https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/93e2fbae-93d4-4d32-a1f2-5cafa823475a
Tässä nähdään,   miten  Suomessa  on  eri  säännöt  miehille  ja   naisille.
Yleensäkin  Suomen   yhteiskunnassa   naisilta    hyväksytään   hyvin  erilaista  käyttäytymistä.
Nainen voi    vapaaehtoisesti  mennä  armeijaan  tai  olla  menemättä.
Miehille  asevelvollisuus   on pakollinen!
Mikä tekee  miehestä   paremman tappajan?  Ei  mikään!
Fyysistä voimaa   armeijassa  tarvitaan  hyvin vähän.
Ohjuksen voi   lähettää  matkaan   kuka  vain,  joka  on saanut siihen  riittävän  opetuksen.
Jyrki Katainen: minun uskottavuus olisi ollut mennyttä
16
62
Vastaukset
- AnonyymiKokoomus Orpo jeesustelemassa ja uhriutumassa unohtaen että kompuroi pääministerinä ollessaan päänsä kukkaruukkuun kostean illan jälkeen. - AnonyymiSIIS!!!: Sensijaa Maarini IQQDQD:teli että lomanpito väsyttää 
 ja sehän SDP:n kesyttää
 Sanoppas itse pomollesi Maanantaina ett ä"Cäsyytäähv" hihikh
 oNNISTUUKo sama?
 Lentäjät ja raksamiehet, koettakaa!
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:SIIS!!!: Sensijaa Maarini IQQDQD:teli että lomanpito väsyttää 
 ja sehän SDP:n kesyttää
 Sanoppas itse pomollesi Maanantaina ett ä"Cäsyytäähv" hihikh
 oNNISTUUKo sama?
 Lentäjät ja raksamiehet, koettakaa!T>arkoititko IDDQD :D 
 Hallituksella ei ole asaita jne sanotaan
 ompas kun IDKFA kirjoitetaan

- Anonyymihttps://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7019c3a4-4d55-4eaa-84ac-917fd2289006 
 Marin palkitaan kultaisella peniksellä- AnonyymiJos miespääministeri palkittaisiin samoin voisiko hän jatkaa pääministerinä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos miespääministeri palkittaisiin samoin voisiko hän jatkaa pääministerinä? Hopeinen Pillu sopisi miehelle 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hopeinen Pillu sopisi miehelle Annetaan molemmat, on sitten millä leikkiä täysistunnoissa tai äänestyksissä Pe-iltana 
 Vrt. Hallituksen IPAD 2011-12 hankinnat
 kaikki niitä käytti, kaikki vaan leikkivän näytti
 kansalaisten mitan täytti
 "miksi ne leikkii, eikä puhetta kuuntele" Pentele
 joku lehdelle kysymyksen anteli

- AnonyymiMitä uskottavuuteen tulee, me tienataan tällä. - AnonyymiKataisen uskottavuus, sellaista ei voi menettää jota ei edes ole ollukaan 😈😠 

- AnonyymiKataisella ei ole kaunista ulkonäköä. Kauneus tuntuu riittävän suomen pöljäkkeille pääministerin viran hoitamiseen. 
- AnonyymiM7kä uskottavuus, eihän sillä pyrkyrillä sitä koskaan ollutkaan. 
- AnonyymiKatainen voi menettää uskottavuutensa vain siten, että ryhtyy jatkuvan valehtelun sijaan puhumaan totta. 
- AnonyymiVoi mikä vitsi ettäkö kokkare Katainen olisi menettänyt uskottavuuden jota tuolla tollolla ei ole koskaan edes ollut. 
- AnonyymiEihän sillä ole koskaan ollutkaan mitään uskottavuutta.. 
 Ihan tyypillinen päscäcöccäre huuhaapelle koko tyyppi.....
- AnonyymiKatainen erehtyi kerran puhumaan totta ja silloin oli lähellä uskottavuus mennä. 
- AnonyymiKatainen oli liian pehmo ja pakeni pääministerin paikalta kesken kauden 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424945
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161723
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161566
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011448
- 1521321