Se (nainen) löytyi ?

Anonyymi-ap

Saarnaaja 7:26 (7:27) Ja minä löysin sen, mikä on kuolemaa katkerampi: naisen, joka on verkko, jonka sydän on paula ja jonka kädet ovat kahleet. Se, joka on otollinen Jumalan edessä, pelastuu hänestä, mutta synnintekijä häneen takertuu.

Se olisi hienoa jos löytäisit viisaan neitsyen ja tulessa puhdistettua kultaa.

- saarnaaja -

25

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      >> Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!' Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'. <<

      Toiset neitsyet
      Jeesus kertoo keitä nämä ovat.
      Varo heitä.

    • Anonyymi

      Jes: 33:18 Ois se, ja onkin oikein toimien.

    • Anonyymi

      Se muuten jatkuu näin:

      27 Katso, tämän minä olen löytänyt, sanoi saarnaaja, pyrkiessäni asia asialta löytämään tutkistelun tulosta;

      28 mitä sieluni on yhäti etsinyt, mutta mitä en ole löytänyt, on tämä: olen löytänyt tuhannesta yhden miehen, mutta koko siitä luvusta en ole löytänyt yhtäkään naista.

      29 Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia.

    • Anonyymi

      Uskovat valitsevat puolison lihassa eikä hengessä jos näin on kyse ei ole Jumalan tahdosta vaan omasta lihasta nouseva tunne.
      Voidaan puhua saatanan kavalasta juonesta.

    • Anonyymi

      Hengen mies helluntaipastori voisi olla puhemiehenä.
      Muslimeilla on paljon vähemmän avioeroja kuin uususkonnollisessa "kristillisyydessä."
      Siellä kysytään neuvoja imaamilta puolison valinnassa ja vanhemmilta uskovilta.

    • Anonyymi

      Auttaako oikean puolison löytämisessä helluntailaisten henkikaste?

    • Anonyymi

      Saarnaajan kirjan kirjoittajalla kuningas Salomolla oli:

      "seitsemänsataa (700) kuninkaallista vaimoa ja kolmesataa (300) sivuvaimoa, ja he veivät hänen sydämensä harhaan.

      Jos miehelle ei riitä 1000 vaimoa, niin vika ei ole naisissa - vaan mies on tosi pahasti sairas! Siis, oma on mokansa jos - kun pettyy? Kun pitää Jumalan luomia naisia kuin kertakäyttökuppeina!


      Salomo palvelee vieraita jumalia

      "Kuningas Salomolla oli vaimoinaan lukuisia vieraiden maiden naisia, joita hän rakasti. Faraon tyttären lisäksi hänellä oli moabilaisia, ammonilaisia, edomilaisia, sidonilaisia ja heettiläisiä vaimoja."


      Rikkoi Jumalan säädöstä vastaan!

      He olivat lähtöisin niiden kansojen parista, joista Herra oli sanonut israelilaisille: »Pysykää loitolla heistä, ja hekin pysykööt teistä loitolla. Muuten he viekoittelevat teidän sydämenne omien jumaliensa puoleen.» Salomo rakasti näitä naisia ja kiintyi heidän jumaliinsa.

      "Hänellä oli seitsemänsataa kuninkaallista vaimoa ja kolmesataa sivuvaimoa, ja he veivät hänen sydämensä harhaan."

      "Salomon vanhuuden päivinä vaimot viekoittelivat hänen sydämensä muiden jumalien puoleen, eikä hän ollut enää täydestä sydämestään uskollinen Herralle, Jumalalleen, niin kuin hänen isänsä Daavid oli ollut."

      "Salomo rupesi palvelemaan Astartea, sidonilaisten jumalatarta, ja ammonilaisten iljetystä Milkomia."

      "Salomo teki sitä, mikä on väärää Herran silmissä, eikä seurannut Herraa uskollisesti niin kuin isänsä Daavid."

      Turha oli Salomon valittaa.

      Kun ei tottele Jumalaa, voi löytää kuolemaakin katkeramman kohtalon?

      Salomo sai mitä tilasi. Oliko pakko hankkia 1000 vaimoa!?

      • Anonyymi

        Siinä se terävä totuus!!


      • Anonyymi

        Nyt et kyllä ymmärrä asiaa syvemmin !

        Koko Israelin kansan kuninkuus asia oli vastoin Jumalan tahtoa, sillä Jumalan olisi tullut olla ainoa Isaraelin Kuningas !

        Se, että Jumala salli ne kuninkaan vastoin tahtoaan, oli KURITUSTA kansalle !

        Eli Jumala salli niiden kuninkaiden ryöstää ja hyväksikäyttää kansaa surutta, kun nämä eivät pitäneet Häntä omana Kuninkaanaan, vaan pyysivät vastoin Jumalan tahtoa kuningasta itselleen !

        Tämä on siis hyvä lukea, että käsittää asian kunnolla TAUSTOJEN KAUTTA !

        1. Samuelin kirja 8
        4 Niin kaikki Israelin vanhimmat kokoontuivat ja tulivat Samuelin tykö Raamaan
        5 ja sanoivat hänelle: "Katso, sinä olet käynyt vanhaksi, eivätkä poikasi vaella sinun teitäsi. Niin aseta nyt meille oikeutta jakamaan kuningas, jollainen kaikilla muillakin kansoilla on."
        6 Mutta Samuel pahastui siitä, että he sanoivat: "Anna meille kuningas jakamaan meille oikeutta". Ja Samuel rukoili Herraa.
        !!!
        7 Niin Herra sanoi Samuelille: "Kuule kansan ääntä kaikessa, mitä he sinulle sanovat; sillä sinua he eivät ole pitäneet halpana, vaan minut he ovat pitäneet halpana olemaan heidän kuninkaanansa.
        8 Niinkuin he aina siitä päivästä, jona minä johdatin heidät tänne Egyptistä, tähän päivään asti ovat tehneet, kun ovat hyljänneet minut ja palvelleet muita jumalia, aivan niin he tekevät nyt sinullekin.
        9 Kuule siis heidän ääntänsä. Kuitenkin varoita heitä vakavasti ja ilmoita heille, mitkä oikeudet on kuninkaalla, joka on heitä hallitseva."
        !!!
        10 Niin Samuel puhui kaikki Herran sanat kansalle, joka häneltä pyysi kuningasta.

        !!!
        11 Hän sanoi: "Nämä oikeudet on kuninkaalla, joka on teitä hallitseva: Teidän poikanne hän ottaa ja panee heidät vaunumiehikseen ja ratsumiehikseen ja vaunujensa edelläjuoksijoiksi.
        12 Myöskin hän panee heitä tuhannen-ja viidenkymmenenpäämiehiksi ja kyntämään hänen kyntöjänsä ja leikkaamaan hänen viljaansa sekä tekemään hänelle sotatarpeita ja vaunutarpeita.
        13 Ja teidän tyttärenne hän ottaa voiteiden tekijöiksi, keittäjiksi ja leipojiksi.
        14 Hän ottaa teidän parhaat peltonne, viinitarhanne ja öljypuunne ja antaa ne palvelijoillensa;
        15 ja hän ottaa kymmenykset teidän kylvöstänne ja viinitarhojenne sadosta ja antaa ne hoviherroillensa ja palvelijoillensa.
        16 Hän ottaa myös teidän palvelijanne ja palvelijattarenne ja parhaat nuoret miehenne sekä aasinne ja teettää niillä työnsä;
        17 ja hän ottaa kymmenykset teidän lampaistanne, ja te tulette hänen palvelijoiksensa.
        18 Silloin te huudatte Herraa kuninkaanne tähden, jonka olette itsellenne valinneet, mutta hän ei silloin teitä kuule."
        !!!

        19 Mutta kansa ei tahtonut kuulla Samuelin puhetta, vaan sanoi: "Ei, kuningas meillä pitää olla.
        20 Mekin tahdomme olla niinkuin kaikki muut kansat: kuningas jakakoon meille oikeutta ja johtakoon meitä ja käyköön sotiamme."
        21 Kun Samuel kuuli kaikki kansan puheet, puhui hän ne Herralle.
        22 Ja Herra sanoi Samuelille: "Kuule heidän ääntänsä ja aseta heille kuningas". Niin Samuel sanoi Israelin miehille: "Menkää kukin kaupunkiinne".

        Eli jos tätä taustaa vasten katsomme ja tutkimme asiaa, niin nuo Jumalan valutsemat ja asettamat kuninkaat siis toteuttivat sen Jumalan tahtoman kurituksen, eli Jumala valitisi siis oikeat henkilöt kurittajiksi kurittomalle kansalle, joka hylkäsi Jumalansa ja Kuninkaansa !!!

        Joten Daavid ja Salomokin olivat siis Jumalan valitsemia oikeita ja sopivia työkaluja tavallaan !

        Herransa hylkäämän kansan piti kärsiä ja oppia sen kautta arvostamaan todellista Kuningastaan !


    • Anonyymi

      Kuinka monta naista pastorillasi on ollut, veikkaan että useampia?

      • Anonyymi

        Minulla ei ole yhtään !

        Herra on riittänyt ja riittää !

        Hepr. 8:11 Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.

        Joh. 6:45 Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi'. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni.

        Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        Miksi siis luottaa ihmiseen, tässä pahassa maailman ajassa, jossa "vanhimmat" ja "kaitisjat" itse ovat kelvottomia ?

        Minä luotan enää Herralta saamaani opetuksen, jonka saan siis Pyhän Hengen avaaman Sanan kautta ja avulla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole yhtään !

        Herra on riittänyt ja riittää !

        Hepr. 8:11 Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.

        Joh. 6:45 Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi'. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni.

        Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        Miksi siis luottaa ihmiseen, tässä pahassa maailman ajassa, jossa "vanhimmat" ja "kaitisjat" itse ovat kelvottomia ?

        Minä luotan enää Herralta saamaani opetuksen, jonka saan siis Pyhän Hengen avaaman Sanan kautta ja avulla !

        Olet avioliittoon kelpaamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet avioliittoon kelpaamaton.

        Mat 19:12 "Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi. Joka voi sen itseensä sovittaa, se sovittakoon."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet avioliittoon kelpaamaton.

        Yritin sanoa siis, että minulla ei ole ollut, eikä ole mitään pastoreita !

        En puhunut vaimoista mitään !

        Sekin asia on Herran kädessä, siis minun kohdaltani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mat 19:12 "Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi. Joka voi sen itseensä sovittaa, se sovittakoon."

        Tässä on Totuus, joka ei vielä ihan käy selväksi tuosta:

        23 Te olette kalliisti ostetut; älkää olko ihmisten orjia.
        24 Pysyköön kukin, veljet, Jumalan edessä siinä asemassa, missä hänet on kutsuttu.
        25 Mutta neitsyistä minulla ei ole Herran käskyä, vaan minä sanon ajatukseni niinkuin se, joka on Herralta saanut sen laupeuden, että hän on luotettava.
        26 Olen siis sitä mieltä, että lähestyvän ahdingon tähden jokaisen on hyvä pysyä entisellään.
        27 Jos olet sidottu vaimoon, älä pyydä eroa; jos et ole sidottu vaimoon, älä pyydä itsellesi vaimoa.
        28 Mutta jos menetkin naimisiin, et syntiä tee; ja jos neitsyt menee naimisiin, ei hänkään tee syntiä; mutta ne, jotka niin tekevät, joutuvat kärsimään ruumiillista vaivaa, ja siitä minä tahtoisin teidät säästää.
        29 Mutta sen minä sanon, veljet: aika on lyhyt; olkoot tästedes nekin, joilla on vaimot, niinkuin ei heillä niitä olisikaan,
        30 ja ne, jotka itkevät, niinkuin eivät itkisi, ja ne, jotka iloitsevat, niinkuin eivät iloitsisi, ja ne, jotka ostavat, niinkuin eivät saisi omanansa pitää,
        31 ja ne, jotka tätä maailmaa hyödyksensä käyttävät, niinkuin eivät sitä käyttäisi; sillä tämän maailman muoto on katoamassa.
        !!!
        32 Soisin, ettei teillä olisi huolia. Naimaton mies huolehtii siitä, mikä on Herran, kuinka olisi Herralle mieliksi;
        33 mutta nainut huolehtii maailmallisista, kuinka olisi vaimolleen mieliksi,
        34 ja hänen harrastuksensa käy kahtaanne. Samoin vaimo, jolla ei enää ole miestä, ja neitsyt huolehtivat siitä, mikä on Herran, että olisivat pyhät sekä ruumiin että hengen puolesta; mutta naimisissa oleva huolehtii maailmallisista, kuinka olisi mieliksi miehellensä.
        35 Tämän minä sanon teidän omaksi hyödyksenne, en pannakseni kytkyttä kaulaanne, vaan sitä varten, että eläisitte säädyllisesti ja häiriytymättä pysyisitte Herrassa.
        !!!


    • Anonyymi

      Salomon puhuu totta ja tiedon sanoja jotka ovat Jumalan Sanoja (Raamattu).
      Nyky saarnaajiin en nyt menisi takuuseen ainakaan Helluntaikirkon.

    • Anonyymi

      Salomo sai mitä "tilasi"!

      Kun oli 1000 vaimoa..... niin sai siitä bonusta?

      Pakkoko oli rikkoa Jumalan käskyjä vastaan? Pitää naisia kuin hyväskikäytettyinä tavaroina?

      Jumala näytti, että palkinto tulee?
      Karvas pala.
      Omalla vastuulla, omasta syystä!

      • Anonyymi

        Nainen tavara, ja sen tavaran himoitsemisesta tulee kallista ajan mittaan. Naima Tavara on nimensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tavara, ja sen tavaran himoitsemisesta tulee kallista ajan mittaan. Naima Tavara on nimensä.

        Niin. Salomo opettaa. Että maukas on lopuksi katkera pala!!


    • Anonyymi

      Montako naista Suomen suurimman Helluntaikirkon johtavalla pastorilla paimennettavana?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Raamatussa varoitetaan porttonaisista.

      • Anonyymi

        Pastorimme yhtyy edellisee puhujaan.


      • Anonyymi

        Raamatussa varoitetaan miehistä, kuten kuningas Salomo, jolla 1000 vaimoa, vastoin Jumalan käskyjä --- ja sitten näytetään tulos? Kuningas on katkeraakin katkerampi!

        Siinä opetusta!


      • Anonyymi

        Ota opiksesi äläkä mene bordelliin!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe