Viedäänkö liikaa kun nettopalkka on 1471 ja ulosotto vie tästä 299? On kaksi lasta. Laskurin mukaan ulosoton osuus olisi 187€ mutta en tiedä pitääkö laskuri paikkansa
Ulosotto??
2
170
Vastaukset
- Anonyymi
Ulosoton määrä lasketaan tulopohjaan kuuluvien tulojen yhteissummasta.
Tulopohjaan kuuluvat palkan ja eläkkeiden lisäksi myös palkan sijasta maksettavat ulosottokelpoiset ja -kelvottomat sosiaalietuudet, kuten työttömyyskorvaukset ja sairauspäivärahat, mutta ei asumistuki. Tällöin yksittäisestä ulosmittauskelpoisesta tulosta voidaan ulosmitata normaalia enemmän, jotta saavutettaisiin koko tulopohjan mukaan laskettu ulosoton määrä.
Myös takuu- ja kansaneläke lasketaan mukaan tulopohjan, vaikka kumpikaan ei ole ulosottokelpoista tuloa. Kansaneläkkeestä voi kuitenkin ulosmitata lapselle maksettavan elatusavun tai siihen rinnastettavan vahingonkorvauksen. - Anonyymi
Yllättävän pieni osa näköjään lähtee. Velka mahtaa kestää aika kauan. Itse lisäisin tuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368