Kukahan se semmonen maa mahtaa olla? Vie luutkin haudasta!
Ryssii ihan kaiken
10
82
Vastaukset
- Anonyymi
Vessanpönttöjä ja pesukoneita hoitotarvikkeita kultahampaita.
- Anonyymi
Uskoitko että kantavat käsissään pesukoneita wessanpyttyjä?...kymmeniä, jopa satojakilometrejä😂😂😂
Hammaslääkäri tunnisti purkkinsa, hän oli ne vuosien saatossa nyppiny. Mut, uutiset kerto venäläisten nyppineen ne, kidutuksessa😅😆😆
Lännen uutiset on naurettavia.
Nyt Zelenski väittää Venäjän pitävän Afrikkaa panttivankinaan.... Selkeesti lännen probakanda puheita. Juurihan täällä oli rokotetut rokottamattomien panttivankina. Mikä olikin todella hassua, kun rokotteiden luvattiin suojaavan, estävän. Mistä moinen panttivankisuus????..😆😂😂
- Anonyymi
Huumehörhö Zelensky.
- Anonyymi
Eihän hän niin hölmö ole,kuin se mikä ne oikeasti nusasee.
- Anonyymi
Onko kiva tappaa? Mitäs jos säkin löydät äitis kadulta ammuttuna?
- Anonyymi
Lännen ääni.... Nyt huutaa pankkivannina afrikka.... 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kiva tappaa? Mitäs jos säkin löydät äitis kadulta ammuttuna?
Suomi on vaarallinen maa. Täällä tapahtuu jatkuvasti rikoksia. Mutta, miksi henkilöistät sen noin?
- Anonyymi
No sehän on tietenkin Liechtenstein.
- Anonyymi
Yleensä asioille on tapana laittaa piste. Kukin taaplaa tyylillään.
- Anonyymi
Luultavasti lännen keksimä syyttelypropakanda.
Lue uutisiamme ajatuksella.
Ovatko ne mielestäsi puolueellisia, vai puolueettomia?
Aina löytyy taustalta hyötyjä.
Koronasta
Piikeistä
Sodasta
Pakotteista
.... Hyötyjä, on junaillut kaiken, ja vetää hyödyt maalleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1014212Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302309Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj532088Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361464- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111223Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o161014Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471005Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7889