Kenenkäs pentuja ne kananmunia ihmisten seiniin viskovat pikku terroristinilkit ovat? Kyllä on kakaroilla mainio kotikasvatus kun tuollaista tulee mieleen touhuta.
Saaneeko kotiväki nämä tirrit järjestykseen, vai pitääkö naapurin setien antaa selkään?
Kananmunanviskojat
7
277
Vastaukset
- Anonyymi
Annahan prkkle kun tietää ja kiinni saan......
- Anonyymi
Kato anna monta kiloa Suomen sokeria kilon pusseissa a`80 snt.Varmaan saavat tyydytyksen makean nälkäänsä ja tulee halvaksi.Miksi ostaa kalliita karkkeja ? Siinä on 'äidillekin viemistä kun kakarat tulee kymmenen sokerikilon kanssa kotia.Kaikille yhtä halpaa.Äiti voi sitten LEIPOA niin paljon makeaa kuin itse vain voi mielikuvituksellaan ajatella pitkin vuotta.Itse antaisin pentulaumalle kilon sokeria makean himoonsa.
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta nämä amerikkalaiset apinalaumat yhtään pätkän vertaa.Täysin tolloa "karkki vai kepponen"-hullutusta.Miten voi ihmiset ollakin noin tyhmiä ?Naurettavaa ! Eikä siinä vielä kaikki !
- Anonyymi
Vielä näille sokeria, kiljua tekevät kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä näille sokeria, kiljua tekevät kuitenkin.
Osaavat sentään jotain vielä ?
- Anonyymi
Perseestä,mutta joillakin se ainoa mikä antaa sävelen.
- Anonyymi
Eikö muka kellään ole tietoa kenen pentuja ne viskojat on?
Kuvat ja nimet lehteen ja remmiä niin että kus tippuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16411531- 288142
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.566024Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664987- 214757
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai394394Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014285- 1013652
- 803290
- 481791