Room.11
27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
Oletko tässä liitossa?
Teetkö edelleen syntiä ? Vai olet ottanut vastaan Jeesusta Kristausta joka Pois ottaa syntielämäsi?
11
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Kristuasta vaan Kristusta. !!!!
- Anonyymi
Ei Kristuasta vaan Kristusta. !!!!
Känni lahkolainen,hoopo!
Heti teki syntiä saatana !
Jes. 1-2
1 Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan:
2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.- Anonyymi
Eikös meistä jokainen tee syntiä?
Vai oletko sinä synnitön?- Anonyymi
Jumalattomat tekevät syntiä ja ovat syntisiä. Jumalattomien uskonnon harjoittaminen on synnissä kieriskelyä ja alinomaista synnin tuntoa. Raamattu sanoo Jeesuksen omista: Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha. Jumla luopaa lapsilleen hyvän oman tunnon: näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä?
Jeesuksen seuraaminen on uskossa vaeltamista ja hyvää omaa tuntoa ja hyvän oman tunnon säilyttämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalattomat tekevät syntiä ja ovat syntisiä. Jumalattomien uskonnon harjoittaminen on synnissä kieriskelyä ja alinomaista synnin tuntoa. Raamattu sanoo Jeesuksen omista: Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha. Jumla luopaa lapsilleen hyvän oman tunnon: näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä?
Jeesuksen seuraaminen on uskossa vaeltamista ja hyvää omaa tuntoa ja hyvän oman tunnon säilyttämistä.Jumalattomat tekevät syntiä ja ovat syntisiä.
Vaikka me kaikki olemme Jumalasta?
Lahkot on saatanasta !
- Anonyymi
Room.11:26-27 ja kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä pois heidän syntinsä. Hebr.8:8-12. Jer.31:31-34
- Anonyymi
Room.9:27-33 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös. Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti. Niinkuin Esaias myös on ennustanut: Ellei Herra Sebaot olisi jättänyt meille siementä, niin meidän olisi käynyt niinkuin Sodoman, ja me olisimme tulleet Gomorran kaltaisiksi. Mitä me siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta; mutta Israel, joka tavoitteli vanhurskauden lakia, ei ole sitä lakia saavuttanut. Minkätähden? Sentähden, ettei se tapahtunut uskossa, vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukauskiveen, niinkuin kirjoitettu on: Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu.
- Anonyymi
Teetkö edelleen syntiä ? Vai olet ottanut vastaan Jeesusta Kristausta joka Pois ottaa syntielämäsi?
Luuletko,että sinä amerikan lahkolainen olet synnitön?
Kaikellla kiusaat,kuin saatanan kätyri,ahdistelet ja kysyt ihmisiltä?
Te lahkot olette saatanasta ja pahoja ! Perfektionismi ei nouse Raamatun teksteistä. Se johtaa pinnalliseen syntikäsitykseen, jossa synnit nähdään vain ulkoisina tekoina eivätkä myös sisäisenä turmeluksena jota on jokaisessa. Synnistä tulee kääntyä Jumalan puoleen. Samalla ei ole ihmistä joka ei syntiä tee. Yksin Jumala on täydellinen. Kristuksen armo kasvattaa jumalisuuteen, ei lain yksipuolinen julistaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483