https://www.adressit.com/kurun_yhtenaiskoulun_oppilaille_on_jarjestettava_vaistotilat_viipymatta_kuruun_on_rakennettava_nopealla_aikataululla_uusi_pysyva_yhtenaiskoulu
En ymmärrä miksi näistä asioista tehdään niin hankalia tässä kunnassa,tästäkin ASIASTA.
Kiitoksena saamme sairaita lapsia kotiin.
Hävettää olla YLÖJÄRVELÄINEN
13
1253
Vastaukset
- Anonyymi
ei täälä ole pakko asua .voi vapaasti muuttaa paikkaan missä ei tarvi hävetä
- Anonyymi
Sitähän tässä on yritettykkin,mutta ei tässä kylässä saa edes asuntoaan kaupaksi kun on niin lapsiystävällinen paikkakunta.
- Anonyymi
Ylöjärvellä on tenupäisiä virkamiehiä ja päättäjiä. Jotku pitempään päänsä hauduttaneet äänestää näitä.
- Anonyymi
Minua hävettäisi olla Ylöjärviläinen virkamies.
- Anonyymi
Ylöjärvellä Pride-kulkuetta??
- Anonyymi
Kepu pettää aina.
- Anonyymi
Minua hävettäsi olla ylöjärviläinen kusipäinen virkamies. Niitä nimittäin on ylöjärvellä.
- Anonyymi
täälä on kyllä niitä jotka asuu ylöjärvellä mut jos kysytään sanovat aina asuvansa tampereella kummaa porukkaa.esim tää auri kananen joku siivousämmä.asuu siivikkalas mut mainitsee aina että tampereella .sit oli tapola. vaikka tontti rajoittuu tampereeseen on talo ylöjärvellä.ja tää miss pieksämäki karim joka valehtelee ammatikseen .asuu ylöjärvellä mut aina muka tampereella.ajelee välillä rahoitusyhtiön autolla jota lehdes väittää omakseen.no ei ihme ku on seropi.sit on autoliike teivon risteyksessä joka on kans muka tampereella.onkohan ylöjärven juomavedessä jotain mikä pistää puhuun paskaa.
- Anonyymi
Minua hävettäisi jos olisin tullut töihin ylöjärven kaupungille ja olisin jakanut pillua niin jäädä melko pian äitiyslomalle.
- Anonyymi
naapuri sanoi että sen koirakin häpee kun joutuu oleen ylöjärvellä .lapsista puhumattakaan
- Anonyymi
Varo verkkosukkia Mattia he he!!!
- Anonyymi
Sähköradassa havaitun vian vuoksi junaliikenne on keskeytynyt Tampereen ja Seinäjoen välillä, kertoo Fintraffic Rataliikennekeskus.
Korjauksen arvioitiin valmistuvan kello 14 mennessä. Uusi arvio on, että korjaus valmistuu kello 15 mennessä.
– Se on nyt tämän hetken näkemys asiaan. Linja-asemilla olevat junat joutuvat vielä odottamaan, ei ole muuta vaihtoehtoa, Rataliikennekeskuksesta kerrotaan.
Varsinainen vika havaittiin kello 10 aikoihin.
Liian suppea rautatie. - Anonyymi
pienikyrpäsyys pahassa yvillä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253