Hyvä kun Jyrki 69 osallistui tähän kauteen. Katselen häntä ja koko bändiään ihan uusin silmin. Yksi harvoista ulkomailla menesyneistä suomalaisista bändeistä. Rakastan "elvismäistä" olemusta ja pitkiä hiuksiaan. Ihailtavan nöyrä asenne menestyksestä huolimatta. Jorma Hynynen voisi ottaa oppia 😎
Älykkö Jyrki69
7
989
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä kun osaisi laulaa, meinaa haalia esityksiinsä apuja, kun laulaminen on vähän sinnepäin. Muuten alkaa koko ohjelma olemaan pilalla, kehuta repostellaan esityksiä, jotka ovat melko mitättömiä ( joidenkin osalta ) ja se rakas sanan lausuminen monta kertaa illassa on melkoista ylilyötiä. Liian imelää touhua.
- Anonyymi
Joo, ei osaa laulaa lainkaan. Muutenkin aivan turha tyyppi koko juippi sekä hänen bändinsä.
- Anonyymi
Mikä piipin piip teitä ihmisiä vaivaa..?
Mitä te saatte siitä, että arvostelette ihmisiä
joita te ette tunne. Olettaen että ette tunne.
Mitä pahaa Jyrki69 tai 69eyes on tehnyt sinulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä piipin piip teitä ihmisiä vaivaa..?
Mitä te saatte siitä, että arvostelette ihmisiä
joita te ette tunne. Olettaen että ette tunne.
Mitä pahaa Jyrki69 tai 69eyes on tehnyt sinulle?Miten se tuntemattomuus liittyy mihinkään? Tottakai artistia voi arvostella, jos ei osaa laulaa niin case closed.
- Anonyymi
On tehnyt huonoa musiikkia, siinä kaikki.
- Anonyymi
Eikös Jorma ole oopperalaulaja. Sellaiset on kuule diivoja.
- Anonyymi
Ja seuraavana Suomen virallinen lammas - Meiju SUVAAAAAS!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090