikortti pöytään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä uskallat kutsua suoli24 trollisivuksi? Rasistikortti pöytään!
Khihihi buaaaah!
Suoli24 on pelkkä paskanheitto-, ja trolllauspalsta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Khihihi buaaaah!
Suoli24 on pelkkä paskanheitto-, ja trolllauspalsta.Älä ylläty, jos postilaatikkoosi kolahtaa haaste kunnianloukkauksesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, jos tuo kirjoittelusi ei lopu!
- Anonyymi
Ei täällä mitään asiallista kirjoiteta, pahaa mieltä puretaan. Joka sivusto samaa.
- Anonyymi
Kannattaa keskustella lääkärisi kanssa. Olet todella sekaisin, ja sairauseläkkeellä syystä, jos aiot taksialalle.
- Anonyymi
Rikostekisteri on oltava puhdas. Lupaa ei tule suomalaiselle, jos on esim. saanut sakkoa ylinopeudesta. Ainoat ketkä saavat luvan aina ovat maahanmuuttajat, koska heistä ei ole mitään tietoja Suomessa saatavilla.
- Anonyymi
Entä jos pikku kavallus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715