Minä olen rakauden sateenkaari hipsis häpsis lapsi enkä ymmärrä venäjän tuomaa pimeyttä maailmaa. Aivan kuin siskoni Amidalan jota raksasta seksuaalisesti, mutta se on ihan okei koska LGBTQ, sanoi minulle ja minä uskoin että Putin in itse Darth Vader. Kerran myös valon lapsi, mutta kasvoi aikuiseksi ja meni piemälle puolelle. Se Darkside kuten ne kundit laulaa siinä Suomen euroviisubiisissä kuin pimeallä puolella olemisessa olisi joitain suurempaa glamouria.
Venäjä tuo pimeyden valoisaan sateenkaarimaailmaani
20
242
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpäs on traagista
- Anonyymi
Tässä on tällainen suomalainen älykkö
- Anonyymi
Minulla on ihan samanlaisia tunteita kuin sinulla. Tunnen häiriötä voimassa
- Anonyymi
Voima olkoon kanssasi Frodo
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Venäjää! yhyy venäjää!!
- Anonyymi
Muuttakaamme joukolla Ahvenanmaalle. Näytämme venäjälle, että meilläkin on oikeus soudella ja surfailla samassa saaristossa, missä hekin surffailevat!
Siellä on mannermaalaisten sateenkaaren pää!- Anonyymi
Noin ne Ukrainalaiset juuri meinasivat Krimille muuttaa ja puhdistaa Krimin alkuasukkaat
- Anonyymi
Se on väärin. Se on valtava vääryys
- Anonyymi
No jos ei sulla oo muita lahjoja, niin ainakin on empatian lahja
- Anonyymi
Putleri on Darth Vader! Herätkää ja tulkaa ulos kaapista!
- Anonyymi
Älä pelkää. Frodo vie sormuksen kuolontähden ytimeen
- Anonyymi
Venäjä mene pois mun pään sisältäni!!!
- Anonyymi
Ole sellainen kuin haluat. Putinin joukoissa tosin ei saa sanoa, mitä haluaa, mutta aina voi peesata Johtajaa. Jos haluaa pitää pään kiinni vartalossa.
- Anonyymi
on se niin kamala.
- Anonyymi
Jokainen saa valita. Vapaasti. Meillä,
- Anonyymi
on kamalaaaa
- Anonyymi
Se johtuu venäjän monarkiasta
- Anonyymi
Aloittaja esitti peitellyn avunhuudon hädässään. Harmi että teki sen nimettömänä, nyt häntä ei ammattiauttajat tavoita vaikka ilmiselvästi tarve ulkopuoliselle avulle on kova.
- Anonyymi
Kyllä se on tänäänkin niin masentanu mua
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso204241Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1504059Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133236Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673056- 852662
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1512632Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282303- 321878
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1191597- 201535