Olen ehkä ruma, mutta en ole missään mielessä paha. Ikävä jos joku on sitä mieltä minusta... Istun tämänkin illan kotona. 🎃 🏮
Kivaa lauantai iltaa
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ruma sä oletkin
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Miksi sanot noin? Mitä tämä nyt on? Sinä oot kaunis.
Oon mies. Ja sä oot helwetin ällöttävä
Anonyymi kirjoitti:
Oon mies. Ja sä oot helwetin ällöttävä
Mies olet? Ei minua ole pakko katsella jos ällötän sinua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mies olet? Ei minua ole pakko katsella jos ällötän sinua.
Tuskin sua kukaan katsookaan!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mene sinä saamaan sitä jonnekin, kun kerta saat.
Hyvin sanottu! Tuskin tuo haukkuja sen enempää saa 🤣
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Miksi sanot noin? Mitä tämä nyt on? Sinä oot kaunis.
kiitos samoin.
- Anonyymi
Taitaa olla omassa päässä se juttu
- Anonyymi
Ja tulin vaan muistuttaa sua siitä asenteesta 🚩🚩🚩
Anonyymi kirjoitti:
Ja tulin vaan muistuttaa sua siitä asenteesta 🚩🚩🚩
Ainiin.... Minä yritän vaan olla sinut sen asian kanssa, etten ole mikään komein mahdollinen, Tomppa Kruise taikka Brätty Pitti.
- Anonyymi
Vedätkö käteen?
Onhan taas ilta tämäkin.... No huomenna on sentään jotain IHAN muuta. Nyt lähden saunomaan.
- Anonyymi
Annatko mullekin sun salasanan niin saan kirjoitella rinssinä?
- Anonyymi
Tulinpa minäkin tänne lukeman aloituksia.Koska olen yksinäinen vanhempi nainen. Hetken aikaa kulutan ja menen saunaan. Vasta/vihta on jo pesuvadissa. Kaadoin sen pälle kumaa kehuvaa vettä paljon. Lehdet ei irtoa ja kestä muttamia sauna iltoja viellä uudelleen.Kun aina saman homman teen.Kaupunkilais naisena.Jolla ei siteitä maaseutuun.Mitä sitä itseään ja omaa ulkonäköään itselleen solvaa? Jokainen on kaunis tai komea jonkun silmissä.Aina yksinäisyys ei johdu rumus ymm. Voi olla metetyksiä paljon kuolemalle ja jos ne tapahtunutkin 2 vuoden aikana? On vaikea uusia ihmisuhteita saada. Ainakin minun kohdalla. Naiset tuntuu kaikki tällä Itä-Helsinki juovan viiniä,jotka asuvat yksin ja vanhenpia naisia. Mielummin toisten koti viinille. Mutta oman kodin ovea eivät aukaise. Sitten on se tupakka ja kalja heillä,kuin monella miehellä sama asia. Myrkkyä on lähteä selvänä tanssi ravintola.Kuin ulkoilee ymm. Joten udet ystävys suhtet katuu kun en juo en tupakoi.Haluan liikkua ulkona joka säällä ja toki tanssia.Mutta en alkoholin voimalla.
- Anonyymi
Täällä jos missä ajatus liikkuu ja voi yrittää osua liikkuvaan maaliin. Tämä on vähän tällainen taiteilijapaja, jutut rönsyää. Mukavaa illanjatkoa myös sinulle :)
Anonyymi kirjoitti:
Täällä jos missä ajatus liikkuu ja voi yrittää osua liikkuvaan maaliin. Tämä on vähän tällainen taiteilijapaja, jutut rönsyää. Mukavaa illanjatkoa myös sinulle :)
Kiitos ja mukavaa iltaa myöskin sinulle. Saunaan kohta. 😊👑
- Anonyymi
Voitko poistua täältä esittämästä? Esität huonosti. Tulee mieleen saatana sinusta. 😈
Mitä minä muka esitän? Olen J. 🤴 Aina ollut.
- Anonyymi
Olet ihan mukavan oloinen tyyppi tekstiesi perusteella.
Turhaa noista ääliöistä on välittää.
Mukavaa lauantaita sinne sulle!- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos ja samoin sinulle. 😊👑
Samaa mieltä olet kiva älä välitä noista!
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä olet kiva älä välitä noista!
Kiitos. Niin olet sinäkin ihana. 😊
Minä olen täälläkin ihan aidosti ja oikeasti kaipaillut. Ei ollut mitään syytä vain esittää. ❤️👼
- Anonyymi
Ihmeellistä itsesäälissä vellomista taas sulta.
- Anonyymi
Miksi pitää aina tähdistä.
- Anonyymi
Kyllä ihmiset jaksaa! 😂 Onko niillä omaa elämää?
Oon nyt hetken prinssi "seurannut" . Ketä sä kaipaat ja mistä kaupungista? - Anonyymi
Hyvät yöt 🤟
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850