henki pitää olla oikea

Anonyymi-ap

1. Joh. 4:1

Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

hellarit kuvittelee, että Jeesuksen nimen hokeminen tarkoittaa oikeata uskoa

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helluntailaisten kokouksiin ei kannata mennä edes uteliaisuuttaan katselemaan, ei siellä ole mitään Jeesuksia koskaan käynytkään.

    • Anonyymi

      Jospa lukisit Raamatun ilmoituksesta, mistä Jeesuksen pyhät, uskovat, opetuslapset tunnistettiin.

      1 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
      2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
      ..
      13 Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
      14 ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat". ( Apt 9)

      20 Ja kohta hän saarnasi synagoogissa Jeesusta, julistaen, että hän on Jumalan Poika.
      21 Ja kaikki, jotka kuulivat, hämmästyivät ja sanoivat: "Eikö tämä ole se, joka Jerusalemissa tuhosi ne, jotka tätä nimeä avuksi huutavat? Ja eikö hän ole tullut tänne viedäksensä ne vangittuina ylipappien käsiin?" ( Apt 9)

      Joten, vastaappa rehellisesti, mistä uskovat tunnistettaan, kuten on tunnistettu jo alkuseurakunnan alusta lähtien?

      Mistä muuten Johanneksen todistuksen mukaan tunnistaa Jumalan Hengen?

      1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
      2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
      3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
      4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa. (1Joh 4)

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

      • Anonyymi

        Paavalin matkoilla ja Parhamin touhuilla ja hengellä ei ole mitään tekemistä keskenään.


    • Anonyymi

      Helluntailaisten kaato henki ilmestyi Amerikassa vasta 120 v. sitten.

      Jokainen järkevä ihminen käsittää, että nämä on helluntailaisia:

      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        >>>Jokainen järkevä ihminen käsittää, että nämä on helluntailaisia:<<<

        Jokainen järkevä ihminen käsittää, että valehtelet etkä ole perehtynyt
        aiheeseen. Jos olisit edes vähän perehtynyt asiaan ja jos sinulla olisi
        vähän Jumalan pelkoa, sinä et kirjoittelisi valheita ja herjasi Jumalaa
        ja Jumalan omia. Mitä ajattelet Jumalan sanovan ihmisestä, joka
        herjaa Hänen perhettään?


    • Anonyymi

      Jumalan pilkkaa sanoa, että Parhamissa oli Pyhä Henki, joka niitä tekoja teki sen miehen kautta.

      • Anonyymi

        Samaten sen saman Amerikan hengen "henkikasteen" saanut Gerhard Olsen-Smidt oli paholaisen hengen saanut mies. Perusti Suomeen 40 ens. seurakuntaa.
        Euroopan helluntaijohtajat kutsuivat häntä Suomen ainoaksi helluntaiapostoliksi.


    • Anonyymi

      Parhamissa oli Sodoman ja Gomorran henki ja siinä Gerhard Olsen-Smidt:issä, joka sen opin ja hengen sieltä toi Suomeen 1920-luvun alussa.

      • Anonyymi

        Luterilainen vauvakastettu parham-fani pelkäätkö että tapan lapsesi?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Helluntailaisilla hillunta on tullut upotuksen jälkeen.
        Se tarttuu ja villitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisilla hillunta on tullut upotuksen jälkeen.
        Se tarttuu ja villitsee.

        Siellä liha hytkyy ja silmät muljahtelevat päässä.


      • Anonyymi

        On tullut oltua helluntaiseurakunnassa kolkyt vuotta enkä ole
        koskaan ollut näkemässä enkä kokemassa tuollaista menoa
        yhdessäkään helluntaiseurakunnassa. Minua tuollainen meno
        vierastaa kovasti enkä tunne sitä omakseni.

        Mutta netistä löytää aihetta joka lähtöön, riippuen siitä mitä
        tahtoo esillä pitää. Minä puolestani tahdon ja pyrin pitämään
        esillä sitä oikeaa tietä ja oikeaa oppia.

        Vääristä teistä ei uskovan tarvitse tietää. Jumala ei ole käskenyt
        uskovan kiinnittää katsettaan ja mieltään vääriin teihin.
        Ja tämä on täysin ymmärrettävää jo käytännön syistä.

        Eksyneelle riittää tietää se YKSI oikea tie samon kuin uskovalle.
        Eksynytttä ei auta yhtään jos hänelle kerrotaan väärään vievät tiet.
        Ei hän ole niistä kiinnostunut. Eksyneelle riittää kun hänelle
        kerrotaan se oikea tie.

        Ps 86:6 "Ota, Herra, korviisi minun rukoukseni, tarkkaa minun anomiseni ääntä.
        86:7 Hätäni päivänä minä sinua avukseni huudan, sillä sinä vastaat minulle.
        86:8 Ei ole sinun vertaistasi, Herra, jumalien joukossa, eikä ole vertaa sinun töillesi.
        86:9 Kaikki kansat, jotka sinä tehnyt olet, tulevat ja kumartuvat sinun edessäsi, Herra, ja kunnioittavat sinun nimeäsi.
        86:10 Sillä sinä olet suuri ja teet ihmeitä, sinä ainoa olet Jumala.
        86:11 Neuvo minulle TIESI, Herra, että minä vaeltaisin sinun totuudessasi.
        Kiinnitä minun sydämeni SIIHEN YHTEEN, että minä sinun nimeäsi pelkäisin."

        Joh 14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.a mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut oltua helluntaiseurakunnassa kolkyt vuotta enkä ole
        koskaan ollut näkemässä enkä kokemassa tuollaista menoa
        yhdessäkään helluntaiseurakunnassa. Minua tuollainen meno
        vierastaa kovasti enkä tunne sitä omakseni.

        Mutta netistä löytää aihetta joka lähtöön, riippuen siitä mitä
        tahtoo esillä pitää. Minä puolestani tahdon ja pyrin pitämään
        esillä sitä oikeaa tietä ja oikeaa oppia.

        Vääristä teistä ei uskovan tarvitse tietää. Jumala ei ole käskenyt
        uskovan kiinnittää katsettaan ja mieltään vääriin teihin.
        Ja tämä on täysin ymmärrettävää jo käytännön syistä.

        Eksyneelle riittää tietää se YKSI oikea tie samon kuin uskovalle.
        Eksynytttä ei auta yhtään jos hänelle kerrotaan väärään vievät tiet.
        Ei hän ole niistä kiinnostunut. Eksyneelle riittää kun hänelle
        kerrotaan se oikea tie.

        Ps 86:6 "Ota, Herra, korviisi minun rukoukseni, tarkkaa minun anomiseni ääntä.
        86:7 Hätäni päivänä minä sinua avukseni huudan, sillä sinä vastaat minulle.
        86:8 Ei ole sinun vertaistasi, Herra, jumalien joukossa, eikä ole vertaa sinun töillesi.
        86:9 Kaikki kansat, jotka sinä tehnyt olet, tulevat ja kumartuvat sinun edessäsi, Herra, ja kunnioittavat sinun nimeäsi.
        86:10 Sillä sinä olet suuri ja teet ihmeitä, sinä ainoa olet Jumala.
        86:11 Neuvo minulle TIESI, Herra, että minä vaeltaisin sinun totuudessasi.
        Kiinnitä minun sydämeni SIIHEN YHTEEN, että minä sinun nimeäsi pelkäisin."

        Joh 14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.a mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

        Se kumpuaakin tuolla tummaihoisten keskuudessa, jotka ovat kokeneet orjuutta ja väkivaltaa. Siitä on tullut kuin varaventtiili heidän tilaisuuksiin. Mauri Viksten vuosikymmeniä sitten totesi, että kun siellä lähetyskentillä heitä ohjaa ja neuvoo, sitten kun kääntää seljän, meno on sitten senmukainen.
        Vaikeaa on savolaisena mennä mittailemaan toisten menoa, kun jatkuvasti täällä ollaan hautaamassa jopa Jumala alttareilla itkuvirsin ja valituksin, luullaan, että me itketään oikeata itkuvirttä ja Jumala on meidän valitusten keskellä riemuulisesti samanlainen.
        Täällä kylmässä, nälkämaan kansalla ei ole ilon sydäntä syntynyt elämään. Aina on pitänyt pelätä, että vauva on helvetissä, papit moittivat lapsivähyyttä, viholliset ryöstelevät paikat, ja mitä nyt historiamme yleensä kertoo. Ei meidän valituksen ylistyksestä millään saa parempaa, kertoohan se monen suu tälläkin palstalla, itkuikoilla ei iloa heru


        Halleluja! Veisatkaa Herralle uusi virsi: ylistysvirsi hänelle hurskasten seurakunnassa. Iloitkoon Israel tekijästänsä, Siionin lapset riemuitkoot kuninkaastaan. Ylistäkööt he karkeloiden hänen nimeänsä, soittakoot hänelle kiitosta vaskirummuilla ja kanteleilla. Sillä Herra on mielistynyt kansaansa, hän kaunistaa nöyrät pelastuksella. Iloitkoot hurskaat, veisaten hänen kunniaansa, riemuitkoot he vuoteissansa. Jumalan ylistys on heidän suussansa, ja heidän kädessään kaksiteräinen miekka, että he kostaisivat pakanoille, kurittaisivat kansakuntia, panisivat kahleisiin heidän kuninkaansa ja jalkarautoihin heidän ylhäisensä ja täyttäisivät heissä tuomion, joka on kirjoitettu. Tämä on kaikkien hänen hurskaittensa kunnia. Halleluja!
        (Psa 149:1-9)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kumpuaakin tuolla tummaihoisten keskuudessa, jotka ovat kokeneet orjuutta ja väkivaltaa. Siitä on tullut kuin varaventtiili heidän tilaisuuksiin. Mauri Viksten vuosikymmeniä sitten totesi, että kun siellä lähetyskentillä heitä ohjaa ja neuvoo, sitten kun kääntää seljän, meno on sitten senmukainen.
        Vaikeaa on savolaisena mennä mittailemaan toisten menoa, kun jatkuvasti täällä ollaan hautaamassa jopa Jumala alttareilla itkuvirsin ja valituksin, luullaan, että me itketään oikeata itkuvirttä ja Jumala on meidän valitusten keskellä riemuulisesti samanlainen.
        Täällä kylmässä, nälkämaan kansalla ei ole ilon sydäntä syntynyt elämään. Aina on pitänyt pelätä, että vauva on helvetissä, papit moittivat lapsivähyyttä, viholliset ryöstelevät paikat, ja mitä nyt historiamme yleensä kertoo. Ei meidän valituksen ylistyksestä millään saa parempaa, kertoohan se monen suu tälläkin palstalla, itkuikoilla ei iloa heru


        Halleluja! Veisatkaa Herralle uusi virsi: ylistysvirsi hänelle hurskasten seurakunnassa. Iloitkoon Israel tekijästänsä, Siionin lapset riemuitkoot kuninkaastaan. Ylistäkööt he karkeloiden hänen nimeänsä, soittakoot hänelle kiitosta vaskirummuilla ja kanteleilla. Sillä Herra on mielistynyt kansaansa, hän kaunistaa nöyrät pelastuksella. Iloitkoot hurskaat, veisaten hänen kunniaansa, riemuitkoot he vuoteissansa. Jumalan ylistys on heidän suussansa, ja heidän kädessään kaksiteräinen miekka, että he kostaisivat pakanoille, kurittaisivat kansakuntia, panisivat kahleisiin heidän kuninkaansa ja jalkarautoihin heidän ylhäisensä ja täyttäisivät heissä tuomion, joka on kirjoitettu. Tämä on kaikkien hänen hurskaittensa kunnia. Halleluja!
        (Psa 149:1-9)

        Halleluja! Ylistäkää Jumalaa hänen pyhäkössään, ylistäkää häntä hänen väkevyytensä taivaanvahvuuksissa. Ylistäkää häntä hänen voimallisista teoistansa, ylistäkää häntä, sillä hänen herrautensa on suuri. Ylistäkää häntä pasunan pauhulla, ylistäkää häntä harpuilla ja kanteleilla. Ylistäkää häntä vaskirummuilla ja karkelolla, ylistäkää häntä kielisoittimilla ja huiluilla. Ylistäkää häntä helisevillä kymbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla kymbaaleilla. Kaikki, joissa henki on, ylistäkää Herraa! Halleluja! (Psa 150:1-6)


        tässä on jytinää ja jyskettä. Ei kannata väinämöisten mennä taivaisiin, ei teillä hermo kestä. Parempi mennä helvettiin, siellä saa kiristellä hampaita ja itkeä sydämensä pohjalta ja siinäkin lämpöä riittää


    • Anonyymi

      Jeesuksen nimen hokeminen tarkoittaa oikeata uskoa /////

      Ymmärsiköhän aloittaja, mistä puhui? Uskovina olemme Kristuksen morsiamia ja Hän pukee morsiantaan jatkuvasti hääpukuun ja morsian on Ylkänsä järjestämiin häihinsä menossa.

      Tottakai morsian kertoo esiin sitä, että kuka on hänen Ylkänsä, se on pelastavan suun tunnustuksen viesti.

      Onko se sinulle aloittaja vieras asia? Tuntuu erittäin oudolle puheelle, jos on puheet tuonnäköistä, mikähän henki aloittajalla itsellä on?

      Joka puhuu Jeesuksesta, se nimi on tutkittu ja koeteltu ja sen varassa elää USKO, Ylösnousemususko.

      Minusta tuntuu, että olisiko nyt aloituksessa se väärän profeetan puheet, koska ei profetoikaan uskosta Ylkäänsä

      • Anonyymi

        Aloittajan puhe.
        henki pitää olla oikea
        Anonyymi-ap 2022-10-31 20:03:58

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        hellarit kuvittelee, että Jeesuksen nimen hokeminen tarkoittaa oikeata uskoa.....


        Aloituksessa vielä, että kirjoitetaan henki pienellä, se kertoo, että aloitus on ihmisen oma henki, ei Pyhä Henki -

        ts. kun Pyhä Henki kirkastaa Jeesusta, se näkyy morsiamen suun tunnustuksesta.
        Jeesus on ylkäni. Jota pelastettu rakastaa, siitä hän puhuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan puhe.
        henki pitää olla oikea
        Anonyymi-ap 2022-10-31 20:03:58

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        hellarit kuvittelee, että Jeesuksen nimen hokeminen tarkoittaa oikeata uskoa.....


        Aloituksessa vielä, että kirjoitetaan henki pienellä, se kertoo, että aloitus on ihmisen oma henki, ei Pyhä Henki -

        ts. kun Pyhä Henki kirkastaa Jeesusta, se näkyy morsiamen suun tunnustuksesta.
        Jeesus on ylkäni. Jota pelastettu rakastaa, siitä hän puhuu!

        Riivaajatkin tunnustaa Jeeuksen Jumalan pojaksi, vapisee, tärisee ja kaatuilee selälleen.

        Ihminen voi suullaan tunnustaa ihan mitä tahansa, eksyttääkseen, jos mahdollista valitut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riivaajatkin tunnustaa Jeeuksen Jumalan pojaksi, vapisee, tärisee ja kaatuilee selälleen.

        Ihminen voi suullaan tunnustaa ihan mitä tahansa, eksyttääkseen, jos mahdollista valitut.

        Sinäkään et taida tietää riivaajista mitään. Mene katsomaan, missä riivaa - kun 2010- vuoden jälkeen vauvakstetuille on tullut tilastopiikki. Suomessa kuolee huumeisiin Euroonan tilastoissa eniten porukkaa. Siellä on tärinää ja vapinaa ja perjantaipullon kanssa moni kaatuilee ojanpohjalle. Siinä moni tunnustaa, että minäkö uskoon, ei millään, mitähän se naapuriojassa kallekin sanoo, jos minä uskoon tulen.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuuden henki on todellakin villitsevevä kaatohenki, hurmoshenki, joka pistää kaatobileet käyntiin ja saa ihisen sekoilemaan hurostilassa. Tekee ihmisen riippuvaiseksi etsimään samoja huroskokemuksia. Pistää lahkorallin päälle..

      • Anonyymi

        Oikean Totuuden Hengen saanut ei koskaan janoa sitä lisää, sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla, jotta sitä oikeata henkeä pitäisi käydä kinuamassa lisää jostain lahkolaisten kokouksesta ihmisten käsistä,

        Villitsevä lahkohenki pistää ihmisen juoksemaan lahkoissa tankkaamassa lisää sitä kaatohenkeä ja etsimässä jatkuvasti mitä oudoimpia hurmoskokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikean Totuuden Hengen saanut ei koskaan janoa sitä lisää, sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla, jotta sitä oikeata henkeä pitäisi käydä kinuamassa lisää jostain lahkolaisten kokouksesta ihmisten käsistä,

        Villitsevä lahkohenki pistää ihmisen juoksemaan lahkoissa tankkaamassa lisää sitä kaatohenkeä ja etsimässä jatkuvasti mitä oudoimpia hurmoskokemuksia.

        No, sinun kirkossasihan Hengen voimat toimii, eli ihmisiä paranee, rukoilette ja riivaajahengen pakenevat monesta - profetoitte jne. Eli armolahjat toimii, --- oikein hyvä, kerrohan missä pääsee katsomaan Hengen toimintaa sinun hengellisessä kodissa, vai puhutko sinä vain pehmosia, kun mitään ei tapahdu


    • Anonyymi

      Minun nähdäkseni henget vuorottelevat nykyään. Aina on yhtä jännää mennä seurakuntaan ja seurata, mikähän henki tänään pääsee ääneen.

      • Anonyymi

        Pahat henget ottaa ensimmäisesi haltuun ihmisen äänielimet, ihmisen tunteet ja sielulliset piilevät voimat. Järjen ne lamauttaa ensimmäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahat henget ottaa ensimmäisesi haltuun ihmisen äänielimet, ihmisen tunteet ja sielulliset piilevät voimat. Järjen ne lamauttaa ensimmäiseksi.

        Juu, en tiedä, mitä tässä oikein odotellaan, kun uskovat ovat jo monet henget ja monet asiat todenneet epäraittiiksi, eikä tikkukaan silti värähdä asioiden muuttumiseksi.


    • Anonyymi

      Hurmoshenget koukuttaa ihmisen loputtamaan lahkoralliin ja etsimään aina vain lisää ja voimakkaampia lahkohengen aiheuttamia kokemuksia.

      Varma tapa päästä irti hellunailaisten harhahengistä on mennä oikeaan Kristilliseen kikkoon ehtoolliselle, niin Jeesus katkaiseen kaikki lahkohengen tekemät riippuvuudet.
      Se edellyttää syntisyyden tunnustamista ehtolliselle mennessä.

      • Anonyymi

        Kirkkoosiko sinä pakenet? Ja ryyppäämään ehtoollista ja olemaan niin uskonnollinen.
        Meillä hurmos johti siihen, että kun Helsigistä tultiin kotia, mentiin naapureihin vanhuksille tekemään talvella lumityöt, auttamaan siinä, missä apua tarvittiin ja vasta olikin sitä lahkohenkeä. Naapurin isännältä kun lähti ambulanssissa henki, niin sukulainen tuli kiittämään, että sai asua kotonaan loppuun asti. Tällaista lahkohenkeä täällä on ollut jo vuosia.
        Mutta, sieltä ehtollispöydästäsi ei ole näkynyt ketään apulaista, ovat vain ryyppäämässä syntiä, sitä perisyntiään anteeksi. Miksiköhän? Ehkä he tai te ette löytäneet Jeesusta lähipiiristä.
        Meilläpäin lahkolaisen silmissä Jeesuksen kasvot on sairaissa ja vanhuksissa, sekä heidän tarpeissaan. Ei tarvitse juosta tapanne mukaan kirkkoonne juomaan väkevää viiniä ja muottileipää


    • Anonyymi

      Helluntailaisuudessa kirkastetaan villitseviä hurmoshenkiä.

      • Anonyymi

        Ihana se hurmoshenki, kun talvella sataa lunta oikein kiivaasti ja tarvitaan hurmosta paljon, neljä pihaa oman lisäksi ja kolalle piti panna vauhtia. Välillä käytiin kotona vaihtamassa hikinen paita kuivaan. Uskotko, että oli kiitosmieleinen hurmos Kristuksessa. Oletko kokenut samaa?


    • Anonyymi

      Jeesukselta Kristillisessä kasteessa saatua Pyhää Henkeä ei tarvi koskaan kinuta lisää mistään kuolleitten haudoilta ja lahkosaarnaajien käsistä, kuten hellarit niitä omia villitseviä hurmoshenkiä käyvät tankkaamassa kuin bensaa automaatilta.

      • Anonyymi

        "Jumala ei jaa Henkeä mitalla"

        En minä sinua hylkää, enkä sinua jätä, sanoo Herra.

        Jumala vihaa hylkäämistä.

        Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun.


      • Anonyymi

        Nii, kristillisessä kasteessa on helvetillinen kidutusjumala, siinä sitä on pyhää henkeä, kun pappi kummin kanssa sitä jakaa älyttömälle. Kuolleitten haudat teillä kertoo, kummassa porukassa on herätys. Pappinne kyllä haudalla todistaa teille, ettei teillä olekaan ensimmäistä ylösnousemuspäivään vaan Jeesus herättääkin papin hiekkalapion työssä teidät viimeisenä päivänä ja sen olen ymmärtänyt kirjoituksista, että se on tuomion ylösnousemus.
        Sen tuli sitten hoitaa olkiukot, ja hieman kovempi, kuin bensamittarilla.


    • Anonyymi

      "hengellinen koti" = eristysselli johon eksytetty viedään...

      • Anonyymi

        2. Piet. 2:19

        ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Piet. 2:19

        ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.

        "älkää antako sitoa itseänne uudesti orjuuden ikeeseen"

        esim.viinan orjuus vaihtuu lahkolaisorjuuteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "älkää antako sitoa itseänne uudesti orjuuden ikeeseen"

        esim.viinan orjuus vaihtuu lahkolaisorjuuteen...

        viinan orjuus - vaihtuu... Niinkö? Siihenkö se vauvahenki - johtaa kasteen jälkeen, eli viinan orjuus. hyvä kun tunnustit.


    • Anonyymi

      Väärät lahko henget eivät aina edes valehtele, siksi moni erehtyy henkien suhteen, luulee kaikkia Jeesuksen nimeä todistavien henkiä oikeiksi. Jeesuksen nimen ja veren hokeminen pitäisi paremminkin saada hälytyskellojen soimaan. Ei Jeesuskaan itse halua, että hänet jatkuvasti kuvataan verisenä puoli alastomana kuolintoreissaan ristillä roikkumassa. "He kun jälleen ristiinnaulitsevan Jumalan Pojan ja häntä julkihäpäisevät."

      Ap. t. 16:17

      Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

      • Anonyymi

        Murhanhenki nauttii ja saa fiiliksia Jeesuksen kuolinkamppailusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhanhenki nauttii ja saa fiiliksia Jeesuksen kuolinkamppailusta.

        Murhien ja tappojen katselusta ja ajattelusta on Raamatussa varoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhien ja tappojen katselusta ja ajattelusta on Raamatussa varoitus.

        Hoos. 6:9

        Papit ovat kuin rosvojoukko, joka on asettunut väijyksiin. He tekevät murhia Sikemin tiellä, heidän tekonsa ovat iljettäviä!


      • Anonyymi

        Anonyymi kirjoitti 2022-11-01 12:48:02

        ymmärsiköhän ollenkaan mitä kirjoitti?

        Väärät lahko henget eivät aina edes valehtele, siksi moni erehtyy henkien suhteen, luulee kaikkia Jeesuksen nimeä todistavien henkiä oikeiksi. Jeesuksen nimen ja veren hokeminen pitäisi paremminkin saada hälytyskellojen soimaan. Ei Jeesuskaan itse halua, että hänet jatkuvasti kuvataan verisenä puoli alastomana kuolintoreissaan ristillä roikkumassa. "He kun jälleen ristiinnaulitsevan Jumalan Pojan ja häntä julkihäpäisevät."

        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"


        ////

        Meinaan, kun tämä Pyhä Henki viekin itse ihmisen Golgatan ristille tarkastelemaan asioita.
        Se on paras paikka nähdä omat työt, kun palstallakin jatkuvasti rakennatte ristejä, ruoskitte, syljette, kannatatte ristiä, sekä naulaatte ristille. Se on ihmisen lihallisen uskonnollisen ihmisen tapa tehdä sitä, mikä rikkoo Jumalan rakkauden lain.
        Eli pyrkii tappamaan sijaisuhria, uudelleen ja uudelleen. Tätä Pyhä Henki kirkastaa, ja ko. edellä kirjoittaja ei haluaisi, että se synti, mikä sydämessä perisyntinä pesii, siitä ei kerrottaisi. _Eli kerrottaisi sijaisuhrista, joka puhdistaa veren kautta ja vapauttaa.

        Miksi ei kerrottaisi, - siksi kun on pantu korvausopin pesuohjelma vauvakaste puhumaan muuta, ja ettei se paljastuisi alastomaksi keisarin olemukseksi.
        Siksi kirjoitit ja hyvin paljastit paikan, millä seisot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhien ja tappojen katselusta ja ajattelusta on Raamatussa varoitus.

        Eri asia on se, mitä varten Pyhä Henki viekin ristiä katsomaan. Sieltä löydättekin itsenne ristinrakentajan työpajasta - kovasti tekemässä ristejä.
        Jeesuksen surma on ihmisen tahto hävitää Jumalan rakkauden lain merkityksen ajasta.


    • Anonyymi

      Juu, aina sitä vaan kuulee kokouksissa yhä uudelleen samaa mantraa: "Kyllä oli Pyhä Henki taas väkevästi läsnä", vaikka Pyhä Henki on aina paikalla, kun uskovia on paikalla. Oli väkevää tai ei.

      • Anonyymi

        Valheen henki yrittää luokitella ihmisiä ja uskotella, että nyt sitä henkeä pitäisi käydä hakemassa lisää vaikka jonkun kuuluisan lahkosaarnaajan käsien alle menemällä.
        Sillä sitä sirkusta pyöritetään. Show must go on.


      • Anonyymi

        Muistat kai raamatusta, että Jumala ei pystynyt epäuskon takia toimimaan, eli siellä taisi olla teitinlainen vauvavalelu uskonto estämässä Jumalantyötä..

        Mutta, muistakaa, että Jerusalemissa on jo vuosia sitten pyyhkästy jalat kynnyksellänne ja kääntyneet pakanuutenne takia pois. Ja nyt te toimitte vain omin voimin ja toimin, sekä kannatte oman vastuunne. Pyhässäkin julistatte omin sanoin tuomon yllenne - Herran päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheen henki yrittää luokitella ihmisiä ja uskotella, että nyt sitä henkeä pitäisi käydä hakemassa lisää vaikka jonkun kuuluisan lahkosaarnaajan käsien alle menemällä.
        Sillä sitä sirkusta pyöritetään. Show must go on.

        Siksipä marttilahkosaarnaajan tupaan ei kinnosta tullakaan, kun siellä edelleen on lahkoistunutta väkeä orjapuku päällä puhumassa vanhoja tarinoitaan ja jorinoitaan.


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan syntinen ihminen puhdistetaan synneistä ja puhdas ihminen kruunataan Jeesuksen morsiameksi Kristillisessä kasteessa. (ei lahkokasteissa)

    • Anonyymi

      Jeesus käski rukoilemaan Isää, ei itseään.

      Jeesus käski kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

      Jeesus ei ole enää taivaassa Jeesus niminen, vaan hänellä on uusi nimi mikä paljastetaan kun Jeesus tulee takaisin maan päälle.

      • Anonyymi

        Saatana varasti Jeesuksen nimen kun Jeesus nousi ja meni taivaaseen.


    • Anonyymi

      Parhamin lahkohengellä ja opeilla ei ole mitään tekemistä Raamatun kertomusten kanssa.
      Helluntailaisuus on jumalattomien miesten perustama uskonlahko Amerikassa, josta sitä alettiin tuota tänne Suomeen 1920-luvulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe