Boomerit vihaa lapsiaan - miksi?

Anonyymi-ap

Mikä boomereissa meni niin pieleen? Miksi teitte lapsia, joita sitten väheksytte ja inhoatte?

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Boomeiden elämön tavoite no1 on omaisuuden kerääminen
      ja vissiin kuvitteli, että niiden lapset
      olisivat vieläkin rikkaampia,
      ja sitten lapsien menestyksellä
      pitää päästä leveilemään muille.

      Boomereiden vauraus on pitkälti perittyä,
      ja ne loi oman osuutensa
      halvan energian aikaan,
      työstä maksettavalla palkalla
      sai arvoa,
      heidän nuoruudessa asuntojen arvo nousi.

      Ja loppuvuosinaan ne suorastaan varasti sen minkä ehtivät.

      • Anonyymi

        Mulle on sanottu monta kertaa että hyvähän se sulla kun olet yrittäjä ja vanhempasi olivat yrittäjiä.
        Totuus on kuitenkin se että nuoruudessani äitini piti taiteilla ruuan tai meidän lasten vaatteiden väillä, rahaa oli jompaan kumpaan.
        Kun itse aikuistuin ja tuli perhettä niin itse se raha oli maailmalta haalittava.
        Ainoa mitä vanhemmilta sain oli oppi miten pärjätään.
        Sama juttu omien lasten kanssa jotka jo perheellisiä, siirsin heille oppeja miten pärjätä.
        Opit ovat hyvin yksinkertaisia, tehdään töitä tavoitteiden eteen.


    • Anonyymi

      Onhan se vanhemmille häpeä, jos lapset eivät osaa biologiaa.

      • Anonyymi

        Onpa surullista kuulla että sinä häpeät lapsiasi jos he eivät menesty ja tuota sitä mitä sinä odotat heidän tuottavan.

        Toivottavasti et näytä sitä lapsillesi sillä heidän itsetunto ei ainakaan parane tuollaisilla asenteilla.

        Rakkaus ei ole sitä että se pitää ansaita. Sitä joko on tai ei ole.

        Maailma on vaikea paikka nykyään ja lapsilla on tarpeeksi haasteita maailmassa jossa suoritetaan ja vaaditaan.

        Kaikki yksilöt eivät kestä ja varsinkin jos elämä potkii päähän. Olisi tärkeää että vanhempana olisit henkisesti silloin tukensa ja lapsesi tietäisi että he ovat rakkaita vaikka eivät pärjäisi siten miten toivot heidän pärjäävän.

        Elämä on myös arpapeliä ja jotkin asiat tulee vaikka niitä ei tahdo esim sairaus tai jokin muu haaste.

        Ikävää jos lapsesi silloin joutuu kokemaan häpeää ja epäonnistumista koska sinä et silloin rakasta.

        Onpa surullista kuinka koet rakkauden ja ilmeisesti sinulle se ei ole pyyteetöntä ja aitoa. Sinulta saa rakkautta kun menestyy ja saat ratsastaa lapsesi menestyksellä.

        Tuntuu raskaalta ajatella kuinka surulliseksi ja pelokkaaksi tuo lapsesi varmaan saa. Oma vanhempi häpeää ja kokee lapsensa olevan huono. Julmaa. Toivon lastesi tähden että heillä kaikki menee nappiin jotta saa rakkauden kokemuksia vaikka ne perustuisi tuohon näkemykseesi että rakkaus pitää ansaita.

        Jokainen meistä on yksilö ja ihana juuri sellaisena. Anna lastesi luoda oma elämä ja sellainen mikä heille tuo iloa ja onnea. Ei tule lapsesi menestymään jos eivät saa valita omanlaista polkua ja mikä heidät saa innostumaan. Sinun tehtäväsi ei ole diktaattorimaisesti hallita lapsiasi vaan kulkea rinnalla ja olla tukena silloin kun kompastuu. Tärkeintä on että lapseni tietää myöskään silloin että hän on rakas ja arvokas.

        Toivottavasti pääset omasta häpeästä ja et tartuta sitä lapsiisi. Toivon sinulle että löydät todellisen rakkauden ja sen syvimmän olemuksen.

        Ole ylpeä lapsistasi aina koska he ansaitsee sen.


    • Anonyymi

      Sanna taitaa olla boomeri kun on lapsensa unohtanut.

      • Anonyymi

        Sanna on liian suurissa saappaissa tallova keskenkasvuinen bilettäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on liian suurissa saappaissa tallova keskenkasvuinen bilettäjä.

        Pelkkä esiintyjä kuten muutkin pääministerit ennen häntä. Puolue tuolla takana päätökset tekee vaikka nämä nyt esittääkin tyyliin "Minä olen päättänyt" tuolla ei siis väliä vaikka pääministerinä olisi radio.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe