Minä olen rakauden sateenkaari hipsis häpsis lapsi enkä ymmärrä venäjän tuomaa pimeyttä maailmaa. Aivan kuin siskoni Amidalan jota raksasta seksuaalisesti, mutta se on ihan okei koska LGBTQ, sanoi minulle ja minä uskoin että Putin in itse Darth Vader. Kerran myös valon lapsi, mutta kasvoi aikuiseksi ja meni piemälle puolelle. Se Darkside kuten ne kundit laulaa siinä Suomen euroviisubiisissä kuin pimeallä puolella olemisessa olisi joitain suurempaa glamouria.
Venäjä tuo pimeyden valoisaan sateenkaarimaailmaani
20
210
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpäs on traagista
- Anonyymi
Tässä on tällainen suomalainen älykkö
- Anonyymi
Minulla on ihan samanlaisia tunteita kuin sinulla. Tunnen häiriötä voimassa
- Anonyymi
Voima olkoon kanssasi Frodo
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Venäjää! yhyy venäjää!!
- Anonyymi
Muuttakaamme joukolla Ahvenanmaalle. Näytämme venäjälle, että meilläkin on oikeus soudella ja surfailla samassa saaristossa, missä hekin surffailevat!
Siellä on mannermaalaisten sateenkaaren pää!- Anonyymi
Noin ne Ukrainalaiset juuri meinasivat Krimille muuttaa ja puhdistaa Krimin alkuasukkaat
- Anonyymi
Se on väärin. Se on valtava vääryys
- Anonyymi
No jos ei sulla oo muita lahjoja, niin ainakin on empatian lahja
- Anonyymi
Putleri on Darth Vader! Herätkää ja tulkaa ulos kaapista!
- Anonyymi
Älä pelkää. Frodo vie sormuksen kuolontähden ytimeen
- Anonyymi
Venäjä mene pois mun pään sisältäni!!!
- Anonyymi
Ole sellainen kuin haluat. Putinin joukoissa tosin ei saa sanoa, mitä haluaa, mutta aina voi peesata Johtajaa. Jos haluaa pitää pään kiinni vartalossa.
- Anonyymi
on se niin kamala.
- Anonyymi
Jokainen saa valita. Vapaasti. Meillä,
- Anonyymi
on kamalaaaa
- Anonyymi
Se johtuu venäjän monarkiasta
- Anonyymi
Aloittaja esitti peitellyn avunhuudon hädässään. Harmi että teki sen nimettömänä, nyt häntä ei ammattiauttajat tavoita vaikka ilmiselvästi tarve ulkopuoliselle avulle on kova.
- Anonyymi
Kyllä se on tänäänkin niin masentanu mua
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2014637
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!482197- 691876
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1361474Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3591397Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss931019SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä27994Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10939Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte171846Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186746