Evoluutiouskovaiset ovat sitä mieltä, että sokea evoluutio kykenee rakentamaan rekisteritietokannan.
histone code
splicing code
Histonikoodi
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanko rekisteritietokannan.
Voihan Mooseksen sandaalit ja Aaronin kalsarit. Termeillä kikkailua, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko evoluutio totta vai ei. Ei vähäisintäkään.
Tuollaiset perustelut voivat upota oppimattomiin aivopestyihin kreationisteihin, mutta tieteen kanssa niillä on yhtä vähän tekemistä, kuin ROT:n jutuilla yleensäkin.- Anonyymi
Histonien epigeneettiset merkinnät todellakin muodostavat asetustietokannan eli solun rekisteritietokannan joka ei korruptoidu niin herkästi kuin esim. Windowsin rekisteritietokanta.
Eli kukin epigeneettinen merkintä pitää yllä muistiasetusta, mitkä DNA-jaksot tulee metyloida ja millaista informaatiota RNA-molekyylit kuljettavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Histonien epigeneettiset merkinnät todellakin muodostavat asetustietokannan eli solun rekisteritietokannan joka ei korruptoidu niin herkästi kuin esim. Windowsin rekisteritietokanta.
Eli kukin epigeneettinen merkintä pitää yllä muistiasetusta, mitkä DNA-jaksot tulee metyloida ja millaista informaatiota RNA-molekyylit kuljettavat.Ja missähän julkaisussa näitä käänteentekeviä "guuggeli" "tutkimuksiasi" on julkaistu? Kretorinen kysymys, ei missään tietenkään. Roskablogiasi ei lasketa. Todellisuudesta irti olevilla horinoillasi ei ole mitään annettavaa tieteelle. Mitä nopeammin sen tajuat, niin sen parempi aivan kaikille.
- Anonyymi
"Termeillä kikkailua, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko evoluutio totta vai ei."
Tämä onkin oikein tyypillistä terminologista kieroilua kreationismissa. Puhutaan bioottisista olioista ja ilmiöistä kuin ne olisivat koneita, ohjelmistoja, tietokantoja, yms., jotta olisi muka ilmeistä, että täytyyhän niiden olla suunniteltuja, jos ne kerran sellaisia ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Termeillä kikkailua, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko evoluutio totta vai ei."
Tämä onkin oikein tyypillistä terminologista kieroilua kreationismissa. Puhutaan bioottisista olioista ja ilmiöistä kuin ne olisivat koneita, ohjelmistoja, tietokantoja, yms., jotta olisi muka ilmeistä, että täytyyhän niiden olla suunniteltuja, jos ne kerran sellaisia ovat.Jos on suunnittelija ja se on älykäs, miksi se on tehnyt älyttömiä ratkaisuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä onkin oikein tyypillistä terminologista kieroilua kreationismissa. Puhutaan bioottisista olioista ja ilmiöistä kuin ne olisivat koneita, ohjelmistoja, tietokantoja, yms., jotta olisi muka ilmeistä, että täytyyhän niiden olla suunniteltuja, jos ne kerran sellaisia ovat.Jopa usein käyttämänne Wikipedia tuntee jo histonikoodin. Tosin se ei kerro koodin toiminnasta kovinkaan paljon.
https://en.wikipedia.org/wiki/Histone_code
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401