Suomi jätti tekemättä hallitusta repivästä EU-ehdotuksesta huomautuksen, jonka Ruotsi teki.

Anonyymi-ap

Nyt varmaan alkaa paljastua dorkimmillekin ,miten suuri huiputtaja Marin on.Tällä liikkeellä Vihreät saavat mitä haluavat, Marin saa pidettyä hallituksen kasassa ,ja Saarikollahan ei ole kanttia kaataa hallitusta. Marin saa Ursulan vieraaksi poskisuudelmien kera ja pesti kivalla paikalla Brysselissä lähenee hyvin tehdystä työstä. Sillä lailla Suomi ajetaan rappio tilaan ja sitä on tehnyt Sanna Marin kaikessa. Viivyttelyä, hidastelua, vetoamista EU;n pykäliin raja-asiassa, jne . Kaikki tämä vain EU;n tahdon toteuttamiseksi. Marin EU;n asiamies Suomessa.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/kokoomuslainen-jarkyttyi-suomen-aikaikkuna-on-umpeutunut-sanna-marin-joutui-vastaamaan-eu-ryopytykseen/61e22c51-3a09-4424-a754-fb7941a1458e#keskustelu

27

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marin vastasi että se on eduskunnan tehtävä, mutta eduskunnalle annettiin hallituksen toimesta ns u-kirje vasta päivä ennen tuon aikarajan umpeutumista eli hallituksen moka. Ihmeellistä sekoilua hallitukselta.

• Anonyymi

Ei ehtinyt kun piti bilettää.

• Anonyymi

Eipä yllätä Bryssel toimii juuri noin
        ,Monet valiokunta jäsenet nostaneet asian esille valiokunnissa.Eurosihteeristö kusee ristiin eurodesanttien kera.
        Kun Marinin vastaus kyselytunnilla tuli kuin apteekin hyllystä,
        Ei ollut todellakaan mikään sattuma
        .Blokkaamalla kirjeen julkitulon vasta viime hetkellä palveli tarkoitustaan.ÄOstettiin aikaa hyssytellä asiaa.
        Ei ole eka kerta kun hallitus ja vt ministeri pilkkii tai kuutamolla kun pitäisi olla hereillä ja skarppina.
        Toistuvasti Brysselin myllykirjeet pelkkää sanelua.
        Elvytyspakettiäänestystä edelsi ennennäkemätön uhkailu Eurosihteeristöltä Valtioneuvostoa kohtaan kertoi Niinistö Sauli haastattelussaan.

• Anonyymi

Punavihreät tekee tästä luonnonpuiston. Meillä on eu-hallitus eikä Suomen hallitus.

• Anonyymi

Oman kansan etu-ajattelu on vahingollista.

• Anonyymi

Vtun vihreät tekee kaikesta halltuskysymyksen siis kiristävät Marinia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman kansan etu-ajattelu on vahingollista.

Sano Tuppurainen ei Marin.

• Anonyymi

monennetkohan "pelihousut" aloittaja on jo repinyt tämän hallituskauden aikana?
      ei oo persuna elämä helppoo, totisesti!

• Anonyymi

Vihreä surma on paljon hirvittävämpi, kuin musta surma aikoinaan.

• Anonyymi

Pikemminkin vihreä vanja. Haavisto rypi neukkulassa aikoinaan.Moni ei tajua vihreiden pelaavan Putinin pussiin koko ajan.
        Ohisalo totaalijäävi puolisonsa ammatin vuoksi ympäristöministerinä.

• Anonyymi

Sehän on selvä että tämän kauden jälkeen Sanna on EU:n palkkalistoilla. Pitäisi tehdä laki joka estäisi kärkipolitikkoja loikkaamasta EU:n palkkalistoille sillä aina EU:n ja Suomen etu eivät kohtaa. Aivan sama kuin venäinen politikko olisi päättämässä Suomen sotilashankintoja.

• Anonyymi

Eihän valtion palveluksestakaan voi siirtyä heti yksityiselle. Miksi eun palvelukseen.

• Anonyymi

Kolmen vuoden karenssi työmarkkinatuella.Berner ja Siimes kammottavia esimerkkejaä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän valtion palveluksestakaan voi siirtyä heti yksityiselle. Miksi eun palvelukseen.

Myyrä värvätään jo hyvissä ajoin kuten Schröder ja Stasiupseeri Lipposen Nord streamiin.Putinin puudeli.

• Anonyymi

Tätä hallitusta olen kutsunut silloin kun se tuli, hävityksenkauhistus-hallitukseksi. Se tuhoaa tämän maan. Joko te uskotte?

• Anonyymi

On tämä niin perkeleestä niin perkeleestä tämän hallituksen touhu.

• Anonyymi

Tämä hallitus on rangaistus kansamme synneistä. Meitä ehkä siis rangaistaan koska olemme vastustaneet Jumalaa niin paljon. Koko maa kärsii nyt. Voin erehtyä mutta tämä tuli mieleen.

• Anonyymi

Sama mitä Marin tekee tai jättää tekemättä joidenkin mielestä riittää että on kaunis. Arvostella ei saa.
      "Moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä" sanoo sananlasku.
      Missä komerossa Marin säilyttää sitä pääministerin "vastuunkanto" reppua?
      Epäonnistumiset on aina muiden syy.

• Anonyymi

Ei löytynyt suomesta tyhmempiä akkoja Hallitukseen .

• Anonyymi

Sanna osasi taas kääntää asian toisten syyksi. Aivan sama kuin känninen nuori tulee kotiin ja vastaa syytöksiin että olisitte valvoneet että en ryyppää eli teidän vika.

Kyllä tuollaisella avustaja-armeijalla varustettu tyttöhallitus pitäisi pystyä parempaan. Onneksi tulee vaalit ja pääsemme kanalaumasta eroon.

• Anonyymi

Ei ole poissuljettua että Marin tavoittelee Eurostoliiton huippuvirkaa.Ursulan makeilu läpinäkyvää ja tuntuu viihtyvän parrasvaloissa hyvin.Alle 6 kk vaaleihin.On niitä ministereitä ennenkin loikannut kesken kauden Pärneri törkein tuhojensa takia.

• Anonyymi

Pöllö on jopa kopioinut Ursulan maneerit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöllö on jopa kopioinut Ursulan maneerit.

Eiköhän Sanna ole ollut koko kautensa ? Eu.n palkollinen ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän Sanna ole ollut koko kautensa ? Eu.n palkollinen ..

Sannalla oli liian kiire Eu-kokouksessa lähetellä itsestään raskaasti muokattuja Instagram-kuvia.

• Anonyymi

Sanna on eun edustaja Suomessa eikä suomen edustaja eussa.

• Anonyymi

Sanna on Seiska lehden ainoa tulonlähde . Ilmeisesti kannatuksensakin mitattu Allerlehden toimesta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna on Seiska lehden ainoa tulonlähde . Ilmeisesti kannatuksensakin mitattu Allerlehden toimesta ?

Todella nuo n.s gallupit ei koskaan osu minun n.100 ystävän kohdalle koskaan milloinkaan !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      52
      1695
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      73
      1429
    3. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1419
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      106
      1247
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      50
      1021
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      970
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      77
      963
    8. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      861
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      798
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      39
      792
    Aihe