Punikkien on tunnustettava etteivät ole saman arvoisia ja mentävä istuttamaan perunoita

Anonyymi-ap

Tasa-arvoa ei voi vain vaatia. Se pitää lunastaa teoilla ja saavutuksilla. Itseasiassa kukaan ei ole tasa-arvoinen vaan jokainen on eri arvoinen. Esim. urheilu todistaa sen. Jokaisessa urheilulajissakin jokainen sijoittuu erilailla, eikä samanlaila. Toisen kateellinen kampittaminen ei ole mikään saavutus. Se tuo sulle itselle vain huonoa karmaa. Valitettavast toiset syntyvät pienemmillä kalloilla ja heikommalla vartalolla, mutta jokaisen pitäisi reilusti tunnustaa omat vahvuudet ja heikkoudet ja etsiä se oma paikka yhteiskunnasta, niin silloin ainakin oikeudenmukaisuus toteutuisi.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakentakaan ittellenne kolhoosi ja lukitkaa ittenne sinne ja viljelkää perunoita. Jokaiselle pitää antaa heille sopivia haasteita

      • Anonyymi

        Mielummin kaivetaan monttu ja laitetaan kusipää porvari sinne.


    • Anonyymi

      venakot pois suomesta

      • Anonyymi

        Häädä ne ite avuton. Mitä sä kerjäät muita tekemään sulle palveluksia?


    • Anonyymi

      Joo, työläiskodista olen. Kai se sitten noin on tehtävä. Ei mua työ ole ennenkään pelottanut.

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Se joka ei tee työtä ei myöskään syö, sanoo Jeesus


    • Anonyymi

      oisko jo korkea aika, ennekuin on myöhäistä?

    • Anonyymi

      Nettipersun mielikuvitusmaailmassa kai voi pyytää mielikuvitusvihollisiaan istuttamaan perunoita tähän aikaan vuodesta.

      • Anonyymi

        Tuo avaus kertoo jonkinlaisesta pelosta. Eikös punikkeja ollut yli 100 vuotta sitten. Olen lukenut että vastapuoli niiden lapsiakin teloittivat kun pelkäsivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo avaus kertoo jonkinlaisesta pelosta. Eikös punikkeja ollut yli 100 vuotta sitten. Olen lukenut että vastapuoli niiden lapsiakin teloittivat kun pelkäsivät.

        Vasemmisto ja Demarit ovat terroristinen katujengi josta tuli puolueita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo avaus kertoo jonkinlaisesta pelosta. Eikös punikkeja ollut yli 100 vuotta sitten. Olen lukenut että vastapuoli niiden lapsiakin teloittivat kun pelkäsivät.

        Pelko ja viha ovat oikeiston perimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmisto ja Demarit ovat terroristinen katujengi josta tuli puolueita.

        Talvella 1918 nämä katujengit pitivät Helsinkiä, Tamperetta ja muita asutuskeskuksia panttivankeinaan jonkin aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko ja viha ovat oikeiston perimässä.

        Miksi kommunisti ei koskaan pese lirurastojaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo avaus kertoo jonkinlaisesta pelosta. Eikös punikkeja ollut yli 100 vuotta sitten. Olen lukenut että vastapuoli niiden lapsiakin teloittivat kun pelkäsivät.

        Ei niitä kukaan pelännyt, kansa vain pakeni sitä pesemättömyydestä johtuvaa löyhkää joka kommunisteista lähti.


    • Anonyymi

      Sinä vaikutat kyllä todellisesti puhtaalta... köhköh

      Vai mitä?

    • Anonyymi

      Suomalainen olen 11. sukupolveen. Siis aito. Mutten ihan tyhmä. Mulla on sukulainen joka oli punaisten vankileirillä Vaasassa. Torpparin 9.lapsi, poika,17v. Ei ollut jakoa torpassa, kun se jäi vanhimmalle. Ei päässyt tehtaalle, kun paikat oli jo täynnä. Oli irtolainen. Tuli Venäjän vallankumous ja sen aalloissa näille osattomille kerrottiin, että se voi muuttaa kaiken. Aseet saatiin Venäjältä. No, poika lähti mukaan. Jäi vangiksi Tampereella, ei ehtinyt tappaa ketään. Vietiin leiriin ja tapettiin.

      Kauan se kesti, mutta nyt me ollaan tasavertaisia. Itseasiassa voisin olla pomosi, minulla on kuitenkin vain 45 alaista ja olen aika tarkka sen kanssa, ketä palkkaan. Pitää olla kykyjä.

    • Anonyymi

      Eivät kanatkaan ole tasa-arvoisia. Laumassa on narkka nokkimisjärjestys. Samoin apinalaumassa.

    • Anonyymi

      Ei Venäjälläkään kommunismin aikaan ollut tasa-arvoa, kaukana siitä. Kun kommunismi romahti, niin nomenklatuura käänisi oitis takkinsa ja kahmi itselleen kaikki omaisuudet.

    • Anonyymi

      Avaaja on oikeassa. Ei apinalaumassakaan nousta pääapinaksi ilman ansioita.

      • Anonyymi

        Mutta Suomessa voi kuka tahansa nousta pääministeriksi - ilman ansioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Suomessa voi kuka tahansa nousta pääministeriksi - ilman ansioita.

        Jep. Se ei kyllä sais olla mikään työharjottelupaikka.


    • Anonyymi

      Tasa-arvo on pelkkää populistihömppää. Mutta mahdollisuuksien tasa-arvo on perusteltua. Annetaan kaikille samat mahdollisuudet esimerkiksi kouluttautumiseen.

      • Anonyymi

        Niin juuri. Perustuslaki takaa jo mahdollisuuksien tasa-arvon.


    • Anonyymi

      Heippa!

    • Anonyymi

      Vähäälyiset kommunistit aikoinaan laumoina, ympäri maailmaa rynnivät neukkuihin edistämään naurettavaa aatettaan, ja kuinkas kävi, ihana, puhdas tasaarvoinen aatteensa ryösti, raiskasi ja lopuksi tappoi tyhmät hihhulit! Mitä komukka oppi tuosta....., niin juuri... EI MITÄÄN! Ihan yhtä sinisilmäinen toukopouko on kommunisti yhä tänäpäivänä. 😁 BUAAAAAAAHAHAHAHAAAA!

    • Anonyymi

      Höpsistä. Ei niitä perunoita istuteta syksyllä. Et ole oikein tasa-arvoinen.

      • Anonyymi

        Miksi kommunisti yleensä haisee niin pahalle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe