Seurakunta uutisia
Kesko, tekee ennätystuloksen, viivan alle 3 miljoona joka päivä= kansa kärsii kalliista ruuasta, alkutuottajat kärsivät tuotantokustannusten hirveistä hinnoista.
Neste, tekee hullun hyvää tulosta, ennätysten vuosi, jälleen kerran= ilmiset kärsivät karmeista polttoaineiden hinnoista.
UPM emme koskaan ole saaneet näin hyvin rahaa, joka vuosi kymmenvuoden aikana ollemme tehneet ennätystuloksen mutta tämä vuosi on kaikkein paras.= on niin tiukkaa ettemme pysty palkkoja juurikaan nostamaan..olkaa lakossa vaikka ikuisuuteen ,ei vaikuta meidän tulokseen,....
Helen, teemme erittäin hyvää tulosta, globaali tilanne vaan sellanen että on pakko nostaa 60% sähkön hintaa. = ihmiset palelevat asunnoissa jos vielä jollain on asuntoa.
OP, ja Nordea, pankki ja vakuutussektorin ovat tehneet erittäin hyvää tulosta, olemme ylpeitä yhtiöiden kehityksestä= Meidän on pakko nostaa korkoja, jälleen vedotaan maailman tilanteeseen .. ihmisten korkomenot karanneet lapasesta tulee pankkimiehet ja osakekirjoihin vaihdetaan nimet.
Jatkakaa tarinoita... näitä löytyy vaikka kuinka.
Opro ja hänen iso seurakunta vaativat naama virneessä edelleen toiminnoille valtion tukea, emme selvitä tästä kriisistä ilman...no tämä riittää nyt hetkeksi kun valtio ojentaa 2milj .".toimintatukea"
Suuri puhallus menossa
6
319
Vastaukset 6
- Anonyymi
nyt meni faktat päin seiniä
- Anonyymi
Jopa "luihu Lintala" oli huolissaan siis todella;-D hintaryöstöstä sodan avulla, Lintilä kuitenkin käytönössä on nettohyötyjien puhemies ja uskomattoman monikasvoinen aina kädet syvällä taskuissa ja pokeri on kuin ravimiehellä, ensin rahastettiin valtion kirstusta kansalta koronalla kai minkä ilkesi, sitten tyyppi julisti meidän olevan sodassa, ja niinpä rahastetaan sillä, vtu miten ryöhkeitä näistä on tullutkaan saatanan kultafasaanien kerho valheineen;-D mutta läpi näkyy jo..
- Anonyymi
ei vttu, vaihdan lidliin, siellä ei käytetä sotaa tekosyynä hintojen moninkertaiseen törkeään nostoon.
- Anonyymi
Totta suuri puhallus on menossa sähköyhtiötkin tekee ennätystulosta samoin kaupat. Ahneus pääsi valtaan ja johdon palkat pilvissä.
- Anonyymi
Eihän tämä nyt niin uutta ja ennennäkemätöntä ole.... " katso hinnnnntaaa .." ne lauloivat ennenkin markeiteissa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11751835/vielako-muistat-hinnannostajia-
- Anonyymi
Ei tehä tästä spektaakkelia, mutta Suomeakin johtaa samat globalisti satanistit kuin useimpia muitakin länsimaita.
Valitettavastsi hommaan kuuluu kaiken varallisuuden siirto maailmanhallitukselle. Yllättävän paljon tästä aikaansaamastamme konkurssiläävästä vielä irtoaa, mutta kohta kyllä loppuu ja sitten great resetiä päälle kuten Klasu setä sanoo.😷
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25858Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää68845- 162832
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38602- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437