Minä olen rakauden sateenkaari hipsis häpsis lapsi enkä ymmärrä venäjän tuomaa pimeyttä maailmaa. Aivan kuin siskoni Amidalan jota raksasta seksuaalisesti, mutta se on ihan okei koska LGBTQ, sanoi minulle ja minä uskoin että Putin in itse Darth Vader. Kerran myös valon lapsi, mutta kasvoi aikuiseksi ja meni piemälle puolelle. Se Darkside kuten ne kundit laulaa siinä Suomen euroviisubiisissä kuin pimeallä puolella olemisessa olisi joitain suurempaa glamouria.
Venäjä tuo pimeyden valoisaan sateenkaarimaailmaani
20
197
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpäs on traagista
- Anonyymi
Tässä on tällainen suomalainen älykkö
- Anonyymi
Minulla on ihan samanlaisia tunteita kuin sinulla. Tunnen häiriötä voimassa
- Anonyymi
Voima olkoon kanssasi Frodo
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Venäjää! yhyy venäjää!!
- Anonyymi
Muuttakaamme joukolla Ahvenanmaalle. Näytämme venäjälle, että meilläkin on oikeus soudella ja surfailla samassa saaristossa, missä hekin surffailevat!
Siellä on mannermaalaisten sateenkaaren pää!- Anonyymi
Noin ne Ukrainalaiset juuri meinasivat Krimille muuttaa ja puhdistaa Krimin alkuasukkaat
- Anonyymi
Se on väärin. Se on valtava vääryys
- Anonyymi
No jos ei sulla oo muita lahjoja, niin ainakin on empatian lahja
- Anonyymi
Putleri on Darth Vader! Herätkää ja tulkaa ulos kaapista!
- Anonyymi
Älä pelkää. Frodo vie sormuksen kuolontähden ytimeen
- Anonyymi
Venäjä mene pois mun pään sisältäni!!!
- Anonyymi
Ole sellainen kuin haluat. Putinin joukoissa tosin ei saa sanoa, mitä haluaa, mutta aina voi peesata Johtajaa. Jos haluaa pitää pään kiinni vartalossa.
- Anonyymi
on se niin kamala.
- Anonyymi
Jokainen saa valita. Vapaasti. Meillä,
- Anonyymi
on kamalaaaa
- Anonyymi
Se johtuu venäjän monarkiasta
- Anonyymi
Aloittaja esitti peitellyn avunhuudon hädässään. Harmi että teki sen nimettömänä, nyt häntä ei ammattiauttajat tavoita vaikka ilmiselvästi tarve ulkopuoliselle avulle on kova.
- Anonyymi
Kyllä se on tänäänkin niin masentanu mua
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741544Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712