Miksi Hanko ei ota samakaltaista kasvustrategiaa käyttöön kuin Kauniainen https://www.lansivayla.fi/paikalliset/5384483
Hankolaisten hyvinvointi ja palvelut saataisiin nousemaan, kun kasvutavoitteet (jotka eivät ole toteutuneet, mutta joista on aiheutunut kustannuksia) tyrehdytettäisiin ja olemassa olevia tuottoja (Hangon Satama) alettaisiin käyttää kunnallisveronsa maksavien hyväksi. Ensimmäisenä kehittämiskohteena saisi olla paljon kaivattu uimahalli.
Hallittu kasvustrategia Hankoon
Anonyymi-ap
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
...uimahalliin tulee myös terapia-allas ja esteetön liikkuminen on huomioitu.
- Anonyymi
Totta töriset, Hangossakin alkaa tonttimaasta jo loppua. Ja eikös useimmat tontit mene kesähankolaisille kakkosasunnoiksi, tehotontahan se on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669