"Trollaaminen ja valeuutiset ovat tämän päivän keino vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin harhaan johtavasti. Tällainen toiminta on tullut jäädäkseen ja lisääntyy entisestään vaalien lähestyessä."
Näin on Hjalliksen ryhmän käsikirjoittaja esittänyt ja Hjallis sen allekirjoittanut.
Meille taviksilla tulee toki mieleen että mistä saamme niitä oikeita uutisia? YLE, HS,IL- ja IS ovat jääneet usein kiinni valeuutisten levittämisistä. Vaikka ne on todistettu valeiksi korjauksia ei ole tullut.
Lisäksi videollaan Hjallis toivoo että nimimerkkien takaa kirjoittelu suitsittaisiin sosiaalisessa mediassa.
Näin toimitaan mm. Kiinassa jossa väärän mielipiteen lausunut vangitaan ja ja jos ei ole pakkotyöleirikykyinen teloitetaan.
Hjallis siis toivoo ankaria valvontakeinoja viranomaisille. Katsokaa itse videonsa:
https://www.youtube.com?v=8r5SIRichT0
Trolli sängyn alla..?
4
193
Vastaukset
- Anonyymi
Totuus ei tule ainakaan hjalliksen pajasta. Silkkaa tyhjänjauhamista ja öyhöttämistä jutut. Luulisi porhopersuksi tätä venäjän ystävää ja persuihin kuuluisikin. Turha äijä.
- Anonyymi
jokaisessa aatteessa voi olla vaaranmerkkejä ei katso aina aatteeseen etä onko kysseessä äärioikeisto tai kommunismiaate vaan muissaki puolueis voi olla vaaraelementtejä olemassa. Toki näinki, mut toki maailman historia osoittaa myös 100% faktat että mitkä puolueet on aiheuttaneet eniten päänvaivaa eri maissa ja ne on kommunismi ja kansallismielinen nationalismi (toiselta nimeltään ääroikeisto). se joka ihan tosissaan fanittaa sitä että heikkoja saa kiusata, niin semmosen ihmisen täytyy olla paha!
- Anonyymi
en osaa sanoa 100% faktaa liike nyt puolueesta ja hjalliksesta koska ei oo koskaan olleet ykköspuolueena ja ei oo saaneet näin ollen omia ideoitaan käytäntöön, mut mä vähän pahaa pelkään että kysseessä voi olla melko raju ja nuiva puolue/poliitikko.
- Anonyymi
Petterinpää digitolpan nupissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4ee74bf5-d1c1-4200-a6c7-0c0d9b55b7a3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1608386KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4447494Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543580Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään522654- 1262026
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv382021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540