Sähköpotkulauta ja haitat

Anonyymi-ap

Mielestäni sähköpotkulauta tuotiin Suomeen etenkin nuorten ja myös sitä vanhempien ihmisten terveyden tuhoamiseksi. Kun katsoo ylilihavien ihmisten määrää katuvilinässä niin ei voi kuin ihmetellä miksi ihmiset eivät välitä terveydestään vaan ahmivat itsensä täyteen kaikkea liikaa. Liikunta ei näytä kiinnostavan vaan sähköpotkulaudat! Media rummuttaa vielä - ole ylpeästi sellainen kuin olet ja osa ihmisistä puolustaa liikalihavuuttaan tällä. Päättäjät eivät ole ainakaan Tampereella tiukentaneet riittävästi sähköpotkulautojen käyttöä etenkään yöllä ja kännissä.

3

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle viisikymppiselle naiselle taas sähkölauta toi helpotusta kaupassa käyntiin ja huviajeluun, kun pyörällä ajoon ei aina riitä voimia, niin laudalla meno on aivan mahtavaa!
      Kun ei ole autoa, niin sähkölauta tuo saman edun kuin auto, että ei tarvitse rehkiä itse, vaan lauta kuljettaa sinut vaivatta kauppaan ja olen myös huviajellut kesällä tosi paljon, mitä ei tulisi pyörällä niin tehtyä, kun voimat eivät vain aina riitä siihen, että se olisi helppoa ja mukavaa, kuten sen olla pitäisi, vaan se on monesti hyvin työlästä tuo pyöräily.
      Ja jos täällä suomessa yleistyy tuommoiset peukalokaasu sähköpyörät, jotka kulkee siis polkematta peukalokaasulla, niin semmoisen Aion kyllä hankkia, niin pääsisin talvellakin kaupassa käymään itseäni rasittamatta, kun autoa ei ole vara pitää.

• Anonyymi

Ite olen ainakin potkinut ja kaatanut niitä tuolla kadulla ja olen huutanut ''PERKELE''!

• Anonyymi

Mielialalääkkeet kuten ssri- lääkkeet ja vahvemmat psyykelääkkeet lisäävät tutkitusti ruokahalua. 12% suomalaisista käyttää mielialalääkkeitä, välttämättä ilman vakavampaa mielenterveydellistä diagnoosia. Nykysuomen terveydenhuollon tapa hoitaa masennusta ja tämän kaltaisia ongelmia on määrätä mielialalääkekuuri, paneutumatta potilaan ongelmien syyhyn johtuen terveydenhuollon rajallisista resursseista. Masennus esimerkiksi ei ole sairaus vaan on oire ja reaktio johonkin mikä on tapahtunut ihmisen elämässä ja vaatii korjausta ihmisen psyykeessä.

Ennen vanhaan näitä ongelmia korjasi uskonto ja papit anoivat ihmisille hengellistä hoitoa, samaa ei voi sanoa nykyisestä terveydenhuollosta vaikka ihmisen tieto psykologiasta on huippukehittynyt. Raha määrää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7286
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      93
      5943
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      109
      3977
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      129
      3932
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1763
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      1608
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      131
      1510
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1321
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      28