Niin, juma..uta kun kaikkenne ootte tehnert, vakavat ja törkeet rikokset mukaanlukien niin johan on ihme kun ei ole tullut täysi muutosta. Voi nyyhky kun piti uudelleen jopa rakastua ja uusia vihlivalakin voi myyhky voi nyyhky. Mulla on yksi sana ja se on raha.
Mites myt kaiken ruoskinnan jälkeen ei vielä tehnyt miin tai näin, muuttunut kunnollisemmaksi ja alkanur elämään kun luostarimunkki. Ilmeisesti kaikki kansalaiset eivät ole vapaita elämään miten lystää. Aika jännö juttu, varastaa tavalliselta kansalaiselta ja tehdä rikoksia "auttamisen" nojalla.
Eikö ne omaksunut hyviä psrannuksia
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä se alkanut urheilemaan ei prkle. Eikä se yks muuttunut kivaksi ei prkle. Eikä tullut absolutismia. Mites nyt kunnon ihmiset. Oletteko oikeasti puhtaalla omallatunnolla törkeistä rikoksista?
- Anonyymi
Ja ne taloudelliset tappiot, tahalliset sellaiset. Eikö ole vähän epäreilu ollut tuo kilpailu asetelma muutenkin. Olen tottunut että pitäisi olla vähän tasaväkisempi asetelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627