Teetkö edelleen syntiä ? Vai olet ottanut vastaan Jeesusta Kristausta joka Pois ottaa syntielämäsi?

Anonyymi-ap

Room.11
27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."

Oletko tässä liitossa?

11

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Kristuasta vaan Kristusta. !!!!

      • Anonyymi

        Ei Kristuasta vaan Kristusta. !!!!

        Känni lahkolainen,hoopo!
        Heti teki syntiä saatana !


    • Savis

      Jes. 1-2
      1 Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan:
      2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.

      • EROTTAVAT !!!! huh huh. varokaa !!!!!


    • Anonyymi

      Eikös meistä jokainen tee syntiä?
      Vai oletko sinä synnitön?

      • Anonyymi

        Jumalattomat tekevät syntiä ja ovat syntisiä. Jumalattomien uskonnon harjoittaminen on synnissä kieriskelyä ja alinomaista synnin tuntoa. Raamattu sanoo Jeesuksen omista: Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha. Jumla luopaa lapsilleen hyvän oman tunnon: näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä?
        Jeesuksen seuraaminen on uskossa vaeltamista ja hyvää omaa tuntoa ja hyvän oman tunnon säilyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalattomat tekevät syntiä ja ovat syntisiä. Jumalattomien uskonnon harjoittaminen on synnissä kieriskelyä ja alinomaista synnin tuntoa. Raamattu sanoo Jeesuksen omista: Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha. Jumla luopaa lapsilleen hyvän oman tunnon: näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä?
        Jeesuksen seuraaminen on uskossa vaeltamista ja hyvää omaa tuntoa ja hyvän oman tunnon säilyttämistä.

        Jumalattomat tekevät syntiä ja ovat syntisiä.

        Vaikka me kaikki olemme Jumalasta?
        Lahkot on saatanasta !


    • Anonyymi

      Room.11:26-27 ja kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä pois heidän syntinsä. Hebr.8:8-12. Jer.31:31-34

    • Anonyymi

      Room.9:27-33 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös. Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti. Niinkuin Esaias myös on ennustanut: Ellei Herra Sebaot olisi jättänyt meille siementä, niin meidän olisi käynyt niinkuin Sodoman, ja me olisimme tulleet Gomorran kaltaisiksi. Mitä me siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta; mutta Israel, joka tavoitteli vanhurskauden lakia, ei ole sitä lakia saavuttanut. Minkätähden? Sentähden, ettei se tapahtunut uskossa, vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukauskiveen, niinkuin kirjoitettu on: Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu.

    • Anonyymi

      Teetkö edelleen syntiä ? Vai olet ottanut vastaan Jeesusta Kristausta joka Pois ottaa syntielämäsi?

      Luuletko,että sinä amerikan lahkolainen olet synnitön?
      Kaikellla kiusaat,kuin saatanan kätyri,ahdistelet ja kysyt ihmisiltä?
      Te lahkot olette saatanasta ja pahoja !

    • Perfektionismi ei nouse Raamatun teksteistä. Se johtaa pinnalliseen syntikäsitykseen, jossa synnit nähdään vain ulkoisina tekoina eivätkä myös sisäisenä turmeluksena jota on jokaisessa. Synnistä tulee kääntyä Jumalan puoleen. Samalla ei ole ihmistä joka ei syntiä tee. Yksin Jumala on täydellinen. Kristuksen armo kasvattaa jumalisuuteen, ei lain yksipuolinen julistaminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe