Tiettyukia teen

Anonyymi-ap

Olen valmis ottaman leikkaan pois munat ja karvat jos niin tahdot! Ole hyva taitavat tyossa tekevät voit uskoa minut!! Halpa ja hyvä työt!!

24

115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä voisin tietää että teet että kätesi ovat niin taitavat kuin kerrot?
      Kuka voi uskoa etukäteen että suoritat taitavasti? Entä missä suoritat?

    • Anonyymi

      Kuka ihme olet? Eikö sinun pidä maksaa että saat tätä suorittaa? Vai luuletko että miehet jonottavat tuntemaan kun kuohit? Hei, Temestaa annetaan apteekista

    • Anonyymi

      Mihin hävinnyt kunnon dominat..Joiden käteen istuu ,piiskat,ruoskat.Istuvat lopulla päälle.ottavat kalun syvälle sisäänsä.Ratsastavat kuin rodeossa,tosin eivät tipu.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä että naiset yleensä vaativat nykyään palveluksistaan paljon rahaa antamisesta ja munat lisäksi!! V.ttu sentään, he ovat kaikki nykyisin lesboja! Ainakin täällä saan sellaisen ymmärryksen nykyisistä naisista!!


    • Anonyymi

      Missä ja milloin voit tehdä?? Itse olen valmis heti. Entä kuinka paljon maksaa? Sanot olevasi halpa mutta et kuitenkaan tee hyvä myöskin! Mistä sen voin tietää ja miltä se tuntuu? Onkohan myöhemmin kipuja ja vaikuttaako se muuten elämänlaatuun? Paljonko maksaa???

      • Anonyymi

        En tiedä vaikuttaako myöhemmin elämään. Sen tiedän että miehestä tulee kotikissa, sohvaperuna kun ollaan munat viety, hän viihtyy kotona ja on rauhallinen! Tiedän koska tyttökaverin on leikannut miehensä!


      • Anonyymi

        Kaytan Skallbell-veitsen aina leikatessani. Kivusta ossa kertoa jos nautit tarpeeksi sitten ei kipua, myohemmin kipuista en tiedä! En ole leikannut monta miesta en ole myoskaan tavannut heita kukaan, en siis voi kertoa myoskaan kuinka he tuntevat nykyajan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaytan Skallbell-veitsen aina leikatessani. Kivusta ossa kertoa jos nautit tarpeeksi sitten ei kipua, myohemmin kipuista en tiedä! En ole leikannut monta miesta en ole myoskaan tavannut heita kukaan, en siis voi kertoa myoskaan kuinka he tuntevat nykyajan!!

        Ymmärtääkseni et ole suomalainen? Jos kerran olet leikannut "muutaman" miehen ja väität että osaat salvia kivuttomasti niin kysyn sinulta kuinka paljon maksaa? Vai voitko tehdä ilmaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaytan Skallbell-veitsen aina leikatessani. Kivusta ossa kertoa jos nautit tarpeeksi sitten ei kipua, myohemmin kipuista en tiedä! En ole leikannut monta miesta en ole myoskaan tavannut heita kukaan, en siis voi kertoa myoskaan kuinka he tuntevat nykyajan!!

        Missä voisimme tavata? Kuinka paljon maksaa? Haluaisin maksaa silloin kun tapaamme! Maksan käteisellä tai verkkopankissa, kuten vain haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä voisimme tavata? Kuinka paljon maksaa? Haluaisin maksaa silloin kun tapaamme! Maksan käteisellä tai verkkopankissa, kuten vain haluat?

        Älä hyvä mies! Sinua on nyt varoitettu tarpeeksi huijareista, joten älä myöhemmin itke kun sinulta joku vieras mies vei rahasi!! Jos haluat että nainen vie sinulta pois munat niin maksa tytölle sillä hetkellä kun hänellä on veitsi kädessään!!


    • Anonyymi

      Hemmetin akka!! Sinä ainoastaan haluat kiusata ja herättää keskustelua salaamisesta! Et ole oikeastaan edes nainen?

    • Anonyymi

      Paljonko maksaa työt?

    • Anonyymi

      Joku nainen kertoi että mies muuttuu rauhalliseksi! Onko se totta? Voitko leikata myös minun mieheni tai leikkaanko yksin hänen munat?

      • Anonyymi

        Mieluummin leikkaa ite koska minä oon kallis nsinen siihen. Paitsi jos meillä "kemiat kohtaa" niin siinä tapauksessa en veloita mitään ja teemme kaikki yhdessä! Jookos?


    • Anonyymi

      Paljonko maksaa karvojen ajelu?

      • Anonyymi

        100 euroa


    • Anonyymi

      Ei emme ole lesboja kaikki naiset! Haluumme vain suorittaa miehille just sitä mitä he haluavatkin! Emmekä leikkaa kenenkaan vakisin!!

      • Anonyymi

        Entä mitä tunnet sillä hetkellä kun otat munat pois??


    • Anonyymi

      Haluaisin vain arvet munapusseihini. Voisitko tehdä sen, tarkoitan ettet poista minulta munia? Voitaisko sopia kaikesta?

    • Anonyymi

      Jos teet "halvalla" niin kuinka paljon maksaa halpa työsi? Mihin vertaat hintojasi? Kuinka paljon tällaisesta työstä yleensä maksetaan maailmalla??

    • Anonyymi

      Olen valmis maksamaan heti, mutta paljonko haluat salaamisesta? Haluan maksaa heti mutta mistä voin tietää varmasti että en maksa turhasta? En tosiaan tiedä kuinka järjestäisimme asian?

      • Anonyymi

        ..salvamisesta ..


    • Anonyymi

      Okei, olet siis taitava? En epäile sitä mutta tuntuu oudolta että kukaan nainen voi suorittaa tämän tyylisiä hommia rahasta? Lisäksi sanot olevasi sekä "halpa" että myös "taitava" työssäsi! Kertoisitko kuinka paljon veloitat työstäsi? En usko että kukaan vertaa tai muuten hakee toista kirurgia paikallesi! Jos joku haluaa tuntea ne hetket kun viet kivekset pois niin olen varma että hän maksaa sinulle melkein mitä tahansa!! Näin se menee, minun lähelle et tule milloinkaan.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe