joulu pukki vai jeesus

Anonyymi-ap

Valitsen joulupukin sillä joulupukilta saa lahjoja kerran vuodessa .

Jeesukselta satuja kuolemanjälkeisestä elämästä , yhtä hyvin voisi joutua maksamaan edellisten elämien maksamattomia velkoja 🤣🤣🤣

20

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesukselta satujen esitäjät, joutuva tilille aikanaa koska eivät usko sitä mitän sanoo.

      • Anonyymi

        minä kuolin ja tiedän kuolemaan päättyvän 😠 olen kokemusasiantuntija siksi olen päivittäin haukkunut uskovaisia jo 10v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä kuolin ja tiedän kuolemaan päättyvän 😠 olen kokemusasiantuntija siksi olen päivittäin haukkunut uskovaisia jo 10v

        Et sinä olet kuollut. Kuolleet eivät puhu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä olet kuollut. Kuolleet eivät puhu.

        Joka uskovia panettelee elämässä, panettelee mys Jeesusta hänen elämässään kun oli maanpäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä olet kuollut. Kuolleet eivät puhu.

        minä olen kuolleista noussut 🙂


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Joka uskovia panettelee elämässä, panettelee mys Jeesusta hänen elämässään kun oli maanpäällä.

        minä pilkkaan uskovaisia yli kaiken sillä tiedän heidän valheiden aiheuttamat seuraamukset viattomille 😠 papit ovat pahimpia sillä sillä he julistavat valhetta !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        minä pilkkaan uskovaisia yli kaiken sillä tiedän heidän valheiden aiheuttamat seuraamukset viattomille 😠 papit ovat pahimpia sillä sillä he julistavat valhetta !!!

        Henki tietää mikä on valhetta, kirkastaa vain Jeesusta kristusta.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Henki tietää mikä on valhetta, kirkastaa vain Jeesusta kristusta.

        Eli olet yhtä mieltä että papit levittävät valheita ? tiedän kyllä mitä tarkoitat
        mutta suurin synti on rikollisten auttaminen 😠


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet yhtä mieltä että papit levittävät valheita ? tiedän kyllä mitä tarkoitat
        mutta suurin synti on rikollisten auttaminen 😠

        Miten papit auttavat rikollisia, synti on joka erotta Jeesusen yhteydestä.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Miten papit auttavat rikollisia, synti on joka erotta Jeesusen yhteydestä.

        anteeksiannolla ilman sensuuria 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        anteeksiannolla ilman sensuuria 🙂

        On tunnustettava ehdoitta, papit eivä näe sisimpää Jumala näkee kaiken.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        On tunnustettava ehdoitta, papit eivä näe sisimpää Jumala näkee kaiken.

        eli mielikuvituskaveri valvoo pankkien tilien liikkeitä 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli mielikuvituskaveri valvoo pankkien tilien liikkeitä 🤣

        En ole maininut mieli kuvituksesta mitään,joka ohjanai raha liikennettä.
        Se on tämänä maailma ihmisten keksimä ajatus johon uskovat.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        En ole maininut mieli kuvituksesta mitään,joka ohjanai raha liikennettä.
        Se on tämänä maailma ihmisten keksimä ajatus johon uskovat.

        jumala välikätenä 🙄


    • Anonyymi

      Oli se Jeesus vaan melkoinen ketku. Myi ovelasti katteettomia taivasoptioita. Yksinkertaisimmat ostelee niitä yhä.

    • Anonyymi

      Joulupukin esikuva St Nicolaos oli myös Jeesukseen uskova.

      • Anonyymi

        kumma kun nousi jumalan asemaan 🤣


    • Jeesukslla arvokkaami lahja kuin joulupukilla, lahjoitta ikuinsen ekänä pukkuvain tämän maaiman katoavaa lahjaa, ei käyn kun parempaa saatavissa.

      • Anonyymi

        miksi tuette rikollisia ja teette niillä rahaa ?


      • Anonyymi

        Mutta tuo kyllä vaatii sitä uskoa!
        Vanha maankiertäjän lupaus jota kukaan eikä mikään koskaan ole oikeaksi todistanut. Puhetta kyllä piisaa mutta ristiintakauksella (sanaleikki!) ei ole merkitystä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe