Ennen vietettiin joulua eri tavalla kuin nyt.
Ei aloitettu jo loka-marraskuussa.
Itse muistan että vasta jouluaattona ruvettiin koristelemaan joulukuusta ym.
Tämän luin:
https://www.ortodoksi.net/index.php/Ortodoksinen_joulu
Ortodoksinen joulu
4
261
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut "pikkujoulua".
Minkälaista oli joulun vietto Karjalassa?- Anonyymi
kyllä pikkujoulujuhlia oli jo ainakin 1950-luvulla, muistan kun meilläpäin kyläyhdistys järjesti joka vuosi upeat pikkujoulujuhlat , ohjelmineen, näytelmineen , - itse olin näytelmissä noin seitsemän 5 vuotiaasta alkaen.
oli aina hienot kahvitukset, tarjoilut ja kaikilla juhlavaatteet, aikuisille oli sitten loppuillasta tanssit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä pikkujoulujuhlia oli jo ainakin 1950-luvulla, muistan kun meilläpäin kyläyhdistys järjesti joka vuosi upeat pikkujoulujuhlat , ohjelmineen, näytelmineen , - itse olin näytelmissä noin seitsemän 5 vuotiaasta alkaen.
oli aina hienot kahvitukset, tarjoilut ja kaikilla juhlavaatteet, aikuisille oli sitten loppuillasta tanssit.Joo oli, mutta ei ortodoksisessa perinteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo oli, mutta ei ortodoksisessa perinteessä.
Nyt on hyvä aika pysähtyä Joulun sanomaan, ja että Jeesus syntyi jouluna.
Joulurauhaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393