Luultavasti sama valkoisen Teslan omistaja ajaa aina aamuisin Tampereelta Lempäälää kohden. Moottoritiellä vauhti on aina enemmän kuin laki sallii, nytkin talvinopeusaikana reilusti toistasataa. Ja lisäksi vielä koko ajan vasenta kaistaa, vaikka ulommalla kaistallakaan ollut autoja. Luulee omistavansa koko motarin.
Olen Tesla-kuski - en piittaa säännöistä
44
488
Vastaukset
- Anonyymi
Kateus, kateus.......
- Anonyymi
Miksi olisin kateellinen jonkun asennevammalle? En halua asennevammaa itselleni.
- Anonyymi
Ja kokaiini pöllyää. Hyvä kun ulos näkee.
- Anonyymi
Ette kai luule että rikkaat noudattaa samoja sääntöjä kuin köyhät
- Anonyymi
Tesla on taatusti jonkun firman jolla leuhkitaan. Harvoin oma.
- Anonyymi
On tutkittu että rikkaat ihmiset käyttäytyvät huomattavasti röyhkeämmin kuin köyhät. Liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu, huijaaminen ja karkin varastaminen lapsilta on huomattavasti yleisempää rikkaiden kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tutkittu että rikkaat ihmiset käyttäytyvät huomattavasti röyhkeämmin kuin köyhät. Liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu, huijaaminen ja karkin varastaminen lapsilta on huomattavasti yleisempää rikkaiden kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa.
Kallis auto saattaa kertoa varallisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallis auto saattaa kertoa varallisuudesta.
Suomessa se kertoo yleensä ylivelkaantuneesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa velat lassketaan varallisuudeksi (Sannamariinin varallisuus 700000 euroa velkaa, päivän uutinen is)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää, että uskoo olevansa rikas, niin tutkimuksessa paljastunut tieto saattaa vaikuttaa. Rikkaus tai rikkauden tunto vaikuttaa ihmisen mul,kkuusasteeseen. Mitä rikkaampi on tai rikkaammaksi itsensä tuntee, niin sitä itsekeskeisemmäksi mul,kuksi ihminen muuttuu.
- Anonyymi
Hajoo foorttikuski hajoo!!
- Anonyymi
aja perässä jos ei 200 ylitä 🤣
- Anonyymi
moottoritiellä on kaksi kaistaa on hitaille ja nopeille , mutta älä tee sitä virhettä että jäät jurraamaan ohituskaistalle hiljaista vauhtia 😠
- Anonyymi
Suomalaisilla ainoa leuhkimisen aihe on että saa rikkoa nopeusrajoituksia. Heikko itsetunto kun ei muulla tavalla voi päteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisilla ainoa leuhkimisen aihe on että saa rikkoa nopeusrajoituksia. Heikko itsetunto kun ei muulla tavalla voi päteä.
jos normi nopeutta ajaa GPS eli vakionopeudensäätimellä tai 3km/h yli niin ei haittaa
Muuten mennään aina ohi koska ei voi retardien perseessä ajaa , yleensä kortin lääkärille menettävä mummo tai pappa ohjaimissa 🤣 kun ohittaessa vilkaisee . - Anonyymi
Entä jos kaksi autoa ajaa vierekäin suurinta sallittua nopeutta, mitäs sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos kaksi autoa ajaa vierekäin suurinta sallittua nopeutta, mitäs sitten?
Itseasiassa nopeinten etenee suurin määrä autoja siten , että moottoritiellä on kumpikin kaista täynnä ja ajavat suurinta sallittua nopeutta niin minä tekisin , en tiedä mitä laki sanoo , mutta jos sellainen on kiellettyä niin ihan paska laki 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa nopeinten etenee suurin määrä autoja siten , että moottoritiellä on kumpikin kaista täynnä ja ajavat suurinta sallittua nopeutta niin minä tekisin , en tiedä mitä laki sanoo , mutta jos sellainen on kiellettyä niin ihan paska laki 🤣
Niin. Lakiahan ei tarvitse noudattaa. Tosin poliisi silloin tällöin muistuttaa lain olemassaolosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Lakiahan ei tarvitse noudattaa. Tosin poliisi silloin tällöin muistuttaa lain olemassaolosta.
kehitysvammaisten säätämistä laeista ei tarvitse piitata , koska ei huvita odottaa 50v että muuttavat lain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakihan koskee vain köyhiä. Rikkaat voivat tehdä mitä haluavat. Tuomarithan ovat vapaamuurareita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei tarvitse muka lakia noudattaa? Tietenkin yhteiskunnan lakeja tulee noudattaa. Tieliikennelakia, eli liikennesääntöjä tulee noudattaa. Ne ovat pelisäännöt sille, miten liikenteessä toimitaan. Jos tekee mitä huvittaa, niin muut eivät tiedä mitä se toinen aikoo ja se vasta vaarallista on.
- Anonyymi
Molemmilla kaistalla on sama nopeusrajoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä.
- Anonyymi
Vasemmalla kaistalla pätee sama rajoitus kuin oikeanpuoleisellakin.
- Anonyymi
Vain retardit ajaa nopeusrajoitusten mukaan.
- Anonyymi
Asennevammaiset vajakit eivät takuulla edes tiedä, miksi liikennesääntöjä ja nopeusrajoituksia tulee noudattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asennevammaiset vajakit eivät takuulla edes tiedä, miksi liikennesääntöjä ja nopeusrajoituksia tulee noudattaa.
jos on puskaa mutkassa niin se leikataan näkyvyyden parantamiseksi , ei laiteta pätkää 60 km/h nopeusaluetta ja kameraa siihen 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos on puskaa mutkassa niin se leikataan näkyvyyden parantamiseksi , ei laiteta pätkää 60 km/h nopeusaluetta ja kameraa siihen 😠
Jos puskaa ei leikata, niin ajoneuvon kuljettaja pitää tehdä toimenpiteitä ajonsa ja nopeutensa suhteen, oli paikassa kameraa tai ei.
- Anonyymi
No nyt oli avaus. Kateus on rumaa, mutta niin yleistä Toyotakuskeilla.
- Anonyymi
Tojotakuskit imee aina jonkun munaa levähdyspaikoilla. Olemme pelänneet vaimon ja lasten kanssa aina kun nähty näitä.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika. Tojokuskin alemmuudentunne aiheutti tuollaisen purkauksen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että liikennesääntöjen noudattamisesta tässä puhuttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotakuskit imee aina jonkun munaa levähdyspaikoilla. Olemme pelänneet vaimon ja lasten kanssa aina kun nähty näitä.
Olen törmännyt myös tähän ilmiöön. Viimeksi aamulla kolmenkulman kohdilla.
- Anonyymi
Mikä kateus?! Miksi joku olisi kateellinen asennevammaiselle kuskille, joka on kyvytön noudattamaan tieliikennelakia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kateus?! Miksi joku olisi kateellinen asennevammaiselle kuskille, joka on kyvytön noudattamaan tieliikennelakia?
Jos joku ajaa väsyneella, hajuttomalla ja mauttomalla Toyota Corollalla,
ketään ei kiinnosta nopeutensa.................
Kyllä se kateus nostaa päätään ja piste. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku ajaa väsyneella, hajuttomalla ja mauttomalla Toyota Corollalla,
ketään ei kiinnosta nopeutensa.................
Kyllä se kateus nostaa päätään ja piste.Heh... "Premium" auton kuski varmaan uskottelee itselleen tuollaista. Totuus on, että moniakaan ei kiinnostaa jonkun kalliilla pankkilainalla hankkima pirssi.
- Anonyymi
Kateus katosi jo 70-luvulla.
- Anonyymi
onko suomessa muuten vielä kellään sitä plaid mallia ?
- Anonyymi
Kyllähän sitä riittää kyttäämistä,
täytyy kuitenkin muistaa ,
täällä ole edes oikein autoja,
saati ruuhkia, - Anonyymi
Miksi tesla kuski vie latauspaikan mu mutta ei kytkeä autoa lataukseen. ? Eilen viimeksi Iso omenassa taas musta tesla ja latausasemassa vihreä valo ? Toinen konalan ruuvitukun edessä sama homma. Appi näyttää että latausasema on vapaa mutta siinä dynottaa testa. Voisiko joku tesla kuski hieman avata tätä toimintaa ?? Jos ei ole rahaa ladata niin miksi edes kytkeä sitä johtoa. Jättäisi suoraan even eteen tai inva paikalle.
- Anonyymi
Mielestäni sähköautoilla saa ajaa lujempaa kuin polttomoottoriautolla.
- Anonyymi
Mielipide ei lopulta merkitse mitään.
- Anonyymi
Kaikkien suomen isojen kaupunkien välille motarit ja nopeus rajoitus 150km/h
- Anonyymi
Rikkaat varastavat ja huijaavat
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2012022815262150- Anonyymi
No niin. Kun on massia paksusti plakkarissa, niin sakotkaan eivät tunnu missään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006