Nyt seisoo satojatuhansia länsiautoja Puten lätissä...Mm. Moskovassa 100 000 takia. Ei osia ei huoltoja. Mutta hätä ei ole tämän näköinen. Tesla korvataan Ugandalaisella sähköautolla. Mersun,bemarit ja Audit Intiasta tulevilla autoilla. Volvot ym iranilais autoilla... Ladan KOKO tuotanto ilman turvavöitä ja airbageja ja lämmityslaitteita,stereoita,takalasija peili lämmittimiä menee KOKO tuotanto. Kuolleiden örkkien omaisille... Täläistä Puten lätissä nykyään
Venäjällä uusia autoja:Intiasta,Iranista ja Ugandasta
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
100 00 takia pelkästään Moskovassa.. Puten Pietarissa myöskin ja..
- Anonyymi
Suomessa kansaa kyykytetään, maksetaan energiasta ylihintaa, trafi maksut on niin kovat ettei varaa enää autoilla... Huonosti menee meiillä Suomessa! Olen tämän huomannut.
Ja en usko tähän sotra propagandaan, en itäiseen enkä läntiseen. Kaikki valehtelevat.
Ainoa tosi on se, että Suomessa on inflaatio, energiakriisi, lama, massa-työttömyys.. ja Suomi velkaantuu jatkuvasti !! Lisäksi Suomesta ollaan tekemässä Ruotsin tapaista tuerbvatonta murjaanilandiaa. Terroristit ja raiskaajat kiertää nurkissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759