Jos 90% muovisäkeistä on harhamiinoja ja 10% sisältää oikeita miinoja, on vaikea ajaa miinojen ohi tai ampua niitä.
Säkkiin risuja pullistamaan muoto ja kiviä tai maata painolastiksi. Kaukaa ei näe missä säkeissä on oikea telamiina.
Harmaa on paras väri asfalttia vasten.
Osa "miinoituksista" voi olla pelkkiä harhasäkkejä koska se ei vaadi erityistä varastointia ja armeijan logistiikkaa. Ketkä tahansa siviilit voi laittaa harhamaaleja tielle armeijan ohjauksessa. Estettä ihmettelemään pysähtynyttä tankkia on helpompi ampua ohjuksella tai singolla.
Toinen vaihtoehto joissain tilanteissa voi olla litteä lautasmainen (reunat 45...20 asteen kulmassa) harmaa miina jota on hankala hahmottaa nopeasti ajavasta tankista. Siis ulkonäkö muistuttaa ylösalaisin laitettua lautasta ja TNT ulottuu vinoihin reunoihin. Pintamateriaalin pitäisi mielellään olla sellaista että jos tie on tumma vedestä niin miinakin on tumma. Joissain tilanteissa lennokki voi tuoda miinan tielle.
Jos laittaa maalla täytetyn muovikassin roikkumaan tien päälle narusta, se näyttää kummalliselta miinalta. Joissain kohdissa siinä voi oikeasti olla ontelopanos joka laukeaa alaviistoon kosketuksesta, magneettikentästä tai muuten. Jos roikkumiina on tarpeeksi korkealla, omat tankit voi kulkea alta valikoidusti kun miinan sensori saa energiansa kaapelin kautta tien sivussa olevasta patterista.
Asfaltille laitetut telamiinat muovisäkissä risujen kanssa + harhasäkit
Anonyymi-ap
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
Paras miina jälkaväen jotospolulle on tuore lehmänpaska kasa. Niitä taajaan laitettuna saa sotilaat kaatumaan ja jotos pysähtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151439- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171066Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754