Ku pidetään Olkiluoto 3 remontissa, niin se nostaa sähkön hintaa.
Arvatkaapa kuka tästä hyötyy ja kuka kärsii ja kenen lompakosta
se on pois?
Onko Olkiluoto 3 pumppuviat tekopeliä?
3
204
Vastaukset
- Anonyymi
Salaliittoteorioita varten on oma palstansa, löytyy täältä:
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/salaliittoteoria - Anonyymi
kyllä tuntuu siltä, että tässä vedätetään suomalaisia. On tavallista että pumput hajoaa , mutta pienimäsikin tuotannoissa on vararapumput aina olemassa, nyt tuntuu, että ammattiosaaminen on täysin hukassa.
t. Sakke kunnossapidon ammattilainen - Anonyymi
Ainahan se on mahdollista ja pumppujen valmistajan salaminen tukee tätä. Samoin sähköntuottajien kartelli. Kartelliin kuuluva Fortumhan pitää mm Porin Tahkoluodon yli 500 MW:n voimalaa seisoksissa ja on antanut sen käyttöhenkilökunnallekin lopputilit, ettei olisi niin nopea käynnistää jos käsky käy. Vaan käskyhän ei käy, Suomen poliitikoilla kun on liikaa saamista kartellin sormienläpikatsomisesta.
Nuo säröt tuntuu sikälikin tekaistuilta syiltä, kun vastaavia pumppuja, vaikkakin ehkä pienempiä, on tehty jo tuhansia vuosikymmenien mittaan ja materiaalitiede kyllä osaa ennustaa mahdolliset säröytymiset ja niiltä välttymiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233