Jos Oripään läskimooses ei niitä kuuntele, on kohtalona pienpuolueeksi putoaminen. Sipilä toki itse tekopyhästi esimerkiksi hyväksyi hallitusohjelman johon nyt Oripään emäntää laihemmat vetoavat.
Kärnä, Lohi ja Sipilä pitävät enää pinnalla
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu.
-Tapani Tölli
En Tölliä tunne lainkaan, mutta tuossa on vinha perä. - Anonyymi
VKK Turtiainen voi pelastaa kepun! Kaikkien ryssämielisten pitäisi keskittää äänet Turtiaiselle, Väyrynen hajoittaa venäjämielisiä.
- Anonyymi
Entäs kun Soinikin on työntämässä lusikkansa kepu-soppaan? Kohta kepu on oikeistopopulistien ikioma temmellyskenttä :)))))
- Anonyymi
Heikkisen aikana tulevat kepulit eli maalaisliitto meni lähes sata vuotta sitten kempeleläisen vuoren 2015 lukemien ohi. Alamäki alkoi Väyrysen valinnasta ja Kekkosen kruunaamisesta. Vielä 1948 tulevat kepulit taisivat olla suurin puolue.
- Anonyymi
Sukselainenkaan ei toki koskaan päässyt Heikkisen vuosien 1929-1930. Ei auttaneet eres sorat tulevia kepuleita. 1929-1930 jäi huipuksi ennen vaipumista historian roskatynnyriin.
- Anonyymi
Miksi noita välistä vetäviä rikollisen luonteen omaavia kepuleita pitäisi kenenkään kuunnelle?.
- Anonyymi
Pohjois-Pohojanmaalla ja Lapissa kovia nimiä, ainakin vielä. Jos taipuu akkojen komentoon, sitä ei porotokista pirtteihin hyvällä kattota.
- Anonyymi
Meidän kunnan lumenauraus urakat menossa uusjakoon, prkle punakepulaiset ei niitä vie!
- Anonyymi
Natsit tulevat tilalle?
- Anonyymi
Punakepulaisia ei nykyisessä ryhmässä ole ennen kuin Saarikko piiskaa Kärnän takamuksen punaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512