Kananmunanviskojat

Anonyymi-ap

Kenenkäs pentuja ne kananmunia ihmisten seiniin viskovat pikku terroristinilkit ovat? Kyllä on kakaroilla mainio kotikasvatus kun tuollaista tulee mieleen touhuta.
Saaneeko kotiväki nämä tirrit järjestykseen, vai pitääkö naapurin setien antaa selkään?

7

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Annahan prkkle kun tietää ja kiinni saan......

• Anonyymi

Kato anna monta kiloa Suomen sokeria kilon pusseissa a`80 snt.Varmaan saavat tyydytyksen makean nälkäänsä ja tulee halvaksi.Miksi ostaa kalliita karkkeja ? Siinä on 'äidillekin viemistä kun kakarat tulee kymmenen sokerikilon kanssa kotia.Kaikille yhtä halpaa.Äiti voi sitten LEIPOA niin paljon makeaa kuin itse vain voi mielikuvituksellaan ajatella pitkin vuotta.Itse antaisin pentulaumalle kilon sokeria makean himoonsa.

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta nämä amerikkalaiset apinalaumat yhtään pätkän vertaa.Täysin tolloa "karkki vai kepponen"-hullutusta.Miten voi ihmiset ollakin noin tyhmiä ?Naurettavaa ! Eikä siinä vielä kaikki !

• Anonyymi

Vielä näille sokeria, kiljua tekevät kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä näille sokeria, kiljua tekevät kuitenkin.

Osaavat sentään jotain vielä ?

• Anonyymi

Perseestä,mutta joillakin se ainoa mikä antaa sävelen.

• Anonyymi

Eikö muka kellään ole tietoa kenen pentuja ne viskojat on?
      Kuvat ja nimet lehteen ja remmiä niin että kus tippuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      43
      2158
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      22
      1980
    3. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      63
      1551
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      188
      1519
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      77
      1310
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1251
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      20
      1116
    8. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      12
      1098
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      20
      1064
    10. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      63
      974
    Aihe