Plus Katsastus

Anonyymi-ap

Alkuviikosta hain hylätyn lapun, vikoja oli merkitty kun riisiä lautaselle. Aiemmat vuosien käynnit asiallisia. Torstaina kävin toisessa paikassa jälkitarkastuksessa ja nauroivat hylkäyksille. Onneksi nykysin saa valita jälkitarkastus asemankin. Petri saa minun puolesta viljellä riisejä muille, mulle ei jatkossa viljele.

15

3041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai sellä on serakunta ja kotakti sinne diakonille kirjoita osto lapun kaupaan Hätä Apuna. Kuten Helsingin lähiöt tekee.Sama koskee Sosiaalivirato.Ei siis kelaa. Kirkoilla on aulassaainakin hävikki leipää kun menet sinne arki aamu ajoissa. Sama Helsinki on hävikki ruoka jako paikkoja.Eikö teillä ole?

• Anonyymi

Ei ihme, ettei ainuttakaan asiakasta ollut jonossa ja naiset naureskelivat keskenään tarinoitaan eikä meinanneet palvella minua, ainutta asiakastaan.
      8 euroa halvempi hinta tuli minulle sitten 167 euroa kalliimmaksi kuitenkin ja vielä ajan ja ajon lisää toki. Toinen katsastusasema olisi hyväksynyt mutta nykyään tuosta jää tieto, että on jo käynyt ja hylätty.
      Se oli satavarmasti viimeinen kerta Plus-katsastuksessa. Entisen kerran muistan kun turvavyötä 8 vuotta sitten nyki samassa paikassa toiminut toinen katsastusasema ja veti sitä liian nopeasti ja kävin uudelleen näyttäen, että vedä hitaasti - ja se toimi. Hän vielä vihassaan sitten sanoi, että poista tuo navigaattorin pohjatutti ikkunasta josta mainitsi...eikä muuten maininnut tosin...outo tyyppi oli.
      Tämä oli se isku etten tuohon taloon enää eksy - kävin toisessa paikassa jälkitarkastuksessa ja vastakin valitse harkiten enkä sorru tarjouksiin enää koskaan.

• Anonyymi

Niin millä asemalla kävit niin, että toimiston naiset eivät palvelleet? Mäntsälässä ei Plussalla ole kuin yksi henkilö toimistossa töissä ja sillä toisella asemalla ei sitäkään vähää...

• Anonyymi

Aina on asiallista ollut ja jos on tullut, on se tullut syystä. Mukava asema ja en kyllä käytä muualla, euromasterin vieressä se tavan kuspää paikka onkin katsastaa auto, erehdyin kerran menemään enkä toiste mene, en kyllä siihen euromasterillekaan.

• Anonyymi

Mäntsälän Plus (entinen Mäntsälän Autokatsastus Oy) asiallinen paikka, asioinut siellä jo monta vuotta. Hyvä paikka myös siitä syystä, että hoituu paperihommat sujuvasti ja saa veneetkin rekisteröityä. Ei tarvitse sen takia mennä naapurikuntiin.

Aina ei ole auto kerralla läpi mennyt, mutta elämä on.

• Anonyymi

Sain maanantaina Hatanpään Plus-katsastuksessa hyvää palvelua. Menen toistekin katsastamaan autoni sinne.

• Treen Hatanpäällä katsastukset vv.2021-2022 olivat myöhässä, kun ottavat korjaamojen asiakkaat ensin.
      Tänö vuonna sama katsastaja hylkäsi lisävalon, kun merkintä oli kulunut pois vuoden aikana. Käsijarru toimi hyvin, mutta nousi liikaa yhden naksun, kun säädetttiin kengät. Siitäkin turha huomautus. En koskaan mene enää Plus-katsastukseen Nokiallekaan

• Anonyymi

Mäntsälän autokannasta 80% ajokelvottomia paskoja joissa ei toimi edes vilkut, missähän ne leimataan?

• Anonyymi

Olin joskus töissä katsastusasemalla Mäntsälässä. Yksi katsastuksen tarkastusmenetelmistä on jarrujärjestelmän koeponnistus. Luonnollisesti silloin Mäntsälässä käydessäni koeponnistin jarrut aina normaalisti. Kun yhden autojobbarin autosta petti jarruputki ja sen surauksena katsastuspäätös oli ajokielto, niin tämä ei tietenkään hänelle käynyt. Jobbari meni tietysti valittamaan katsastusaseman vastuuhenkilöille. Hän sanoi sitten minulle "Ei me voida alkaa koeponnistamaan jarruja, koska puolet autoista menisi silloin ajokieltoon.". Tuo kertoo Mäntsälän meiningistä kaiken. Missään muualla en ole noin käsittämättömään "katsastustoimintaan" törmännyt. Ja olen toiminut alalla lähes 20 vuotta ja jo vuosia yrittäjänä.

• Anonyymi

kuurnankatsastus on mäntsälän paras

• Anonyymi

Hylsyjä tulee , oli auto uusi , vanha tai siltä väliltä . Taitaa olla hylsylistan kärjessä tämä puulaaki ?
      Huono palvelu muutennii , hyi olkoon.

• Anonyymi

Noniin , käytin toisessa paikassa jälkkärissä ja kommentti oli , ei tästä koskaan hylätä , korjauskehoitus riittää , ehdottomasti.
      Onko tämän plussan toimintaperiaate halpahinta tultaessa , hylsyllä taksa toisella kertaa kuntoon ?
      Kyllä joka autosta löytyy aina jotain sanomista , on sitä tekniikkaa sen verran jos hakemalla syitä haetaan , on ihmisellä muutakin tekemistä kuin juosta joutavien perässä mutta onneksi ei ole monopoliasemaa tällä yhtiöllä.
      Tämä firma on kuin menneen maailman katsastuskonttorit joita ei ikävä ole .
      Ilmankos vapaita aikoja löytyy vaikka ja kuinka , jos teillä ihmiset on halua harrastaa juoksuja katsastuskonttorilla tämän tästä , käyttäkää tätä firmaa.
      Jos taas haluatte asiallista ja asiakasYSTÄVÄLLISTÄ palvelua , käykää muualla vaikka se maksaisi jonkun lantin enemmän.
      Kyllä se palvelu paranee kun kassavaje iskee.

• Anonyymi

Katsastus ihmisiä on eritasoisia, jotkut menee ihan kirjan mukaan (mitä laki vaatii), jotkut taas katsoo läpi sormien vaikka mitä.
        Itse olen aina saanut asiallista, hyvää palvelua kyseiseltä asemalta, ja jos joskus on hylsy tullut, on se tullut ihan syystä, ja hyvä niin, haluan että auto on turvallinen. Niin paljon kuin on autoilevia ihmisiä, niin paljon löytyy myös mielipiteitä tähänkin asiaan, ja kyllähän se aina harmitttaa jos hylsy tulee, mutta silloin ainakin joudut korjaamaan vian, mikä on hyvä, eikö?

• Anonyymi

Ei sille sun auton romulle voi antaa kun hylsyn ja muuten vois antaa ehdonalaista sulle auton omistajana jos se olisi mahdollista

• Anonyymi

Siellä on yksi katsastaja joka pilaa aseman maineen, sellainen hiukan vanhempi. Hylkää vaikka muualla samasta saa korjauskehoituksen. Kohtelee aika ikävästi asiakkaan autoja. Jos sinne menee, pitää vain sanoa että se tyyppi ei koske autoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      194
      1735
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1411
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1219
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1128
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1060
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70