Lähes takuuvarmasti ensi talvi tuo sellaiset energiakustannukset meidän maksettaviksi, että on pakko säästää vähän joka asiassa.
Nyt kannattaa vapauttaa itsensä tuon armottoman byrokraattisen laitoksen, kirkon, rahoittamisesta! Siinä säästyy monta satasta, keskimäärin yli 300€ per nuppi per vuosi, joissakin tapauksissa yli 1 000€/nuppi/vuosi!!!
Kuinka usein tarvitsette kirkon palveluksia?
Hautaankin pääsee ihan samaan hintaa, kuuluu kirkkoon tai ei.
Ensi talvi on taloudellisesti vaikea
7
119
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se iste Putinin pirulainen asialla nyt? Tuo joka on jo pari kuukautta spämmännyt näitä uutisryhmiä kirkosta eroamista suosittelemalla. Samalla viittaa Ukrainan sodan aiheuttamiin rahan menoihin.
Onhan monta muutakin rahanmenoa jatkuvasti, ja talouslamaa ja kovia talvia. Jokainen osaa itse arvioida minne rahansa laittavat. Ei tämä mikään niin super-erikoinen tapaus nyt ole.
Oman kirkossa pysymisen / eroamisen ratkoin jo parikymmentä vuotta sitten. Ihan itse sain asian järkeiltyä ja hoidettua. Ilman Putin-sedän Moskovasta tulevaa neuvontaakin. - Anonyymi
On kai se tietenkin jos salaisesti härnäämänne hakkerikin kärähti.
- Anonyymi
Lähestyn kauhajoen moottoritietä selvinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hieno homma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kristiinasta tulossa
- Anonyymi
Lisäksi vielä tällainen uhka.
Turvallisuuslähde: Sabotaasi energialaitoksiin mahdollinen
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009170452.html - Anonyymi
Ap entäpä kun suunnittelen broileria kinkukseni ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177