Ei kuitenkaan mitään järjellistä toimintaa. Jos Suomesta kirjoittelee, niin haloo Suomen yhteiskunta ja terveydenhoito.
Mitä tahoa tuo Extyökkäri edustaa. Vai onko vaan kaheli?
134
174
Vastaukset
- Anonyymi
Arvelisin hänen vastustavan läs kiprese
h.a. Losen pskasakkia veronimijöitä ja SAK- häiriköiden puuhia
Sak on pahin ulkopoliittimen sotkija
istuttaa ihmisiä työttömyyskortistoissa nostaa yleissopimuksilla palkat niin ettei mikään työ kannata
ja maahan raahataan paimentolaisperheitä sossuun muka työtä tekemään typeräisiksi- Anonyymi
extyökkärihän vastustaa kaikkea järkevää vasemmalla.
Eikös se palkka ole juuri se, mistä työn kannattavuus tulee.
Hyvinvointiyhteiskunnan tuntee siitä, että see pitää kaikki mukana. - Anonyymi
SAK istuttaa ihmisiä työttömyyskortistoissa?
Ei muuten istuta ja palkalla pitää tulla toimeen, palkalla pitää maksaa asuminen, ruoka ja muu elämiseen tarvittava ILMAN sossun luukkua!
Osa - aikatyö vaatii asumistukea ja toimeentulotukea perheellisellä ihmisellä eikä ole kenenkään edun mukaista "työllistää" sosiaaliturvan avulla.
En tiedä mistä moisiin päätelmiin olet tullut, todellisuus pohjaa niillä ei ole.
- Anonyymi
Terveydenhoito on nykyisen äärivasemmidtolsisen sossuhallinnon tihoama ja sdp vaatii massiivisia korotuksia vanhusten maksamiin palveluihin
Muuten ei saada Sote- byrokratiaa kustannettua
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/5461640
Sote-uudistus nostamassa rajusti vanhuksilta perittäviä maksuja – korotus jopa useita satoja euroja kuussa 2 000 e/kk ansioilla- Anonyymi
Kyllä edellinen hallitus "säästi" terveydenhoidosta ja henkilökunnan palkoista kiitettävästi.
Rahastusta tämä elämä on, vauvasta vaariin eikä ne kulut vanhuksen elämisestä synny vaan hoitajien ja päättäjien kuluista.
- Anonyymi
Sdp pistää hulinaksi
55 000 euroa vuodessa lorvivaa matua kohden
Aika kurjaa luettavaa. Valtion 2022 budjettiesityksessä kotouttamisen piirissä on 3600 turvahakijaa ja kiintiömatua
Määrärahoja varattu 200 miljoonaa! Eli 55 000 €/matu vuotta varten . Tämä siis vain vuositasolla. Jatkuu vuosi
Pellepuolue viherpuolueen Krista Mikkonen vaatii LISÄÄ TUKEA kotouttamiseen
https://budjetti.vm.fi/indox/sisalto.jsp?year=2022&lang=fi&maindoc=/2022/tae/valtiovarainministerionKanta/valtiovarainministerionKanta.xml&opennode=0:1:239:961:1077- Anonyymi
Minä olen nähnyt matuja kauppojen kassoilla, siivoamassa, bussinkuljettajina jne, jne.
3600 on pieni luku jopa pienessä Suomessa.
Mikä oikeistolaisesti ajattelevia vaivaa? Oikeistolaiset eivät vahingossakaan kerro MITÄ HE VOIVAT TEHDÄ vaan aina on kyse siitä mitä KAIKKEIN VÄHÄOSAISIMPIEN PITÄÄ TEHDÄ?
Kaikkein köyhimmillä on vähiten mahdollisuuksia vaikkuttaa mihinkään ja heiltä ollaan vaatimassa aina vain enemmän ja vähemmällä!
- Anonyymi
Exryökkärillä on voimakkaat mielipiteet mutta hän on monessa asiassa oikeassa. Useammassa kuin Sanna Marin. Suomen kansa keskustelee mielellään samoista asioista, joista extyökkäri kirjoittelee. Hänen lausuntonsa on tosin silloin tällöin yliampuvia mutta tarinatuokioilla on aistittavissa, että puolueesta riippumatta suurin osa keskustelijoista on samoilla linjoilla exryökkärin kanssa.
- Anonyymi
"suurin osa keskustelijoista on samoilla linjoilla exryökkärin kanssa."
HEH. Toi oli hauska. - Anonyymi
Sinäkin sitten aivan varmasti kannatat esimerkiksi orjatyötä Suomeen, aivan kuten extyäkkärikin kannattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin sitten aivan varmasti kannatat esimerkiksi orjatyötä Suomeen, aivan kuten extyäkkärikin kannattaa.
Yhdessäkään kirjoituksessa en ole havainnut, että kukaan kannattaisi orjatyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"suurin osa keskustelijoista on samoilla linjoilla exryökkärin kanssa."
HEH. Toi oli hauska.Oli kai hölmöläisten sketsistä, hah.
- Anonyymi
Hah hah, et voisi olla enempää väärässä väitteissäsi!
Extyökkäri ei ole yhtään mitään eikä muuta kuin kokoomuksen aisankanattaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessäkään kirjoituksessa en ole havainnut, että kukaan kannattaisi orjatyötä.
Et siis ole lukenut yhtään extyökkärin kirjoitusta, sillä niissä kaikissa ilmenee juuri tuo orjatyöhön patistelu.
Edustan ainoastaan Extyökkäri tahoa, en muita vaikka joskus jostain muiden ajatuksia lainaankin mutta aina pyrin muistamaan lainausmerkit!
Suomen yhteiskuntaa olen aikoinaan palvellut 11 kk ja terveydenhoitoakin olen palvellut sen teknisellä osalla yli 10 vuotta, joten niistä voin kirjoitella muun ohessa!- Anonyymi
"Edustan ainoastaan Extyökkäri tahoa,"
No nyt avautuu nuo sinun mafiasi ja orjasi. Ovat ainoastaan sinun omaa elämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Edustan ainoastaan Extyökkäri tahoa,"
No nyt avautuu nuo sinun mafiasi ja orjasi. Ovat ainoastaan sinun omaa elämää.Siltä todellakin näyttää, aivan hölmöjä juttuja.
- Anonyymi
Että tuollainenkin tapaus ollut palstoilla?
- Anonyymi
"Edustan ainoastaan Extyökkäri tahoa"
No ainakin myönnät, että edustat ainoastaan omaa tyhmyyttäsi etkä mitään järkevää. Anonyymi kirjoitti:
No ainakin myönnät, että edustat ainoastaan omaa tyhmyyttäsi etkä mitään järkevää.Kerro nyt mitä tyhmyyttä olen edustanut!
Tuo esiin vaikka kolme ja kerro asiasta oma viisautesi!
Arvelen, et kykene! Arvelen ei muutkaan Lyylit kykene!
Tiedän jo, Lyylit eivät osaa ajatella itse vaan aina vain apinoivat muita!
Tiedän jo, ette te Lyylit kykene edes tuota muuksi osoittamaan!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro nyt mitä tyhmyyttä olen edustanut!
Tiedän jo, ette te Lyylit kykene edes tuota muuksi osoittamaan!Sinä tiedät vain yhden asian!
Sinä olet viisas ja fiksu muut tyhmiä!
Muiden mielipiteettai kokemukset eivät ole m.....n vain sinun kokemuksesi vain sinun viisautesi joka on ylempänä kaikkea ja kaikkia muita. Anonyymi kirjoitti:
Sinä tiedät vain yhden asian!
Sinä olet viisas ja fiksu muut tyhmiä!
Muiden mielipiteettai kokemukset eivät ole m.....n vain sinun kokemuksesi vain sinun viisautesi joka on ylempänä kaikkea ja kaikkia muita.Sinulla on paha tapa kirjoittaa väärin! Älä käytä tuossa tarkoituksessa sanaa "muut" vaan Lyylit koska niinhän minäkin taisin mainita! Eivät Lyylit ole muut, sillä Lyylejä on vain rajattu osa muista, se osa joka ei itsekään tiedä mihin uskoa, koska ei uskalla rekisteröityä!
Minä kirjoitan siitä, mikä on osoittautunut hyväksi ratkaisuksi oman kokemukseni mukaan. muiden kokemuksista kun en tiedä kuin juttujen perusteella. Etkö sinä Lyyli ole koskaan itse mitään kokenut, vaan toitotat jonkun muun kokemuksista? Mistä sinä tiedät muiden kokemusten aitouden, omastaanhan voi olla aina varma?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinulla on paha tapa kirjoittaa väärin! Älä käytä tuossa tarkoituksessa sanaa "muut" vaan Lyylit koska niinhän minäkin taisin mainita! Eivät Lyylit ole muut, sillä Lyylejä on vain rajattu osa muista, se osa joka ei itsekään tiedä mihin uskoa, koska ei uskalla rekisteröityä!
Minä kirjoitan siitä, mikä on osoittautunut hyväksi ratkaisuksi oman kokemukseni mukaan. muiden kokemuksista kun en tiedä kuin juttujen perusteella. Etkö sinä Lyyli ole koskaan itse mitään kokenut, vaan toitotat jonkun muun kokemuksista? Mistä sinä tiedät muiden kokemusten aitouden, omastaanhan voi olla aina varma?Minä kuule käytän sanoja ihan niin kuin haluan, vaikka se SINUN mielestäsi olis niin väärin, niin väärin!
Jaahas, ingengörillä on kristallipallo josta näkyy selvästi kaivlota kotia kuka on Lyyli ja kuka on joku muu! Ylivertainen olet!
Minä olen kertonut ja kirjoittanut ihan omista kokemuksistani, mutta sinun mielestäsi ne ovat vääriä, et usko niihin, nimittelet komuksi, Lyyliksi ja se ON SINUN KOKEMUKSESI MUKAAN OIKEIN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin myönnät, että edustat ainoastaan omaa tyhmyyttäsi etkä mitään järkevää.Keskustelun demarialoittaja oli sitä mieltä, että hän edustaisi SDP:tä ajatuksillaan.
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuule käytän sanoja ihan niin kuin haluan, vaikka se SINUN mielestäsi olis niin väärin, niin väärin!
Jaahas, ingengörillä on kristallipallo josta näkyy selvästi kaivlota kotia kuka on Lyyli ja kuka on joku muu! Ylivertainen olet!
Minä olen kertonut ja kirjoittanut ihan omista kokemuksistani, mutta sinun mielestäsi ne ovat vääriä, et usko niihin, nimittelet komuksi, Lyyliksi ja se ON SINUN KOKEMUKSESI MUKAAN OIKEIN!Sinä olet yksi Lyyli joukosta, käytät Lyyli nikkiä!
Et voi ilman väärinkäsitystä käyttää ilmaisua muut jos kyse on pienryhmästä Lyylit! Pitää olla tarkempi ja miettiä mitä kirjoittaa jotta lukija ymmärtää ajatuksesi. Nythän ilmaisulla muut tarkoitat niitä muita 5,5 miljoonaa kuin minä ja veikkaan jotta määrä Lyylit on paljon pienempi!
Lyyli näkyy nikistä, tuskin kaivolta kuten väität!
Tekstisi ja tyylisi kirjoittaa kertovat minulle henkilöstä, joka aiemmin käytti nikkiä "Köyhäkomu"!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuule käytän sanoja ihan niin kuin haluan, vaikka se SINUN mielestäsi olis niin väärin, niin väärin!
Minä olen kertonut ja kirjoittanut ihan omista kokemuksistani, mutta sinun mielestäsi ne ovat vääriä, et usko niihin, nimittelet komuksi, Lyyliksi ja se ON SINUN KOKEMUKSESI MUKAAN OIKEIN!"Minä kuule käytän sanoja ihan niin kuin haluan, vaikka se SINUN mielestäsi olis niin väärin, niin väärin!"
Vihervasemmistolla/vihavasemmistolla on tapana alkaa käyttää sanoja eri merkityksessä kuin mitä sanat tarkoittavat ja siten pyrkivät luomaan uutta todellisuutta ja luomaan vihaa heitä kohtaa, jotka käyttävät sanoja niiden vakiintuneissa merkityksissä. Anonyymi kirjoitti:
Keskustelun demarialoittaja oli sitä mieltä, että hän edustaisi SDP:tä ajatuksillaan.
Miksi yleensä pitäisi edustaa "tahoa"? Miksi ei kerrota mitä kukin mistäkin ajattelee ja millä perusteilla sen tekee. Sehän olisi parempi vaihtoehto jos ja kun ollaan keskustelupalstalla.
Tuo oman pään käyttö vaan ei näytä täällä monenkaan osalta virkistyvän, vaikka onneksi aina väliin joku löytyy siitäkin pienryhmästä.
Minä en missään tapauksessa edusta, enkä tule edustamaan, turmioon vieviä vasurien ajatuspolkuja!Anonyymi kirjoitti:
"Minä kuule käytän sanoja ihan niin kuin haluan, vaikka se SINUN mielestäsi olis niin väärin, niin väärin!"
Vihervasemmistolla/vihavasemmistolla on tapana alkaa käyttää sanoja eri merkityksessä kuin mitä sanat tarkoittavat ja siten pyrkivät luomaan uutta todellisuutta ja luomaan vihaa heitä kohtaa, jotka käyttävät sanoja niiden vakiintuneissa merkityksissä.On virkistävää nähdä tälläkin palstalla joku joka itse ajattelee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä kuule käytän sanoja ihan niin kuin haluan, vaikka se SINUN mielestäsi olis niin väärin, niin väärin!"
Vihervasemmistolla/vihavasemmistolla on tapana alkaa käyttää sanoja eri merkityksessä kuin mitä sanat tarkoittavat ja siten pyrkivät luomaan uutta todellisuutta ja luomaan vihaa heitä kohtaa, jotka käyttävät sanoja niiden vakiintuneissa merkityksissä.Oho!
Täällä ei sitten pyritä luomaan "uutta todellisuutta" ay-mafian, ay-orjien, Lyylien, vihervasemmiston/vihavasemmiston käytön myötä. MINUN MIELSTÄNI niillä pyritään luomaan vihaa vasemmistoa, vihreitä ja ammattiliitoja kohtaan, ammattiliittojen jäseniä kohtaan. Huolella.
Demokratiaan oikeasti kuuluu muitakin mielipiteitä kuin oikeistolaista talousoppia, joka ei sisällä mitään muuta kuin mitä köyhän rauhaan kuuluu.
Oikeistolaiset eivät ainakaan tällä palstalla kerro miten aikovat työllistää kokoaikaiseti, vaiktuisesti ihmisiä, räätälöidä vajaakuntoisille työpaikkoja vaan aina on lyylittelyä, komuttelua, vähättelyä, syyllistämistä laiskuudesta, tyhmyydestä ja kaikkea mahdollista vaatimusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho!
Täällä ei sitten pyritä luomaan "uutta todellisuutta" ay-mafian, ay-orjien, Lyylien, vihervasemmiston/vihavasemmiston käytön myötä. MINUN MIELSTÄNI niillä pyritään luomaan vihaa vasemmistoa, vihreitä ja ammattiliitoja kohtaan, ammattiliittojen jäseniä kohtaan. Huolella.
Demokratiaan oikeasti kuuluu muitakin mielipiteitä kuin oikeistolaista talousoppia, joka ei sisällä mitään muuta kuin mitä köyhän rauhaan kuuluu.
Oikeistolaiset eivät ainakaan tällä palstalla kerro miten aikovat työllistää kokoaikaiseti, vaiktuisesti ihmisiä, räätälöidä vajaakuntoisille työpaikkoja vaan aina on lyylittelyä, komuttelua, vähättelyä, syyllistämistä laiskuudesta, tyhmyydestä ja kaikkea mahdollista vaatimusta.Käsittääkseni Extyökkäri on selvästi kertonut, mitä hän tarkoittaa ay-mafialla ja ay-orjilla. Käsittääkseni näillä ei ole aiempaa vakiintunutta merkitystä.
Lyyli-nimitystä hän taitaa käyttää meistä, jotka kirjoitamme ilman rekisteröityä nimimerkkiä.
Vihervasemmistonimitystä käytti mm. Vihreä liitto/Vihreät aiemmin. Vasta kun ko. nimitystä alettiin käyttää myös niissä yhteyksissä, joissa vihreitä ja/tai vasemmistoa ei pelkästään ylistetty, lopetti Vihreät ko. ilmaisun käytön ja alkoi loukkaantua ko. ilmaisusta.
Käytän ilmaisua vihavasemmisto sellaista vasemmistolaisista kirjoituksista ja mielipiteistä, jotka ilmaisevat vihaa. En käytä ilmaisusta vasemmistosta yleisesti. Jos olen käyttänyt ko. ilmaisua niin, että tunnet, että olen tarkoittanut sinua, niin kannattaa lukea vielä se yhteys, jossa olen sitä käyttänyt tai vastauksena tähän viestiini kysyä siitä minulta. En juuri seuraa tätä palstaa, joten tähän viestiin vastaaminen lienee varmin tapa tavoittaa minut. En kyllä tätäkään keskustelua seuraa pitkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho!
Oikeistolaiset eivät ainakaan tällä palstalla kerro miten aikovat työllistää kokoaikaiseti, vaiktuisesti ihmisiä, räätälöidä vajaakuntoisille työpaikkoja vaan aina on lyylittelyä, komuttelua, vähättelyä, syyllistämistä laiskuudesta, tyhmyydestä ja kaikkea mahdollista vaatimusta."Demokratiaan oikeasti kuuluu muitakin mielipiteitä kuin oikeistolaista talousoppia, joka ei sisällä mitään muuta kuin mitä köyhän rauhaan kuuluu.
Oikeistolaiset eivät ainakaan tällä palstalla kerro miten aikovat työllistää kokoaikaiseti, vaiktuisesti ihmisiä, räätälöidä vajaakuntoisille työpaikkoja..."
Tämän palstan aiheena on SDP. Tällä palstalla on tarkoitus keskustella SDP:stä, sen esittämistä ajatuksista ja tekemistä teoista, eikä keskustella muiden puolueiden mahdollisesti tarjoamista vastauksista asioihin, vaikka niitä saatetaan joskus sivuta. Anonyymi kirjoitti:
Oho!
Oikeistolaiset eivät ainakaan tällä palstalla kerro miten aikovat työllistää kokoaikaiseti, vaiktuisesti ihmisiä, räätälöidä vajaakuntoisille työpaikkoja vaan aina on lyylittelyä, komuttelua, vähättelyä, syyllistämistä laiskuudesta, tyhmyydestä ja kaikkea mahdollista vaatimusta.Ei vihaan jota sosialistit ovat aina kohdistaneet niihin jotka heitä elättävät!
Minä vain ohjaan paremmalle tielle!Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni Extyökkäri on selvästi kertonut, mitä hän tarkoittaa ay-mafialla ja ay-orjilla. Käsittääkseni näillä ei ole aiempaa vakiintunutta merkitystä.
Lyyli-nimitystä hän taitaa käyttää meistä, jotka kirjoitamme ilman rekisteröityä nimimerkkiä.
Vihervasemmistonimitystä käytti mm. Vihreä liitto/Vihreät aiemmin. Vasta kun ko. nimitystä alettiin käyttää myös niissä yhteyksissä, joissa vihreitä ja/tai vasemmistoa ei pelkästään ylistetty, lopetti Vihreät ko. ilmaisun käytön ja alkoi loukkaantua ko. ilmaisusta.
Käytän ilmaisua vihavasemmisto sellaista vasemmistolaisista kirjoituksista ja mielipiteistä, jotka ilmaisevat vihaa. En käytä ilmaisusta vasemmistosta yleisesti. Jos olen käyttänyt ko. ilmaisua niin, että tunnet, että olen tarkoittanut sinua, niin kannattaa lukea vielä se yhteys, jossa olen sitä käyttänyt tai vastauksena tähän viestiini kysyä siitä minulta. En juuri seuraa tätä palstaa, joten tähän viestiin vastaaminen lienee varmin tapa tavoittaa minut. En kyllä tätäkään keskustelua seuraa pitkään.Vanha sanonta, ei kahta kolmatta! Pitää näköjään paikkaansa kun nyt löytyi taas yksi eli jo kolmas ajatteleva Lyyli tänään! Tässä aiemmin pidin jo toistakin ihmeenä mutta kolmas alkaa jo luoda toivoa!
Se on tuo vakioporukka kykenemätöntä omaan ajatteluun ja käyttää vain muilta oppimiaan ajatusmalleja, jotka taas ovat niille ajatusten jakajille hyviä, vaikka apinoijat huomaamattaan niistä ajatuksista kärsivätkin!Anonyymi kirjoitti:
Oho!
Oikeistolaiset eivät ainakaan tällä palstalla kerro miten aikovat työllistää kokoaikaiseti, vaiktuisesti ihmisiä, räätälöidä vajaakuntoisille työpaikkoja vaan aina on lyylittelyä, komuttelua, vähättelyä, syyllistämistä laiskuudesta, tyhmyydestä ja kaikkea mahdollista vaatimusta.Ei luomaan vihaa vaan ohjaamaan paremmalle tielle mikä on aivan eri asia, kai ymmärrät!
Ay mafia taas on järjestö joka ei sopeudu demokratiaan vaan pyrkii aina pomottamaan muita uhkailemalla. Se ei kykene kaupankäyntiin johon yritysten on kyettävä tai kuoltava. Homma paranee kun ay mafia oppii kaupankäynnin taidot ja lopettaa uhkailun ja kiristyksen!
Oikeisto ei juurikaan työllistä mutta yritykset tekevät sen siinä määrin kuin se on taloudellisesti tuottavaa. Kai sen ymmärrät! Siksi juuri se kiky pitää tehdä jossain muodossa varmaan vuosittain jotta kilpailukykymme nousee ja samalla myös työllisyys!
Olen itse nähnyt yhden vajaakuntoisen onnistuneen työllistämisen, seurasin sitä muutaman vuoden ja homma toimi. Tuohon ongelmaankin ay mafian pitäisi alkaa suunnittelemaan korjauksia siten, että se on kaikille osallistujille eduksi!
Lyylittely jatkuu niin kauan kuin haluat olla Lyyli eli nikitön taapertaja! Kun rekisteröidyt niin se loppuu osaltasi!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni Extyökkäri on selvästi kertonut, mitä hän tarkoittaa ay-mafialla ja ay-orjilla. Käsittääkseni näillä ei ole aiempaa vakiintunutta merkitystä.
Käytän ilmaisua vihavasemmisto sellaista vasemmistolaisista kirjoituksista ja mielipiteistä, jotka ilmaisevat vihaa. En käytä ilmaisusta vasemmistosta yleisesti. Jos olen käyttänyt ko. ilmaisua niin, että tunnet, että olen tarkoittanut sinua, niin kannattaa lukea vielä se yhteys, jossa olen sitä käyttänyt tai vastauksena tähän viestiini kysyä siitä minulta. En juuri seuraa tätä palstaa, joten tähän viestiin vastaaminen lienee varmin tapa tavoittaa minut. En kyllä tätäkään keskustelua seuraa pitkään.Kyllä on todella selvästi kerottu, että hän ei hyväksy ammattiliitoja, syrjii avoimesti ja lain vastaisesti ammattiliitoon kuuluvia.
Se on uuden todellisuuden luomista jos mikä kun "vakiinnutetaan" ay - mafia ja ay - orja nimityksiä. Orja ei voi erota isännästään, ammattiliitosta voi erota koska tahansa 24h!
Jos en käytä rekisteröityä nimimerkkiä niin se oikeuttaa lyylittelemään? Eikö kantaa tai mielipidettään voi muuten ilmaista?
Kuka mahtaa tietää milloin takoitat vain osaa vasemmistosta ? Mistä se ilmenee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Demokratiaan oikeasti kuuluu muitakin mielipiteitä kuin oikeistolaista talousoppia, joka ei sisällä mitään muuta kuin mitä köyhän rauhaan kuuluu.
Oikeistolaiset eivät ainakaan tällä palstalla kerro miten aikovat työllistää kokoaikaiseti, vaiktuisesti ihmisiä, räätälöidä vajaakuntoisille työpaikkoja..."
Tämän palstan aiheena on SDP. Tällä palstalla on tarkoitus keskustella SDP:stä, sen esittämistä ajatuksista ja tekemistä teoista, eikä keskustella muiden puolueiden mahdollisesti tarjoamista vastauksista asioihin, vaikka niitä saatetaan joskus sivuta.Niinkö on? Teidän esitämiinne asioihin tai mielipiteisiin siis ei saa vastata, olla jotain mieltä niistä?
Jos muut puolueet aikovat saada demarien äänestäjistä äänestäjiä omiin riveihinsä niin mollaamalla ja haukkumalla se ei tapahdu.
Kun oiekisto ryhtyy kertomaan tällä palstalla miten kokoaikaista vakituista työtä saadaan lisää, räätälöityjä työpaikkoja vajaakuntoisille ja muutenkin tarjoamaan porkkanaa ainaisen hattuilun ja kepin sijaan niin asiat voivat muuttua. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei vihaan jota sosialistit ovat aina kohdistaneet niihin jotka heitä elättävät!
Minä vain ohjaan paremmalle tielle!Sinä harrastat koko päiväistä hattuilua, vähättelyä et mitään rakentavaa, etkä missään kohtaa!
Mistä sinä tiedät ihmisten ajatuksista? Kirjoituksesi eivät todellakaan kannusta tai ohjaa ketään paremmalle tielle. Työnantajat EIVÄT ELÄTÄ KETÄÄN vaan työnantajia ELÄTETÄÄN kun painetaan aina vain enemmän ja aina vain pinenemmällä palkalla se pitää tehdä! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vanha sanonta, ei kahta kolmatta! Pitää näköjään paikkaansa kun nyt löytyi taas yksi eli jo kolmas ajatteleva Lyyli tänään! Tässä aiemmin pidin jo toistakin ihmeenä mutta kolmas alkaa jo luoda toivoa!
Se on tuo vakioporukka kykenemätöntä omaan ajatteluun ja käyttää vain muilta oppimiaan ajatusmalleja, jotka taas ovat niille ajatusten jakajille hyviä, vaikka apinoijat huomaamattaan niistä ajatuksista kärsivätkin!Minä kyllä ajattelen ihan itse, enkä samalla tavalla kuin sinä!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on todella selvästi kerottu, että hän ei hyväksy ammattiliitoja, syrjii avoimesti ja lain vastaisesti ammattiliitoon kuuluvia.
Se on uuden todellisuuden luomista jos mikä kun "vakiinnutetaan" ay - mafia ja ay - orja nimityksiä. Orja ei voi erota isännästään, ammattiliitosta voi erota koska tahansa 24h!
Jos en käytä rekisteröityä nimimerkkiä niin se oikeuttaa lyylittelemään? Eikö kantaa tai mielipidettään voi muuten ilmaista?
Kuka mahtaa tietää milloin takoitat vain osaa vasemmistosta ? Mistä se ilmenee?Alkuun käytin Lyylin sijaan A-naali-Lyyliä koska ajatukset teillä olivat pitkälti peräisin tuosta sanan alkuosasta mutta ylläpito ei pitänyt ja sisi tyydyn loppu osaan!
Ay mafia ja ay orja ovat juuri sitä mitä niissä sanotaan. Vain orja tottelee sokeasti kuten ay mafia vaatii esim. lakkojen yhteydessä!
Kun esiinnyt puskahuutajana niin sinua ei voi erottaa joukosta ja siten on oikeutettu sanomaan miksi hyvänsä! Miksi et rekisteröidy? Sitä ihmettelen!
Jos viittaan Lyyleihin niin se tarkoittaa vain sitä osaa, jos vertaan vasemmistoon kuten monesti joudun tekemään niin se on koko joukolle! Siitä se ilmenee! Et sitten oikein hallitse suomenkielen ymmärrystä?Anonyymi kirjoitti:
Niinkö on? Teidän esitämiinne asioihin tai mielipiteisiin siis ei saa vastata, olla jotain mieltä niistä?
Jos muut puolueet aikovat saada demarien äänestäjistä äänestäjiä omiin riveihinsä niin mollaamalla ja haukkumalla se ei tapahdu.
Kun oiekisto ryhtyy kertomaan tällä palstalla miten kokoaikaista vakituista työtä saadaan lisää, räätälöityjä työpaikkoja vajaakuntoisille ja muutenkin tarjoamaan porkkanaa ainaisen hattuilun ja kepin sijaan niin asiat voivat muuttua.Saat olla vapaassa maassa erimieltä mutta jos fiksu olet niin kerrot miksi olet erimieltä asian perustellen. Sitä sanotaan keskusteluksi, ei sitä jos sanot minun olevan väärässä!
Kyllä tuottavaa työtä saadaan lisää kun kilpailukyky alkaa olla kohdallaan ja kauppa käy. Ilman tuottavaa työtähän ei ketään voi palkata!
Se on työntekijän asia kaupata omia taitojaan työnantajalle ja tyytyä palkkaan jonka sillä keinoin kykenee ansaitsemaan. Se on ainoa tapa, jolla päästään hyvinvointiin, siihen ei päästä jos ei ansaita palkkoja, jokainen meistä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Saat olla vapaassa maassa erimieltä mutta jos fiksu olet niin kerrot miksi olet erimieltä asian perustellen. Sitä sanotaan keskusteluksi, ei sitä jos sanot minun olevan väärässä!
Kyllä tuottavaa työtä saadaan lisää kun kilpailukyky alkaa olla kohdallaan ja kauppa käy. Ilman tuottavaa työtähän ei ketään voi palkata!
Se on työntekijän asia kaupata omia taitojaan työnantajalle ja tyytyä palkkaan jonka sillä keinoin kykenee ansaitsemaan. Se on ainoa tapa, jolla päästään hyvinvointiin, siihen ei päästä jos ei ansaita palkkoja, jokainen meistä!Missä kohtaa olen väittänyt sinun olevan väärässä?
Olen kertonut oman mielipiteeni asioista ja se ON keskustelua, jos et ennen tiennyt!
Mikään, ei sitten niin mikään oikeuta mihin hyvänsä, Koko pörrö olet!
Työnantajatkaan eivät ikinä, koskaan, milloinkaa tyydy siihen mitä saavat, aina pitää saada enemmän.
No niin päästiin taas asiaan, ei työnantajat mitään työtä tarjoa tai räätälöi se on muiden tehtävä , vaikka päättäjän paikalla istuvatkin ja käyttäytyvät kuin plantaasin omistajat joilla oli oikeasti orjia. Anonyymi kirjoitti:
Sinä harrastat koko päiväistä hattuilua, vähättelyä et mitään rakentavaa, etkä missään kohtaa!
Mistä sinä tiedät ihmisten ajatuksista? Kirjoituksesi eivät todellakaan kannusta tai ohjaa ketään paremmalle tielle. Työnantajat EIVÄT ELÄTÄ KETÄÄN vaan työnantajia ELÄTETÄÄN kun painetaan aina vain enemmän ja aina vain pinenemmällä palkalla se pitää tehdä!Koko ajanhan annan opastusta parempaan suuntaan! Lyyli parvihan minua vähättelee! Jos hieman viitsit asiaan paneutua. Väitätte minun valehtelevankin mutta ette koskaan kerro mitä olisin valehdellut ettekä sitäkään mikä siinä asiassa olisi totta ja minkä vuoksi. Siinä Lyyli parvi niin hattuilee kuin vähätteleekin!
Kyllä työnantaja elättää sinut, vai elätkö lottovoitoilla? Ilman työnantajaa sinulla tuskin olisi töitä joista laskuttaa asiakkaita! Vai miten ajattelet eläväsi? Sossun ja KELA:n avustuksilla varmaankin mutta nekin rahat on joku työnantaja sinne hommannut suoraan tai hieman mutkan kautta!
Palkan kokohan on suhteessa tuottavuuteesi jos olet järkevä ja jos ay orja niin arvioon keskimääräisestä tuottavuudesta, jolloin joku voittaa ja toinen vastaavasti häviää!Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä ajattelen ihan itse, enkä samalla tavalla kuin sinä!
Jos noin olisi, niin et olisi Lyyli!
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa olen väittänyt sinun olevan väärässä?
Olen kertonut oman mielipiteeni asioista ja se ON keskustelua, jos et ennen tiennyt!
Mikään, ei sitten niin mikään oikeuta mihin hyvänsä, Koko pörrö olet!
Työnantajatkaan eivät ikinä, koskaan, milloinkaa tyydy siihen mitä saavat, aina pitää saada enemmän.
No niin päästiin taas asiaan, ei työnantajat mitään työtä tarjoa tai räätälöi se on muiden tehtävä , vaikka päättäjän paikalla istuvatkin ja käyttäytyvät kuin plantaasin omistajat joilla oli oikeasti orjia.Kun olet Lyyli vastaat kaikkien Lyylinä esiintyvien kirjoittelusta! Ei teitä voi erottaa vaan olette osa massaa! Mielipiteesi voi rekisteröidä, vasta kun omaat oman rekisteröidyn nikin ja käytät sitä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun olet Lyyli vastaat kaikkien Lyylinä esiintyvien kirjoittelusta! Ei teitä voi erottaa vaan olette osa massaa! Mielipiteesi voi rekisteröidä, vasta kun omaat oman rekisteröidyn nikin ja käytät sitä!
Sinä et voi erottaa anonyymejä toisistaan tai paremminkin et halua!
Minä en rekisteröintiä mielipitelleni tarvitse, sinä saat tarvita ihan vapaasti!
Minä vastaan vain ja ainoastaan omista jutuistani ole siitä mitä mieltä hyvänsä.
Minä en ole väittänyt sinun valehtelevan, vanhä helvetin itsepäinen jäärä olet, patavanhoillinen.
Ilman työnantajaa voin olla itsenäinen ammattin harjoittaja, esimerkiksi.
Palkka on alan tuottavuuteen perustuva, katteet ovat eri aloilla vähän erilaiset. Anonyymi kirjoitti:
Sinä et voi erottaa anonyymejä toisistaan tai paremminkin et halua!
Minä en rekisteröintiä mielipitelleni tarvitse, sinä saat tarvita ihan vapaasti!
Minä vastaan vain ja ainoastaan omista jutuistani ole siitä mitä mieltä hyvänsä.
Minä en ole väittänyt sinun valehtelevan, vanhä helvetin itsepäinen jäärä olet, patavanhoillinen.
Ilman työnantajaa voin olla itsenäinen ammattin harjoittaja, esimerkiksi.
Palkka on alan tuottavuuteen perustuva, katteet ovat eri aloilla vähän erilaiset.Ilman työnantajaa työskentelemällä olet yrittäjä!
Parven kanssa ei voi keskustella jos jokainen parven yksilö ei ole samaa ajatteleva ja julkaiseva!
Yrittäjillä palkka on omaan tuottavuuteen perustuva mutta ay orjilla se ei aina korreloi!
Jos esiinnyt Lyyli nikillä vastaat kaikkien Lyylien aikaansaannoksista! Niitä kun ei erotella!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ilman työnantajaa työskentelemällä olet yrittäjä!
Parven kanssa ei voi keskustella jos jokainen parven yksilö ei ole samaa ajatteleva ja julkaiseva!
Yrittäjillä palkka on omaan tuottavuuteen perustuva mutta ay orjilla se ei aina korreloi!
Jos esiinnyt Lyyli nikillä vastaat kaikkien Lyylien aikaansaannoksista! Niitä kun ei erotella!Se on ingengörin tapa elää ja olla!
Anonyymi kirjoitti:
Se on ingengörin tapa elää ja olla!
Päinvastoin, tuossa edellä luettelin yleistä tapaa elää.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Päinvastoin, tuossa edellä luettelin yleistä tapaa elää.
Tarkennatko hieman, mitä yleistä tapaa elää?
Niitä "yleisiä tapoja" on ihan yhtä monta kuin eläjiäkin! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ilman työnantajaa työskentelemällä olet yrittäjä!
Jos esiinnyt Lyyli nikillä vastaat kaikkien Lyylien aikaansaannoksista! Niitä kun ei erotella!"Jos esiinnyt Lyyli nikillä vastaat kaikkien Lyylien aikaansaannoksista! Niitä kun ei erotella!"
Jos esiinnyt Kokoomuksen kannattajana vastaat kaikista kokoomukselaisten teoista ja aikaansaannoksista. Vaikka esimerkiksi valtionvelka ja työttömyys, mitä kasvaneet entinen niissä hallituksissa missä Kokoomus ollut mukana. Kokoomukselaiset tunnetaan suurimpina veronkiertäjinä. Kokoomuksen tekoja ei erotella, vastaat niistä kaikista. Toki voit yrittää kertoa Kokoomuksen hyvistä teoista kun ollut hallituksissa. Mutta eihän kukaan ole koskaan eikä milloinkaan sellaiseen pystynyt. Miten sinä? - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miksi yleensä pitäisi edustaa "tahoa"? Miksi ei kerrota mitä kukin mistäkin ajattelee ja millä perusteilla sen tekee. Sehän olisi parempi vaihtoehto jos ja kun ollaan keskustelupalstalla.
Tuo oman pään käyttö vaan ei näytä täällä monenkaan osalta virkistyvän, vaikka onneksi aina väliin joku löytyy siitäkin pienryhmästä.
Minä en missään tapauksessa edusta, enkä tule edustamaan, turmioon vieviä vasurien ajatuspolkuja!Vihervasemmistolla on sellainen ajatusmaailma, että he lokeroivat ihmiset erilaisiin kuvittelemiinsa tai todellisiin lokeroihin ja niiden perusteella kuvittelevat tietävänsä, mitä ko. ihminen ajattelee ja näiden kuvitelmien perusteella tuomitsevat ihmisen.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko hieman, mitä yleistä tapaa elää?
Niitä "yleisiä tapoja" on ihan yhtä monta kuin eläjiäkin!Juuri niin, jokainen tavallaan mutta kun osa meistä on perässä juoksijoita eikä osaa oma elämäänsä itse ohjata! Siinä sitten kumarrellaan jos jonkin sortin mafiosoja!
Itse olen omaa elämääni ohjaillut ja katsonut miten saan kohtuullisen tuloksen vaivannäöstäni eli työstä, kun koulut ensin hoideltiin!Anonyymi kirjoitti:
"Jos esiinnyt Lyyli nikillä vastaat kaikkien Lyylien aikaansaannoksista! Niitä kun ei erotella!"
Jos esiinnyt Kokoomuksen kannattajana vastaat kaikista kokoomukselaisten teoista ja aikaansaannoksista. Vaikka esimerkiksi valtionvelka ja työttömyys, mitä kasvaneet entinen niissä hallituksissa missä Kokoomus ollut mukana. Kokoomukselaiset tunnetaan suurimpina veronkiertäjinä. Kokoomuksen tekoja ei erotella, vastaat niistä kaikista. Toki voit yrittää kertoa Kokoomuksen hyvistä teoista kun ollut hallituksissa. Mutta eihän kukaan ole koskaan eikä milloinkaan sellaiseen pystynyt. Miten sinä?Sinulle voi sanoa vain, ymmärrys hoi, äly älä jätä!
Opettelen ymmärtämään lukemaasi niin se helpottaa elämääsi!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on todella selvästi kerottu, että hän ei hyväksy ammattiliitoja, syrjii avoimesti ja lain vastaisesti ammattiliitoon kuuluvia.
Kuka mahtaa tietää milloin takoitat vain osaa vasemmistosta ? Mistä se ilmenee?Kuinka tuo ammattiliittojen ja ammattiliittoihin kuuluvien syrjiminen ilmenee?
Ymmärrän kyllä tuon turhautumisen siihen, että suurin osa kirjoittaa ilman nimimerkkiä. Minulla syynä siihen, etten ole rekisteröinyt nimimerkkiä on se, että en halua antaa puhelinnumeroani ylläpidolle, enkä viitsi hankkia vaikkapa prepaid liittymää tämän sivuston vuoksi. Aikoinaan käytin jatkuvasti samaa kirjaamatonta nimimerkkiä. Siinä oli kyllä sellainen ongelma, että eräs kirjoittaja alkoi kirjoittaa samalla nimimerkillä viestejä samoihin keskusteluihin, mutta esitti ajatuksia, jotka olivat täysin päinvastaisia omiini verrattuna. Sitten hän hyökkäsi minua vastaan vedoten näihin itse kirjoittamiinsa viesteihin. Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistolla on sellainen ajatusmaailma, että he lokeroivat ihmiset erilaisiin kuvittelemiinsa tai todellisiin lokeroihin ja niiden perusteella kuvittelevat tietävänsä, mitä ko. ihminen ajattelee ja näiden kuvitelmien perusteella tuomitsevat ihmisen.
Vihervasemmistolaisuus on poliittinen uskonto ja se ei sikäli perustu nykyisiin tosiasioihin, vaan uskoon jostain muusta mihin pääsemme käsiksi!
Pyrkimyksen suunta on sinänsä sen vihreän osalta hyvä mutta siinä pidetään liikaa kiirettä joka taas haittaa koko homman eteenpäin menoa. Suomen promillen väkiluku ja sen aiheuttamat ongelmat eivät ole edes mitattavissa normaaleilla mittareilla mutta silti meillä on sitä viher joukkoa, joka on etulinjassa. Tietysti kannattaa olla ajan tasalla ja vaikka pyrkiä tuotekehityksellä mukauttamaan suuria saastuttajia kuten Kiina, Intia ja vaikka USA. Noille kannattaa myydä tekniikkaa, jolla ne saavat valtaisat päästönsä hallintaan!
Uho ei tuo hyvää tulosta vaan suunnittelu ja määrätietoinen toiminta!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinulle voi sanoa vain, ymmärrys hoi, äly älä jätä!
Opettelen ymmärtämään lukemaasi niin se helpottaa elämääsi!Taisin jotain kysyäkin?
"Opettelen ymmärtämään lukemaasi niin se helpottaa elämääsi!"
Tuota juuri kysyinkin sinulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö on? Teidän esitämiinne asioihin tai mielipiteisiin siis ei saa vastata, olla jotain mieltä niistä?
Kun oiekisto ryhtyy kertomaan tällä palstalla miten kokoaikaista vakituista työtä saadaan lisää, räätälöityjä työpaikkoja vajaakuntoisille ja muutenkin tarjoamaan porkkanaa ainaisen hattuilun ja kepin sijaan niin asiat voivat muuttua."Niinkö on?"
Kyllä. Tämän luulisi olevan selvää jokaiselle tälle palstalle kirjoittavalle. Olen huomannut, että ylivoimasen vaikeaa tämän järjestelmän ymmärtäminen palstoilla, joiden aiheena on SDP, SKP ja Vasemmistoliitto.
"Teidän esitämiinne asioihin tai mielipiteisiin siis ei saa vastata, olla jotain mieltä niistä?"
Onpa erikoinen väite. Kuinka olet tullut tuohon tulokseen? Yleisellä tasolla totean, että vihervasemmistolaista "Olet siis sitä mieltä, että..." tyyppiseen retoriikkaan liittyy lähes poikkeuksetta täysin virheellinen väite toisen keskustelijan ajatuksesta. Vihervasemmistossa tuollaista retoriikkaa tosin ihaillaan ja SDP:ssä sillä on avautunut paikka puolueen johtoon ja pääministeriksi.
"Jos muut puolueet aikovat saada demarien äänestäjistä äänestäjiä omiin riveihinsä niin mollaamalla ja haukkumalla se ei tapahdu."
Niinpä. Onneksi en edusta enkä kannata virallisesti enkä epävirallisesti mitään puoluetta.
"Kun oiekisto ryhtyy kertomaan tällä palstalla miten kokoaikaista vakituista työtä saadaan lisää, räätälöityjä työpaikkoja vajaakuntoisille ja muutenkin tarjoamaan porkkanaa ainaisen hattuilun ja kepin sijaan niin asiat voivat muuttua."
Miksi oikeiston pitäisi noista asioista kertoa tällä palstalla? Tämän palstan aiheena on SDP. Anonyymi kirjoitti:
Kuinka tuo ammattiliittojen ja ammattiliittoihin kuuluvien syrjiminen ilmenee?
Ymmärrän kyllä tuon turhautumisen siihen, että suurin osa kirjoittaa ilman nimimerkkiä. Minulla syynä siihen, etten ole rekisteröinyt nimimerkkiä on se, että en halua antaa puhelinnumeroani ylläpidolle, enkä viitsi hankkia vaikkapa prepaid liittymää tämän sivuston vuoksi. Aikoinaan käytin jatkuvasti samaa kirjaamatonta nimimerkkiä. Siinä oli kyllä sellainen ongelma, että eräs kirjoittaja alkoi kirjoittaa samalla nimimerkillä viestejä samoihin keskusteluihin, mutta esitti ajatuksia, jotka olivat täysin päinvastaisia omiini verrattuna. Sitten hän hyökkäsi minua vastaan vedoten näihin itse kirjoittamiinsa viesteihin.Yrityshän voi aina valita itselleen sopivan henkilökunnan! Jos joukkoon eksyy joku ay orja niin hän saa itse hoitaa suhteensa ay mafiansa kanssa kuten jäsenmaksunsa ym.!
Ei se sen kummempaa ole!
Miksi et rekisteröinyt? Tosin rekisteröitykin pitää valita huolella, minä esim. ensin rekisteröin Työeläkeläinen nikin mutta tämä fontti antaa siinä kiertomahdollisuuden kuten TyöeIäkeIäinen, nuo näyttävät samalta mutta toisessa on kirjoitusvirheitä! Kun rekisteröin Extyökkäri nikin niin samaa filunkia ei voi enää käyttää.
Tuollainen Lyyli käytös vain kertoo sen miten epätoivoisia te Lyylit olette, ette osaa edes ajatella omalla päällänne! Olette alkaneet turvautua muiden ajatteluun, ihan kuten uskonnoissakin tapahtuu!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Saat olla vapaassa maassa erimieltä mutta jos fiksu olet niin kerrot miksi olet erimieltä asian perustellen. Sitä sanotaan keskusteluksi, ei sitä jos sanot minun olevan väärässä!
Se on työntekijän asia kaupata omia taitojaan työnantajalle ja tyytyä palkkaan jonka sillä keinoin kykenee ansaitsemaan. Se on ainoa tapa, jolla päästään hyvinvointiin, siihen ei päästä jos ei ansaita palkkoja, jokainen meistä!"Se on työntekijän asia kaupata omia taitojaan työnantajalle ja tyytyä palkkaan jonka sillä keinoin kykenee ansaitsemaan. Se on ainoa tapa, jolla päästään hyvinvointiin, siihen ei päästä jos ei ansaita palkkoja, jokainen meistä!"
Nyt puhut myyntiosaamisesta. Mielestäni on muitakin tapoja osoittaa se, millaisen palkan ansaitsee. Olen sitä mieltä, että palkan pitäisi olla sellaisen, millaisen ansaitsee, mutta suuri osa ihmisistä tarvitsee apuja siihen myyntityöhön. Osalle vajaatyökykyisistä voidaan ehkä maksaa suurempaa palkkaa, kuin minkä he tosiasiallisesti pystyvät työpanoksellaan ansaitsemaan, mutta kyse on silloin lähinnä hyväntekeväisyydestä. Näin voidaan mielestäni toimia esimerkiksi joidenkin kehitysvammaisten kohdalla. Anonyymi kirjoitti:
Taisin jotain kysyäkin?
"Opettelen ymmärtämään lukemaasi niin se helpottaa elämääsi!"
Tuota juuri kysyinkin sinulta.Tuo Kokoomus sepustuksesi tuolla edellä ei sisältänyt mitään mihin kannattaa vastata, se oli pelkkää verbaalista ulostetta. Olisit edes tuonut esiin syytteillesi todisteita, niin asia olisi voinut muuttua, jos ne olisivat tuntuneet luotettavilta!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vihervasemmistolaisuus on poliittinen uskonto ja se ei sikäli perustu nykyisiin tosiasioihin, vaan uskoon jostain muusta mihin pääsemme käsiksi!
Pyrkimyksen suunta on sinänsä sen vihreän osalta hyvä mutta siinä pidetään liikaa kiirettä joka taas haittaa koko homman eteenpäin menoa. Suomen promillen väkiluku ja sen aiheuttamat ongelmat eivät ole edes mitattavissa normaaleilla mittareilla mutta silti meillä on sitä viher joukkoa, joka on etulinjassa. Tietysti kannattaa olla ajan tasalla ja vaikka pyrkiä tuotekehityksellä mukauttamaan suuria saastuttajia kuten Kiina, Intia ja vaikka USA. Noille kannattaa myydä tekniikkaa, jolla ne saavat valtaisat päästönsä hallintaan!
Uho ei tuo hyvää tulosta vaan suunnittelu ja määrätietoinen toiminta!"Pyrkimyksen suunta on sinänsä sen vihreän osalta hyvä..."
Tuo vihreys on nykyään tosin kääntynyt luonnonsuojelusta ihan muihin teemoihin, kuten sukupuoli-identiteettiin ja moneen muuhun todellisuudesta irti olevaan asiaan. Anonyymi kirjoitti:
"Se on työntekijän asia kaupata omia taitojaan työnantajalle ja tyytyä palkkaan jonka sillä keinoin kykenee ansaitsemaan. Se on ainoa tapa, jolla päästään hyvinvointiin, siihen ei päästä jos ei ansaita palkkoja, jokainen meistä!"
Nyt puhut myyntiosaamisesta. Mielestäni on muitakin tapoja osoittaa se, millaisen palkan ansaitsee. Olen sitä mieltä, että palkan pitäisi olla sellaisen, millaisen ansaitsee, mutta suuri osa ihmisistä tarvitsee apuja siihen myyntityöhön. Osalle vajaatyökykyisistä voidaan ehkä maksaa suurempaa palkkaa, kuin minkä he tosiasiallisesti pystyvät työpanoksellaan ansaitsemaan, mutta kyse on silloin lähinnä hyväntekeväisyydestä. Näin voidaan mielestäni toimia esimerkiksi joidenkin kehitysvammaisten kohdalla.Kun menet uuteen työpaikkaan joudut kohtaamaan myyntiosaamisesi. Vasta kun olet ehkä vuoden näyttänyt osaamistasi niin yrityksen edustajille on muodostunut kuva siitä mihin kykenet ja silloin sinulla on valttikortti kädessä kun jatkat neuvottelua!
Vajaatyökykyisistä tunnen vain yhden tapauksen ja hänelle oli osattu antaa tehtävä jossa hän oli hyvä ja varmasti ansaitsi palkkansa. Uskon niitä löytyvän useammastakin valmistavasta yrityksestä kun oikein hakemaan ryhdytään. Kuten tuossa hieman aiemmin kirjoitin, niin siinä nyt olisi hyvä rakonen ay mafiosoille osoittaa olevansa työväen puolella!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Juuri niin, jokainen tavallaan mutta kun osa meistä on perässä juoksijoita eikä osaa oma elämäänsä itse ohjata! Siinä sitten kumarrellaan jos jonkin sortin mafiosoja!
Itse olen omaa elämääni ohjaillut ja katsonut miten saan kohtuullisen tuloksen vaivannäöstäni eli työstä, kun koulut ensin hoideltiin!Se oman elämän ohjaus on lahja ei oppiarvo tai ansio eikä sitä ole kaikille suotu.
Olet saanut lajoja joista olla kiitollinen, mutta sinä vaadit samaa muilta, vaikka se ei ole mahdollista. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Yrityshän voi aina valita itselleen sopivan henkilökunnan! Jos joukkoon eksyy joku ay orja niin hän saa itse hoitaa suhteensa ay mafiansa kanssa kuten jäsenmaksunsa ym.!
Ei se sen kummempaa ole!
Miksi et rekisteröinyt? Tosin rekisteröitykin pitää valita huolella, minä esim. ensin rekisteröin Työeläkeläinen nikin mutta tämä fontti antaa siinä kiertomahdollisuuden kuten TyöeIäkeIäinen, nuo näyttävät samalta mutta toisessa on kirjoitusvirheitä! Kun rekisteröin Extyökkäri nikin niin samaa filunkia ei voi enää käyttää.
Tuollainen Lyyli käytös vain kertoo sen miten epätoivoisia te Lyylit olette, ette osaa edes ajatella omalla päällänne! Olette alkaneet turvautua muiden ajatteluun, ihan kuten uskonnoissakin tapahtuu!"Yrityshän voi aina valita itselleen sopivan henkilökunnan! Jos joukkoon eksyy joku ay orja niin hän saa itse hoitaa suhteensa ay mafiansa kanssa kuten jäsenmaksunsa ym.!"
Ei tuo mielestäni ole ammattiliittojen eikä ammattiliittoon kuuluvien syrjimistä.
"Miksi et rekisteröinyt?"
En halua antaa tietojani ylläpidolle mm. mahdollisten hakkerointien vuoksi. Kirjoitan usein sellaisista aiheista, joiden vuoksi voisin joutua henkeeni tai terveyteeni kohdistuvaan vaaraan. Aikoinaan joidenkin mielipiteitteni ilmaiseminen on haitannut työntekoani, kun joihinkin maihin pääsyni on niiden vuoksi estynyt. Suomen viranomaisten kanssa olen joutunut mm. näiden vuoksi tekemään joitakin säätöjä, jotka helpottavat elämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka tuo ammattiliittojen ja ammattiliittoihin kuuluvien syrjiminen ilmenee?
Ymmärrän kyllä tuon turhautumisen siihen, että suurin osa kirjoittaa ilman nimimerkkiä. Minulla syynä siihen, etten ole rekisteröinyt nimimerkkiä on se, että en halua antaa puhelinnumeroani ylläpidolle, enkä viitsi hankkia vaikkapa prepaid liittymää tämän sivuston vuoksi. Aikoinaan käytin jatkuvasti samaa kirjaamatonta nimimerkkiä. Siinä oli kyllä sellainen ongelma, että eräs kirjoittaja alkoi kirjoittaa samalla nimimerkillä viestejä samoihin keskusteluihin, mutta esitti ajatuksia, jotka olivat täysin päinvastaisia omiini verrattuna. Sitten hän hyökkäsi minua vastaan vedoten näihin itse kirjoittamiinsa viesteihin.Extyökkäri on kirjoittanut monellakin palstalla, että hän ei hyväksynyt ammattiliittoon kuuluvia työntekijöitä eikä palkannut heitä yritykseessä, siis omien kirjoitustensa mukaan.
Minä taas olen anonyyminä ihan sen takia, että en viitsi kirjautua, nikki kyllä on ja Extyökkäri kyllä tunnistaa minut, kunhan kettuilee. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuo Kokoomus sepustuksesi tuolla edellä ei sisältänyt mitään mihin kannattaa vastata, se oli pelkkää verbaalista ulostetta. Olisit edes tuonut esiin syytteillesi todisteita, niin asia olisi voinut muuttua, jos ne olisivat tuntuneet luotettavilta!
"Tuo Kokoomus sepustuksesi tuolla edellä ei sisältänyt mitään mihin kannattaa vastata"
Niinpä. Ja tiedän miksi et vastaa. Silloin kun tulee liian pahoja kysymyksiä niin kannattaa yrittää vastata kuten vastasi, ja ja käytännössä myöntää kysyjälle että on oikeassa. Kun et edes uskalla yrittää niin myönnät ettet pysty kuten ei kukaan muukaan. No tuohon loppui sinun Kokoomuksen ihannointi ainakin faktoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niinkö on?"
Kyllä. Tämän luulisi olevan selvää jokaiselle tälle palstalle kirjoittavalle. Olen huomannut, että ylivoimasen vaikeaa tämän järjestelmän ymmärtäminen palstoilla, joiden aiheena on SDP, SKP ja Vasemmistoliitto.
"Teidän esitämiinne asioihin tai mielipiteisiin siis ei saa vastata, olla jotain mieltä niistä?"
Onpa erikoinen väite. Kuinka olet tullut tuohon tulokseen? Yleisellä tasolla totean, että vihervasemmistolaista "Olet siis sitä mieltä, että..." tyyppiseen retoriikkaan liittyy lähes poikkeuksetta täysin virheellinen väite toisen keskustelijan ajatuksesta. Vihervasemmistossa tuollaista retoriikkaa tosin ihaillaan ja SDP:ssä sillä on avautunut paikka puolueen johtoon ja pääministeriksi.
"Jos muut puolueet aikovat saada demarien äänestäjistä äänestäjiä omiin riveihinsä niin mollaamalla ja haukkumalla se ei tapahdu."
Niinpä. Onneksi en edusta enkä kannata virallisesti enkä epävirallisesti mitään puoluetta.
"Kun oiekisto ryhtyy kertomaan tällä palstalla miten kokoaikaista vakituista työtä saadaan lisää, räätälöityjä työpaikkoja vajaakuntoisille ja muutenkin tarjoamaan porkkanaa ainaisen hattuilun ja kepin sijaan niin asiat voivat muuttua."
Miksi oikeiston pitäisi noista asioista kertoa tällä palstalla? Tämän palstan aiheena on SDP.SDP:n palsta on ja keskustellaankin asioista ja kommentoidaankin.
Tuolla ylempänä kirjoitettiin, että täällä kekustellan ainoastaan SDP:stä ei minkään muun puolueen esittämistä ratkaisu ehdotuksista.
Minulla on se käsitys sanan- ja mielipiteen vapaudesta, se että saan vapaasti ilmaista mielipiteeni kirjoituksista ja ratkaisu ehdotuksista, vaikka tämä on SDP:n keskustelupalsta.
Kun muiden puolueiden keskustelijat kertovat oman käsityksensä SDP:stä ja sen harjoittamasta politiikasta niin siihen on ihan perustuslaillinen oikeus vastata.
Vai onko sinulla muuta tietoa asiasta?
Jos et eddusta tai kannata mitään puoluetta niin mitä halvattua teet tällä palstalla? Määräilet muita mitä saa tehdä ja mitä ei?
Miksikö oikeiston pitää kertoa mitä hyvää heillä on ihmisille tarjota, varsinkin kun vasemmistosta halutaan eroon tai heikentää sitä ja kun niin on niin silloin pitää kertoa miksi kannattaa äänestää oikeisto puoluetita!
Ymmärsitkö? - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Yrityshän voi aina valita itselleen sopivan henkilökunnan! Jos joukkoon eksyy joku ay orja niin hän saa itse hoitaa suhteensa ay mafiansa kanssa kuten jäsenmaksunsa ym.!
Ei se sen kummempaa ole!
Tuollainen Lyyli käytös vain kertoo sen miten epätoivoisia te Lyylit olette, ette osaa edes ajatella omalla päällänne! Olette alkaneet turvautua muiden ajatteluun, ihan kuten uskonnoissakin tapahtuu!Minä en tasan sinun ajatteluusi turvaudu, älä pelkää!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuo Kokoomus sepustuksesi tuolla edellä ei sisältänyt mitään mihin kannattaa vastata, se oli pelkkää verbaalista ulostetta. Olisit edes tuonut esiin syytteillesi todisteita, niin asia olisi voinut muuttua, jos ne olisivat tuntuneet luotettavilta!
Hauska lukea kun sinua viedään. Olet aika heikoilla. Mutta älä lannistu, kivahan näitä on lukea. Olethan kuitenkin näiden palstojen tunnetuin pelle.
Anonyymi kirjoitti:
"Pyrkimyksen suunta on sinänsä sen vihreän osalta hyvä..."
Tuo vihreys on nykyään tosin kääntynyt luonnonsuojelusta ihan muihin teemoihin, kuten sukupuoli-identiteettiin ja moneen muuhun todellisuudesta irti olevaan asiaan.Minä ymmärrän tuolla pyrkimyksellä vihreyteen luontoarvojen kunnioitusta johon kuuluu myös sukupuoliarvojen kunnioitus!
Vielä vanhanakin mielenkiinto kohdistuu toiseen sukupuoleen, ei siihen muu ryhmään joille ajokorttejakin jaetaan!Anonyymi kirjoitti:
Se oman elämän ohjaus on lahja ei oppiarvo tai ansio eikä sitä ole kaikille suotu.
Olet saanut lajoja joista olla kiitollinen, mutta sinä vaadit samaa muilta, vaikka se ei ole mahdollista.Oman elämän ohjaus ei ole lahja vaan tapa toimia oman päänsä mukaan. Se voi vaatia työtä ja paneutumista mutta jos minä täällä tyhmäksi haukuttu olen siihen kyennyt niin miksi ette te fiksummat?
Arvelen saaneeni vain pään, joka ei lankea muiden seireenin lauluihin, vaan haluaa itse päättää miten tästä eteenpäin.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro nyt mitä tyhmyyttä olen edustanut!
Tiedän jo, ette te Lyylit kykene edes tuota muuksi osoittamaan!Tässä sinulle kolme tyhmyyttäsi, ole hyvä!
SS
Mafia
Lyyli Anonyymi kirjoitti:
"Yrityshän voi aina valita itselleen sopivan henkilökunnan! Jos joukkoon eksyy joku ay orja niin hän saa itse hoitaa suhteensa ay mafiansa kanssa kuten jäsenmaksunsa ym.!"
Ei tuo mielestäni ole ammattiliittojen eikä ammattiliittoon kuuluvien syrjimistä.
"Miksi et rekisteröinyt?"
En halua antaa tietojani ylläpidolle mm. mahdollisten hakkerointien vuoksi. Kirjoitan usein sellaisista aiheista, joiden vuoksi voisin joutua henkeeni tai terveyteeni kohdistuvaan vaaraan. Aikoinaan joidenkin mielipiteitteni ilmaiseminen on haitannut työntekoani, kun joihinkin maihin pääsyni on niiden vuoksi estynyt. Suomen viranomaisten kanssa olen joutunut mm. näiden vuoksi tekemään joitakin säätöjä, jotka helpottavat elämää.Vapaudessa voi valita, syrjiihän ay mafiakin niitä jotka eivät kuulu liittoihin ay orjina, onneksi nyt on Loimaan liitto asiaa korjaamassa. Miksi pitäisi suosia jotain niin tyhmää joka ei itse arvele asioitaan kykenevänsä hoitamaan?
Voit avata email tilin vain yhtä tarkoitusta varten josta ei isommin pääse tutkimaan muuta kuin sitä mikä näkyy näissä keskusteluissa. Vaikka minulla on useampi email osoite niin se ei ole estänyt pääsyäni mihinkään maahan johon olen halunnut mennä. Tosin ne maat nykyisin sijaitsevat Euroopan uudella ja vanhalla läntisellä puolella. En kuitenkaan usko sen estävän matkaa rapakonkaan taakse.
Päätellen kirjoittamastasi esittämäsi mielipiteet eivät liene terveimmästä päästä vapauden ja demokratian suhteen!Anonyymi kirjoitti:
Extyökkäri on kirjoittanut monellakin palstalla, että hän ei hyväksynyt ammattiliittoon kuuluvia työntekijöitä eikä palkannut heitä yritykseessä, siis omien kirjoitustensa mukaan.
Minä taas olen anonyyminä ihan sen takia, että en viitsi kirjautua, nikki kyllä on ja Extyökkäri kyllä tunnistaa minut, kunhan kettuilee.Miksi pitäisi palkata ay orjia jos vapaitakin työntekijöitä löytyy? Miksi ottaa riski siitä, että joku ulkopuolinen puuttuu toimintaan?
Kirjautuminen ei ole monen klikkauksen päässä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinä olet yksi Lyyli joukosta, käytät Lyyli nikkiä!
Et voi ilman väärinkäsitystä käyttää ilmaisua muut jos kyse on pienryhmästä Lyylit! Pitää olla tarkempi ja miettiä mitä kirjoittaa jotta lukija ymmärtää ajatuksesi. Nythän ilmaisulla muut tarkoitat niitä muita 5,5 miljoonaa kuin minä ja veikkaan jotta määrä Lyylit on paljon pienempi!
Lyyli näkyy nikistä, tuskin kaivolta kuten väität!
Tekstisi ja tyylisi kirjoittaa kertovat minulle henkilöstä, joka aiemmin käytti nikkiä "Köyhäkomu"!Mailmassa on jo 8 miljardia ihmeellistä ihmistä ja he ovat ne muut, jotka kirjoituksiasi ihmettelee.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä en missään tapauksessa edusta, enkä tule edustamaan, turmioon vieviä vasurien ajatuspolkuja!Turmioon vieviä ? Jos kirjoittamasi pitää alkuunkaan paikkansa, niin olet kerännyt varallisuutesi juurikin vasemmisto hallitusten aikana, mikä turmiö oli sotien jälkeen rakennettu hyvinvointivaltio Suomi, Vasemmiston Työvoiman avulla ?
Mitä on oikeisto saanut Suomessa aikaan, tätä on sinulta tivattu useemman kerran, miksi et viisaudessasi kykene tähän kysymykseen vastaamaan ? Anonyymi kirjoitti:
SDP:n palsta on ja keskustellaankin asioista ja kommentoidaankin.
Tuolla ylempänä kirjoitettiin, että täällä kekustellan ainoastaan SDP:stä ei minkään muun puolueen esittämistä ratkaisu ehdotuksista.
Minulla on se käsitys sanan- ja mielipiteen vapaudesta, se että saan vapaasti ilmaista mielipiteeni kirjoituksista ja ratkaisu ehdotuksista, vaikka tämä on SDP:n keskustelupalsta.
Kun muiden puolueiden keskustelijat kertovat oman käsityksensä SDP:stä ja sen harjoittamasta politiikasta niin siihen on ihan perustuslaillinen oikeus vastata.
Vai onko sinulla muuta tietoa asiasta?
Jos et eddusta tai kannata mitään puoluetta niin mitä halvattua teet tällä palstalla? Määräilet muita mitä saa tehdä ja mitä ei?
Miksikö oikeiston pitää kertoa mitä hyvää heillä on ihmisille tarjota, varsinkin kun vasemmistosta halutaan eroon tai heikentää sitä ja kun niin on niin silloin pitää kertoa miksi kannattaa äänestää oikeisto puoluetita!
Ymmärsitkö?Kyllä keskustella voi vaikka ei puolueita edustaisikaan, kyllä oma mielipide riittää! Oma mielipide on kullekin se tärkein sillä se ei ole muiden johdattelema vaan perustuu kunkin omiin havaintoihin!
Pitäisi enemmän olla ajattelevia yksilöitä niin puolueetkin alkaisivat harkita mitä kannattaa kansalle yrittää syöttää totuutena. Varsinkin siis vasuripuolueiden!
Oikeistohan yrittää vain saada yhteiskunnan pyörimään omavaraisesti reaalitaloudessa, jotta olisi ne parhaan mahdollisuudet hyvinvointiin.
SS hallitus on oikein näyttänyt vasurimallia talouden suhteen. on löytynyt hienoja menokohteita joilla niitä palkitaan jotka äänestävät sosialistisia puolueita mutta kaikki rahoitetaan velalla jonka tulevat hallitukset saavat sitten maksettavakseen. SDP on osoittautunut kevyeksi tuhlariksi jolla ei ole näkymää tulevaisuuteen!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei vihaan jota sosialistit ovat aina kohdistaneet niihin jotka heitä elättävät!
Minä vain ohjaan paremmalle tielle!Ohjaat oikealle ja sitten ollaankin jo kaltevalla penkalla.
Anonyymi kirjoitti:
Hauska lukea kun sinua viedään. Olet aika heikoilla. Mutta älä lannistu, kivahan näitä on lukea. Olethan kuitenkin näiden palstojen tunnetuin pelle.
Missä mielessä olen heikoilla? Unohdit taas perustelut!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vanha sanonta, ei kahta kolmatta! Pitää näköjään paikkaansa kun nyt löytyi taas yksi eli jo kolmas ajatteleva Lyyli tänään! Tässä aiemmin pidin jo toistakin ihmeenä mutta kolmas alkaa jo luoda toivoa!
Se on tuo vakioporukka kykenemätöntä omaan ajatteluun ja käyttää vain muilta oppimiaan ajatusmalleja, jotka taas ovat niille ajatusten jakajille hyviä, vaikka apinoijat huomaamattaan niistä ajatuksista kärsivätkin!Höh, unohdit vaan nikkisi pois tahallaan ja ei sinua todellisuudessa kukaan usko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistolla on sellainen ajatusmaailma, että he lokeroivat ihmiset erilaisiin kuvittelemiinsa tai todellisiin lokeroihin ja niiden perusteella kuvittelevat tietävänsä, mitä ko. ihminen ajattelee ja näiden kuvitelmien perusteella tuomitsevat ihmisen.
Puolueista puhuttaessa puhutaan mielikuvamailmasta, sillä jokaisessa ihmisessä ilmenee jotakin oikealta ja jotakin vasemmalta, oli kyseessä sitten ääri porvari, tai ääri kommunisti, niin kyse on vivahde erosta, jota tälläiset Extyökkärit ruokkii ja vihaa viljelee omassa uskossaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä sinulle kolme tyhmyyttäsi, ole hyvä!
SS
Mafia
LyyliSS = Sosialisti Sanna!
Mafiasta en ole kirjoittanut mutta ay mafia on faktaa ja turmiollinen maamme taloudelle!
Sinä olet Lyyli joten se tyhmäkin löytyi!Anonyymi kirjoitti:
Turmioon vieviä ? Jos kirjoittamasi pitää alkuunkaan paikkansa, niin olet kerännyt varallisuutesi juurikin vasemmisto hallitusten aikana, mikä turmiö oli sotien jälkeen rakennettu hyvinvointivaltio Suomi, Vasemmiston Työvoiman avulla ?
Mitä on oikeisto saanut Suomessa aikaan, tätä on sinulta tivattu useemman kerran, miksi et viisaudessasi kykene tähän kysymykseen vastaamaan ?Vasurien avulla ei missään ole noustu hyvinvointiin, jopa kommunistinen Kiinakin käyttää taloudessa kapitalistisia keinoja.
Olen kerännyt sen varallisuuden mitä minulla on työlläni ilman minkään hallituksen tukea asialle.
Oikeistolaiset yritykset ja työnantajat ovat työllistäneet vasureitakin, vaikka ne pyrkivät ylivaltaan ja alistamaan niitä jotka heitä elättävät!Anonyymi kirjoitti:
Ohjaat oikealle ja sitten ollaankin jo kaltevalla penkalla.
Tulkinta on omasi, minä kirjoitin: "Minä vain ohjaan paremmalle tielle!"
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä keskustella voi vaikka ei puolueita edustaisikaan, kyllä oma mielipide riittää! Oma mielipide on kullekin se tärkein sillä se ei ole muiden johdattelema vaan perustuu kunkin omiin havaintoihin!
Pitäisi enemmän olla ajattelevia yksilöitä niin puolueetkin alkaisivat harkita mitä kannattaa kansalle yrittää syöttää totuutena. Varsinkin siis vasuripuolueiden!
Oikeistohan yrittää vain saada yhteiskunnan pyörimään omavaraisesti reaalitaloudessa, jotta olisi ne parhaan mahdollisuudet hyvinvointiin.
SS hallitus on oikein näyttänyt vasurimallia talouden suhteen. on löytynyt hienoja menokohteita joilla niitä palkitaan jotka äänestävät sosialistisia puolueita mutta kaikki rahoitetaan velalla jonka tulevat hallitukset saavat sitten maksettavakseen. SDP on osoittautunut kevyeksi tuhlariksi jolla ei ole näkymää tulevaisuuteen!Sinulla on kovin naivi käsitys oikeiston tavoitteista. Siellä missä oikeisto on päässyt vapaasti hääräämään ilman vastavoimaa, on syntynyt lähinnä riisto- ja orjatalouksia sekä erittäin suuria tulonjako- ja varallisuuseroja. Yleensä nämä purkautuvat tavalla tai toisella väkivaltaisesti. Oikeisto ei koskaan pyrkinyt missään mihinkään yleiseen hyvinvointiin. Siihen on aina tarvittu vastavoima ja demokratia. Pohjoismaiset hyvinvointivaltiot voivat synnyttää tällaista hyvinvointia, mutta kahden kerrokseen väkeen jakautuneet valtiot eivät koskaan. Länsimaisia hyvinvointivaltioita ei olisi syntynyt ilman vasemmistolaista vastavoimaa, joka on pakottanut omistavan yhteiskuntaluokan kompromisseihin.
Kun tarkastellaan Marinin hallituksen suuria menoeriä, niin sieltä erottuvat ensinnäkin koronatuet. Siis tuet koronasta kärsineille yrityksille. Toiseksi sieltä erottuvat Ukrainan sodan seurauksena päätökset puolustusvoimien vahvistamisesta. Nämä menoerot tarkoittavat hävittäjähankinnat mukaan lukien miljardien menoerää. Pidemmällä aikavälillä kymmenien miljardien. Vasemmiston syyksikö tämän ja koronatuet laitat. Nyt sitten energiakriisi on aiheuttanut tukien lisäämisen tarvetta. Kepun ajama älytön sotehimmeli vie tuhkatkin pesästä. Mikä näistä on erityisen vasemmistolainen hanke?Extyökkäri kirjoitti:
Vasurien avulla ei missään ole noustu hyvinvointiin, jopa kommunistinen Kiinakin käyttää taloudessa kapitalistisia keinoja.
Olen kerännyt sen varallisuuden mitä minulla on työlläni ilman minkään hallituksen tukea asialle.
Oikeistolaiset yritykset ja työnantajat ovat työllistäneet vasureitakin, vaikka ne pyrkivät ylivaltaan ja alistamaan niitä jotka heitä elättävät!Oikeistonkaan avulla ei ole missään noustu koko kansaa koskevaan hyvinvointiin. Siitä ei ole pöydiltä tippunut edes paljon murusia köyhälle kansalle, jos oikeistolla ei ole poliittista vastavoimaa.
Itse en näe sen paremmin oikeistoa kuin vasemmistoa tarpeettomana, vaan hyvinvointiyhteiskunnan perusta on toimiva demokratia ja siihen liittyvä kompromissihakuisuus.mielipidepankki kirjoitti:
Sinulla on kovin naivi käsitys oikeiston tavoitteista. Siellä missä oikeisto on päässyt vapaasti hääräämään ilman vastavoimaa, on syntynyt lähinnä riisto- ja orjatalouksia sekä erittäin suuria tulonjako- ja varallisuuseroja. Yleensä nämä purkautuvat tavalla tai toisella väkivaltaisesti. Oikeisto ei koskaan pyrkinyt missään mihinkään yleiseen hyvinvointiin. Siihen on aina tarvittu vastavoima ja demokratia. Pohjoismaiset hyvinvointivaltiot voivat synnyttää tällaista hyvinvointia, mutta kahden kerrokseen väkeen jakautuneet valtiot eivät koskaan. Länsimaisia hyvinvointivaltioita ei olisi syntynyt ilman vasemmistolaista vastavoimaa, joka on pakottanut omistavan yhteiskuntaluokan kompromisseihin.
Kun tarkastellaan Marinin hallituksen suuria menoeriä, niin sieltä erottuvat ensinnäkin koronatuet. Siis tuet koronasta kärsineille yrityksille. Toiseksi sieltä erottuvat Ukrainan sodan seurauksena päätökset puolustusvoimien vahvistamisesta. Nämä menoerot tarkoittavat hävittäjähankinnat mukaan lukien miljardien menoerää. Pidemmällä aikavälillä kymmenien miljardien. Vasemmiston syyksikö tämän ja koronatuet laitat. Nyt sitten energiakriisi on aiheuttanut tukien lisäämisen tarvetta. Kepun ajama älytön sotehimmeli vie tuhkatkin pesästä. Mikä näistä on erityisen vasemmistolainen hanke?Taas tulee sosialistihömppää!
Ei tukia maksettu yrityksille jotka kärsivät hallituksen määräyksistä komucoronan aikana, vaan niille maksettiin korvauksia jotta ei homma tulisi yhteiskunnalle vielä kalliimmaksi! Olihan hallituksen antamia määräyksiä jotta ravintoloita ja eräitä muita paikkoja ei saanut pitää auki normaalisti. Tuota korvattiin!mielipidepankki kirjoitti:
Oikeistonkaan avulla ei ole missään noustu koko kansaa koskevaan hyvinvointiin. Siitä ei ole pöydiltä tippunut edes paljon murusia köyhälle kansalle, jos oikeistolla ei ole poliittista vastavoimaa.
Itse en näe sen paremmin oikeistoa kuin vasemmistoa tarpeettomana, vaan hyvinvointiyhteiskunnan perusta on toimiva demokratia ja siihen liittyvä kompromissihakuisuus.Riittää kun saa mahdollisuuden, kaikki eivät sitä halua käyttää koska se vaatii työtä! Kyse on siitä saako mahdollisuuden! Toimimalla laillani se mahdollisuus tulee todeksi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Riittää kun saa mahdollisuuden, kaikki eivät sitä halua käyttää koska se vaatii työtä! Kyse on siitä saako mahdollisuuden! Toimimalla laillani se mahdollisuus tulee todeksi!
Ja kuten olet Kokoomuksen toimista sanonut riittävän usein, että pyrkii. Kokoomus saanut melko monta mahdollisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten olet Kokoomuksen toimista sanonut riittävän usein, että pyrkii. Kokoomus saanut melko monta mahdollisuutta.
Kokoomus ei ole koskaan ollut yksin hallituksessa ja eduskunnan enemmistönä. Kaikkien hallitusten päätökset ovat aina useamman puolueen kompromisseja!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kokoomus ei ole koskaan ollut yksin hallituksessa ja eduskunnan enemmistönä. Kaikkien hallitusten päätökset ovat aina useamman puolueen kompromisseja!
Mutta Kokoomus on ollut niissä hallituksissa päättämässä missä eniten tehty velkaa ja työttömyyttä. Jos et tuota tiedä niin olet oikeasti niin outo tapaus kuten kirjoituksesi osoittaa. Miksei Kokoomus koskaan aja koko kansan ja valtion etua?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Kokoomus on ollut niissä hallituksissa päättämässä missä eniten tehty velkaa ja työttömyyttä. Jos et tuota tiedä niin olet oikeasti niin outo tapaus kuten kirjoituksesi osoittaa. Miksei Kokoomus koskaan aja koko kansan ja valtion etua?
Ei Kokoomus ole ollut yhdessäkään hallituksessa päättäjänä vaan yhtenä päättäjistä! Siinä on eroa, Kokoomus on demokratian kannattaja kun taas SDP vasemmisto diktatuurin, johon homma aina joka paikassa on luisunut, kun vasurivalta saa liikaa painoaroa!
Hallitus joutuu ottamaan velkaa jos verotulot eivät riitä, siihen taas ovat yleensä syypäitä aiempien hallitusten päätökset.
Työttömyys on kiinni pitkälti kilpailukyvystä johon taas eniten vaikuttavat vasuri ay mafian aikaansaannokset. Ay mafia kun uhkailun ja kiristyksen keinoin vaatii lisää rahaa, vaikka ei edes yritä vaikuttaa siihen jotta se myös ansaitaan.
Kokoomus ajaa koko kansan etua, sen huomaat jos opit näkemään maailman reaalisena!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei Kokoomus ole ollut yhdessäkään hallituksessa päättäjänä vaan yhtenä päättäjistä! Siinä on eroa, Kokoomus on demokratian kannattaja kun taas SDP vasemmisto diktatuurin, johon homma aina joka paikassa on luisunut, kun vasurivalta saa liikaa painoaroa!
Hallitus joutuu ottamaan velkaa jos verotulot eivät riitä, siihen taas ovat yleensä syypäitä aiempien hallitusten päätökset.
Työttömyys on kiinni pitkälti kilpailukyvystä johon taas eniten vaikuttavat vasuri ay mafian aikaansaannokset. Ay mafia kun uhkailun ja kiristyksen keinoin vaatii lisää rahaa, vaikka ei edes yritä vaikuttaa siihen jotta se myös ansaitaan.
Kokoomus ajaa koko kansan etua, sen huomaat jos opit näkemään maailman reaalisena!"Kokoomus ajaa koko kansan etua, sen huomaat jos opit näkemään maailman reaalisena!"
Koska ja milloin? Historia ja faktat ei ainakaan tuota vahvista.
Tyhjät puheet ei ole mikään vahvistus asialle. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Missä mielessä olen heikoilla? Unohdit taas perustelut!
Missä olet asiaa ja asiallisesti perustellut? Sinun pelkkä oma yksinäinen harhainen ajatusmaailmasi ei ole mikään oikea perustelu. Mutta hauskaahan toisilla näyttä olevan. toiset vielä vedättää ja saavat sinut kirjoittamaan entistä hauskempaa tarinaa.
Anonyymi kirjoitti:
"Kokoomus ajaa koko kansan etua, sen huomaat jos opit näkemään maailman reaalisena!"
Koska ja milloin? Historia ja faktat ei ainakaan tuota vahvista.
Tyhjät puheet ei ole mikään vahvistus asialle.Opi nyt ymmärtämään mitä olet lainannut ja elämäsikin tulee valoisammaksi!
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet asiaa ja asiallisesti perustellut? Sinun pelkkä oma yksinäinen harhainen ajatusmaailmasi ei ole mikään oikea perustelu. Mutta hauskaahan toisilla näyttä olevan. toiset vielä vedättää ja saavat sinut kirjoittamaan entistä hauskempaa tarinaa.
Kirjoittaessani!
Jos on epäselvää, niin tuo ajatus jonka olen kirjoittanut esiin ja kerro miten sen näet niin selvitän sinulle missä olet väärässä. Tuo kuitenkin koko ajatus eikä vain osaa siitä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Opi nyt ymmärtämään mitä olet lainannut ja elämäsikin tulee valoisammaksi!
HEH. Keksi välillä jotain muutakin vastausta. Tuo "Opi nyt ymmärtämään mitä olet lainannut ja elämäsikin tulee valoisammaksi!" alkaa jo olla liian samaa.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kirjoittaessani!
Jos on epäselvää, niin tuo ajatus jonka olen kirjoittanut esiin ja kerro miten sen näet niin selvitän sinulle missä olet väärässä. Tuo kuitenkin koko ajatus eikä vain osaa siitä!Jatkat tuota samaa vaikka sinulta perustelle on kysytty jo riittävän usein.
Mutta kerro nyt sitten ne Kokoomuksen hyvät teot näin aluksi. Mitkä on epäselvää Taidat olla näiden palstojen järkyttävin. Anonyymi kirjoitti:
HEH. Keksi välillä jotain muutakin vastausta. Tuo "Opi nyt ymmärtämään mitä olet lainannut ja elämäsikin tulee valoisammaksi!" alkaa jo olla liian samaa.
Tuo riittää sinulle koska et vieläkään ymmärtänyt! Mitä muuta silloin voin sinulle Lyylin lyllerö kirjoittaa?
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat tuota samaa vaikka sinulta perustelle on kysytty jo riittävän usein.
Mutta kerro nyt sitten ne Kokoomuksen hyvät teot näin aluksi. Mitkä on epäselvää Taidat olla näiden palstojen järkyttävin.Mainitsemaasi on tullut jo useita kertoja vastattua, jos et ymmärrä on turhaa jatkaa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mainitsemaasi on tullut jo useita kertoja vastattua, jos et ymmärrä on turhaa jatkaa!
Koska ja milloin ja mihin olet kertonut. Kerro, niin katson.
Anonyymi kirjoitti:
Koska ja milloin ja mihin olet kertonut. Kerro, niin katson.
Vastatessani aiempiin kysymyksiisi, joita olet samalla nikillä tänne suoltanut! Jos haluat henkilökohtaista vastausta, niin rekisteröidy, jotta tiedän kenestä kulloinkin on kyse! Muutoin olet vain Lyylin lyllerö muiden joukossa ja lue kaikille Lyyleille kirjoitetut vastaukset sillä muutoin keskustelusta tulee sekamelskaa, jota se jo näyttääkin olevan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vastatessani aiempiin kysymyksiisi, joita olet samalla nikillä tänne suoltanut! Jos haluat henkilökohtaista vastausta, niin rekisteröidy, jotta tiedän kenestä kulloinkin on kyse! Muutoin olet vain Lyylin lyllerö muiden joukossa ja lue kaikille Lyyleille kirjoitetut vastaukset sillä muutoin keskustelusta tulee sekamelskaa, jota se jo näyttääkin olevan!
Jauhat samaa paskaasi kaiket päivät uudestaan ja uudestaan tunnista toiseen. Mutta sitten et voi kertoa mitä sinulta pyydetään, etkä mainita sitä kohtaa missä olet omien puheidesi mukaan sen kertonut vuosia sitten. Vaihda nimimerkkisi sirkuspelleksi.
Anonyymi kirjoitti:
Jauhat samaa paskaasi kaiket päivät uudestaan ja uudestaan tunnista toiseen. Mutta sitten et voi kertoa mitä sinulta pyydetään, etkä mainita sitä kohtaa missä olet omien puheidesi mukaan sen kertonut vuosia sitten. Vaihda nimimerkkisi sirkuspelleksi.
Pakko jatkaa kunnes opit ymmärtämään!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jankkaat, mutta et kerro mitä pyydetään.
Silloin et osaa tai halua vastata ei se sen kummempaa ole. Anonyymi kirjoitti:
Jankkaat, mutta et kerro mitä pyydetään.
Silloin et osaa tai halua vastata ei se sen kummempaa ole.Kun kirjoitat: "Jauhat samaa paskaasi kaiket päivät uudestaan ja uudestaan tunnista toiseen" Niin kerro myös mitä paskaa ja miksi se on paskaa ja miten sinä asian näkisit!
Siinä olisi alku keskustelulle johon et kaiketi uskalla ryhtyä koska tiedät saavasi verbaalisti turpiisi!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mutta miksi et kuittenkaan jatkuvasti myös kerro Kokoomuksen hyviä tekoja hallituksissa Suomelle ja suomalaisille. Tai tuskin olet edes koskaan sitä yrittänyt, kun niitähän ei ole kuten hyvin tunnut tietävän. Kokoomus saanut aikaan pelkkää tuhoa ja kurjuutta.
"Pakko jatkaa kunnes opit ymmärtämään!"
Johan tuossakin myönsit että samaa paskaa jaksat kaiket päivät uudestaan ja uudestaan tunnista toiseen. Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi et kuittenkaan jatkuvasti myös kerro Kokoomuksen hyviä tekoja hallituksissa Suomelle ja suomalaisille. Tai tuskin olet edes koskaan sitä yrittänyt, kun niitähän ei ole kuten hyvin tunnut tietävän. Kokoomus saanut aikaan pelkkää tuhoa ja kurjuutta.
"Pakko jatkaa kunnes opit ymmärtämään!"
Johan tuossakin myönsit että samaa paskaa jaksat kaiket päivät uudestaan ja uudestaan tunnista toiseen.Jos olet lukenut mitä olen sinulle aikoinaan vastannut, niin ei tarvitse kysyäkään uudelleen vaan voit vaihtaa aihetta!
Kun Lyyli kirjoittaa niin se on kaikkien Lyylien kanta asiaan ja kerta riittää yhden asian tiimoilta! Jos haluat erottautua niin rekisteröidy ja käytä omaa nikkiäsi!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos olet lukenut mitä olen sinulle aikoinaan vastannut, niin ei tarvitse kysyäkään uudelleen vaan voit vaihtaa aihetta!
Kun Lyyli kirjoittaa niin se on kaikkien Lyylien kanta asiaan ja kerta riittää yhden asian tiimoilta! Jos haluat erottautua niin rekisteröidy ja käytä omaa nikkiäsi!No itsehän itsesi nolaat. Ja et siis koskaan ole osannut kertoa mitä hyvää Kokoomus on saanut hallituksissa aikaan Suomelle ja suomalaisille. Historiakin tämän todistaa.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos olet lukenut mitä olen sinulle aikoinaan vastannut, niin ei tarvitse kysyäkään uudelleen vaan voit vaihtaa aihetta!
Kun Lyyli kirjoittaa niin se on kaikkien Lyylien kanta asiaan ja kerta riittää yhden asian tiimoilta! Jos haluat erottautua niin rekisteröidy ja käytä omaa nikkiäsi!Sinulla siis nyt ongelma. Ja näyttää että sinun kannalta aika suuri.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun Lyyli kirjoittaa niin se on kaikkien Lyylien kanta asiaan ja kerta riittää yhden asian tiimoilta! Jos haluat erottautua niin rekisteröidy ja käytä omaa nikkiäsi!Jaahas, siellä on johtaja äänessä. Haluaa vieläkin määrätä mitä kenenkin rauhaan kuuluu.
Tällä palstalla et ole johtaja ja ainakin vielä täälläkin on jonkin asteinen mielipiteen ja sanan vapaus. Anonyymi kirjoitti:
Sinulla siis nyt ongelma. Ja näyttää että sinun kannalta aika suuri.
Lyylien ongelmat ovat näkyvillä, minulla ei ole ongelmaa! Itsekin tuon todistit kun et kyennyt minun ongelmaani edes nimeämään!
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, siellä on johtaja äänessä. Haluaa vieläkin määrätä mitä kenenkin rauhaan kuuluu.
Tällä palstalla et ole johtaja ja ainakin vielä täälläkin on jonkin asteinen mielipiteen ja sanan vapaus.Taas yksi puskahuutaja Lyyli kuvittelee voitavan keskustella tilanteessa jossa ei tiedetä kuka on vastapuoli!
Sen näkemiseen jotta Lyyli tyyli ei sovi keskusteluun ei tarvita johtajaa vaan vain joku jolla on kyky keskustella asioista muutoinkin kuin pelkkien aivopierujen heittelyllä!
Mielestäni sananvapaus on jotain mitä yksilö harjoittaa ei joukosta huutelu! Sinä Lyylinä itse haluat sananvapauden rajoitusta, koska et uskalla yksilöityä sanojana! Pyrit vain piiloutumaan laumaan/parveen!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Taas yksi puskahuutaja Lyyli kuvittelee voitavan keskustella tilanteessa jossa ei tiedetä kuka on vastapuoli!
Sen näkemiseen jotta Lyyli tyyli ei sovi keskusteluun ei tarvita johtajaa vaan vain joku jolla on kyky keskustella asioista muutoinkin kuin pelkkien aivopierujen heittelyllä!
Mielestäni sananvapaus on jotain mitä yksilö harjoittaa ei joukosta huutelu! Sinä Lyylinä itse haluat sananvapauden rajoitusta, koska et uskalla yksilöityä sanojana! Pyrit vain piiloutumaan laumaan/parveen!Minun mielestäni, en usko, aivopieruja, Lyylejä, komuka, ay-mafiaa, ay-orjia.......
Niimpä niin!
En ole pyrkinyt mitenkään sinua rajoittamaan, vaatinut sinua muuttumaan tai tekemään jotain toisin, kerron vain mitä mieltä siitä olen. Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni, en usko, aivopieruja, Lyylejä, komuka, ay-mafiaa, ay-orjia.......
Niimpä niin!
En ole pyrkinyt mitenkään sinua rajoittamaan, vaatinut sinua muuttumaan tai tekemään jotain toisin, kerron vain mitä mieltä siitä olen.Silti olet vain Lyyli Lyylien joukossa eli et kukaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Silti olet vain Lyyli Lyylien joukossa eli et kukaan!
Se on asenteesi asiaan ja se siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Se on asenteesi asiaan ja se siitä.
Mitä muuta voi Lyylistä sanoa kuin joukossa piileskelevä tunari!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Säälittävä on tilanteesi. Kun et oikeasti ole muuta kun meidän muiden elättämä. Olisit edes tyytyväinen ja vähän kiitollinen. Hulluudellesi et voi mitään, mutta ei silti tarvitse tyhmä olla.
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävä on tilanteesi. Kun et oikeasti ole muuta kun meidän muiden elättämä. Olisit edes tyytyväinen ja vähän kiitollinen. Hulluudellesi et voi mitään, mutta ei silti tarvitse tyhmä olla.
Miten olet ajatellut minua elättää? Kerro ihmeessä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Siinäpä sinulla tuossakin pohtimista. Ei tosin minun päätettävissä.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Eikös tuo mene ihan meidän veronmaksajien kautta kuten ennenkin? Vai onko siihen tulossa muutos?
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä sinulla tuossakin pohtimista. Ei tosin minun päätettävissä.
Sinä Lyyli väitit alkavasi minua elättämään!
Näinhän sinä kirjoitit: "Kun et oikeasti ole muuta kun meidän muiden elättämä."
Katsot siis olevasi minua elättämässä mutta tililläni ei ole näkynyt sinun tai muiden Lyylien tilille panoja vuosiin. Minne ne olet laittanut? Kun kerrot paljonko olet maksamassa ja millaisen vakuuden aiot sille asettaa, niin avaan uuden tilin ihan sitä varten!Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo mene ihan meidän veronmaksajien kautta kuten ennenkin? Vai onko siihen tulossa muutos?
Veronmaksajat eivät minua elätä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Silti olet vain Lyyli Lyylien joukossa eli et kukaan!
No miten luulet muiden ajattelevan sinun kohdalta kun et saa tänne mitään järkevää?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ovat näköjään jo ennenkin pitäneet hauskaa kustannuksellasi ja nolanneet sinut.
Anonyymi kirjoitti:
Ovat näköjään jo ennenkin pitäneet hauskaa kustannuksellasi ja nolanneet sinut.
Lyyli vain pölhöyttään. Yhtään järkevää aikaan sopivaa kommenttiahan Lyyli ei aikaansaa!
- Anonyymi
Ei. Kahelius itse turmelee koko demokratian. Kahelius ei ole niinkuin se homelius.
- Anonyymi
Kaveridemarilla ei ole kavereita oltuaan kaikkien kaveri.
- Anonyymi
Vai on Extyökkärikin liittynyt SDP:hen. Seura tehnyt kaltaisekseen.
- Anonyymi
samaa trollisakkia kuin Moktar GubtaAntmansamaa trollisakkia kuin Moktar GubtaAntman
- Anonyymi
Sinähän itse kerrot, että hän edustaa SDP:tä kuten sinäkin näytät edustavan itsekin.
- Anonyymi
kAHELIHAN se on ja edustaa oikeiston terävintä pensseliä.
- Anonyymi
Pohtii onneton kumpaa mafiosoa kumartaa jatkossa, EK vai SY, koska näyttää, että EK onkin yllättäen kiinnostunut PK-yrittäjistä. Voi ropo ressukkaa.
- Anonyymi
Eikös tuo Extyökkäri edusta hulluja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401391Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941345- 1681265
- 681051
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839