Eikö ne omaksunut hyviä psrannuksia

Anonyymi-ap

Niin, juma..uta kun kaikkenne ootte tehnert, vakavat ja törkeet rikokset mukaanlukien niin johan on ihme kun ei ole tullut täysi muutosta. Voi nyyhky kun piti uudelleen jopa rakastua ja uusia vihlivalakin voi myyhky voi nyyhky. Mulla on yksi sana ja se on raha.
Mites myt kaiken ruoskinnan jälkeen ei vielä tehnyt miin tai näin, muuttunut kunnollisemmaksi ja alkanur elämään kun luostarimunkki. Ilmeisesti kaikki kansalaiset eivät ole vapaita elämään miten lystää. Aika jännö juttu, varastaa tavalliselta kansalaiselta ja tehdä rikoksia "auttamisen" nojalla.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä se alkanut urheilemaan ei prkle. Eikä se yks muuttunut kivaksi ei prkle. Eikä tullut absolutismia. Mites nyt kunnon ihmiset. Oletteko oikeasti puhtaalla omallatunnolla törkeistä rikoksista?

• Anonyymi

Ja ne taloudelliset tappiot, tahalliset sellaiset. Eikö ole vähän epäreilu ollut tuo kilpailu asetelma muutenkin. Olen tottunut että pitäisi olla vähän tasaväkisempi asetelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      607
      2099
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      84
      1621
    3. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1333
    4. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1231
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      78
      941
    6. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      82
      897
    7. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      75
      891
    8. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      825
    9. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      53
      750
    Aihe