Tuki Ukrainan ologarkeille on nostanut euro alueen inflaation jo lähelle 11 prosenttia nousu jatkuu

Anonyymi-ap

Kalliiksi käy Suomelle Ukrainan sodan jatkaminen , Saksa vei jo Uniperin ja inflaatioprosentti lähes11%.
Sanna Marin on kyllä ryssinyt Suomen talouden kuralle , IMF on huomauttanut Suomea jo useita kertoja asiasta. Eka huomautus tuli suuren ja tarpeettoman koronapuhalluksen jälkeen kun Sanna Marin jakoi 34 miljardia euroa ilmaista rahaa etuoikeutetuille ja yrittäjille verovaroista.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhu sää, mää piän hevosta.

• Anonyymi

Aseellinen tuki ukrainalle on kuin pistäisi rahaa pankkiin korkeakorkoiselle tilille. Nyt maksaa mutta tulevaisuudessa tuo kaikki palautuu korkojen kanssa takaisin. Emme ole riippuvaisia idän diktatuurista millään tasolla tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Joo, toivon, että pian tulee aika, jolloin Venäjän kyberhyökkäys osataan torjua.

Tiedättekö, me ollaan suomalaisia, tolkun ihmisiä. Meidän mielestä Ukraina on valtio. Siellä asuu ukrainalaisia. Jotkut puhuu ukrainaa, jotkut venäjää. Niitten pitäis antaa rauhassa viljellä sitä rehevää mustan mullan maataan ja saada öljy- ja maakaasutulot Krimiltä. Ne itsenäistyi 1991. Maailma muutui silloin.

Me oltiin tyhmiä ja sinisilmäisiä, kun uskottiin yhteistyöhön Putinin Venäjän kanssa.
      Nyt me maksetaan siitä. Tuetaan Ukrainaa, autetaan kaikkia pakolaisia.
      Putin saa olla rauhassa, KUKAAN ei halua hyökätä Venäjälle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      144
      2365
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      396
      1435
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1101
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      85
      986
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      70
      918
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      66
      853
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      40
      783
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      66
      746
    9. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      79
      677
    Aihe