Radion sinfonia orkesterin olemassaolo on salaliitto!

Ei ole mitään muuta järkevää selitystä radion sinfonia orkesterin olemassa ololle. Kerran vuodessa soittavat viulua TV.ssä Nenäpäivän vuoksi, mutta ilmeisesti ovat työttömänä 364 päivää vuodessa?

Ja me lättäpäät maksamme tästä kusetuksesta!

14

63

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hra Delfine heitti pahan johon tuskin Persekärpäselläkään on mitään sanottavaa...?

• Anonyymi

USKO JO VIIMEINKIN: se "persekärpänen" pörräilee vain ja ainoastaan siinä tyhjiössä joka on Sinun korviesi välissä, kukaan toinen ei ole sitä huomannut!
        Sinulla oli paha kirjoitusvirhe, vaikka joissain viesteissäsi olet tehnyt itsestäsi muun ohella suomenkielen taitajagurun! Koska ketään personoitavaa "persekärpästä" ei ole olemassakaan, miten sen voi aloittaa isolla alkukirjaimella?
        ps. Delhine on muutes neiti.

• Musabisnes on maailman tuottoisin bisnes ja sitten valtion rahoilla täytyy kustantaa jotain aivan sekundakamaa, jota kukaan ei viitsi edes kuunnella. Onhan se aivan järjetöntä, kun radiokin soittaa hittibiisejä ilmaiseksi aivan kaikille.

• Anonyymi

Tuo taas kerran todisti, kuinka täydellisesti sekaisin tuo neiti Delfine on, eihän tuosta kukaan täysijärkinen saa salaliittoa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

1. Varaa netistä konsertti liput
      2. Peseydy
      3. Laita puku päälle
      4. Matkusta Helsinkiin
      5. Kävele rautatieasemalta Musiikkitaloon
      6. Kuuntele konsertti

Näin helposti voimme jokainen todeta RSO:n olemassaolon. Ei tule silmiinne "roikulla", ei "oiverra", ei pakene "pakopisteeseen", eikä tarvitse Nikon P1000-kameraa.

• Anonyymi

RSO on hologrammi jota näytetään niissä konserteissa ilmakehän linssi-ilmiötä käyttäen.

• Itse en usko edes RSO.n olemassaoloon. TV.ssä näytetään vain CGI kuvaa orkesterista johon on taustalle lisätty viulumusiikkia.

Väitetyn radion sinfoniaorkesterin käyttöön osoitetut rahat menevät rikkaan eliitin taskuun.

Vähän samanlaista kusetusta kuin NASAn toiminta jenkeissä.

• Anonyymi

No, mikset sitten mene ihan ite katsomaan sitä konserttia Musiikkitaloon?
        Vastaan puolestasi: sen jälkeen en voisi valehdella, ettei RSOta olisi olemassa!

• Anonyymi

Itse en usko Radio ylen olemassaoloon se on harhautusta ja hypetystä todellisuudessa taajuuksilla ei ole mitään

• Anonyymi

"Itse en usko edes RSO.n olemassaoloon."

Itsehän en taasen usko enää Delfinen olemassaoloon!

Mies (?) sairastui vuosi sitten koronaan ja oli kovin kipeä kunnes tuli outoja viestejä "olen sairaalassa" ja sitten hiljeni.

Tube vaikeni, Facebook vaikeni.

Joku kävi palstalla kertomassa myös että kuoli pois.

Sitten meni muutama kuukausi ja ilmestui joku outo teko-Delfine joka välillä asuu jossain Haaparannan tienoilla, välillä Vaasassa, mietti muuttoa Eestiin, asui myös Pietarissa ja oli vähintään lomamatkalla Sveitsissä. Jotain vanhoja videoitakin "uudelleenjulkaistiin".

Mutta ei ole yhtään uutta videota julkaistu mistä voisi todeta että juna-raivoaja Kiljumies olisi oikeasti enää elossa. Kirjoitustyyli vaihtelee myös sen verran että ilmeisesti taustalla on useampi henkilö.

EN SIIS USKO ETTÄ ALKUPERÄINEN DELFINE ENÄÄ ELÄÄ.

Kepeät mullat. rip.

RSO:n olemassaolon voi sensijaan käydä jokainen halukas toteamassa silmillään.

ps. koskas tulet(te) Austrliaan katsomaan taivaan ihmeitä?

• Anonyymi

Siellä ei ole vielä yhtään kyykkyviulistin paikkaa avautunut, johon vaadittaisiin myös
      ne silikonit sekä pitkä valkoinen tukka ja PCC-housut sekä korkeat korkokengät.

• Anonyymi

"Sitten meni muutama kuukausi ja ilmestui joku outo teko-Delfine" lienee sukua näille naispuolisten käyttämille teko-laitteille???

• Anonyymi

Ei ole, ne sentään toimivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7402
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37