Ei tarvinnut Bidenin montaakaan miljoonaa käyttää kun natsismi taas roihahti itäeurooppalaisissa kaalimaissa. Läpi historian kerran toisensa jälkeen nähdään miten europpa-typeryys tiivistyy ja sodalla rikastatujat ottavat verisen saaliinsa.
Taas tuli todistettua että Venäjä tarvisee turvavyöhykkeen
4
643
Vastaukset
- Anonyymi
Natsi istuu Kremlissä!
- Anonyymi
Niinhän se teki. Venäjä voisi suojata maailman natseilta perustamalla tuhannen kilometrin levyisen demilitarisoidun suojavyöhykkeen rajojensa sisäpuolelle, mistä natseja ei päästettäisi ulos.
- Anonyymi
Samaa mieltä olen, laaja demilitarisoitu suojavyöhyke tarviraan Venäjän alueen sisäpuolelle rajojen viereen!
- Anonyymi
Venäjää hallitsee fasistinen kansallissosialismi, kuten Saksassa ennen toista maailmansotaa. Hallintotapa on sama ja samantapainen on ollut naapurikansojen valloitusyritykset. Demilitarisoitu suojavyöhyke Euroopan ja Venäjän välillä voisi lieventää jännityksiä Euroopassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984