Pelosit eivät suostu antamaan kotinsa valvontanauhoja tutkijoille, mikä viittaa siihen että huhussa on perää mitä itse pahoinpitelijä kertoi. Huumeidenkäyttäjä, Castron kannattaja oli jäänyt kiinni jo aiemmin miesprostituutiosta. Kertoi, että hän ja Pelosi harrastivat seksiä.
David DePapella on ilmeisesti mielenterveysongelmia, eikä hänellä voida sanovan olevan selvää poliittista ideologiaa. Toisin kuin täällä valehdellaan oikeistolaiseksi.
Paul Pelosi ilmeisesti harrasti homoilua vasemmistolaisen Castron kannattajan kanssa
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totuus tulee aina vähän jälkijunassa. Johan vasemmistolaiset vielä revittelevät edellisellä valheella oikeistolaisista.
- Anonyymi
Tästäkin siis vasemmistolainen valehteli. Olisihan se pitänyt arvata!
- Anonyymi
Vasemmistolainen valehtelee aina. Tuo on se lähtökohta, sitten voi katsoa onko siihen poikkeuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2334467Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752884- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua441708- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831202- 16955
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 69888
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86864